‘این یک معامله شکن است:’ برخی از طرفداران تسلا از دکمه های “وحشتناک” چراغ راهنما مدل ۳ جدید شکایت دارند.

یک تسلا مدل 3 قرمز رنگ در چین به نمایش درآمد.

طرفداران تسلا استایل مدرن مدل ۳ و فضای داخلی ممتازتر را تحسین کرده اند، اما فقدان ساقه را دوست ندارند.

تسلا



  • تسلا اخیراً از نسخه اصلاح شده سدان محبوب مدل ۳ خود رونمایی کرده است.
  • طرفداران تسلا ظاهر جدید و برد طولانی تر این سدان را تحسین کرده اند.
  • اما برخی دوست ندارند که تسلا چراغ‌های راهنما را به دکمه‌های روی فرمان منتقل کند.
تبلیغات

تبلیغات

می دانید در مورد اختراع مجدد چرخ چه می گویند. خوب، الون ماسک در حال اختراع مجدد چراغ های راهنما تسلا است و برخی از طرفداران این شرکت چندان از این موضوع خوشحال نیستند.

سازنده خودروهای برقی از مدتها انتظار خود رونمایی کرد سدان مدل ۳ تازه شده در روز پنج‌شنبه، مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها را معرفی می‌کند که طرفداران تسلا را خشمگین کرده است: استایل مدرن، نور محیط، برد طولانی‌تر و موارد دیگر.

ولی تسلا همچنین با ساقه های فرمان مدل ۳ خداحافظی کرد، تصمیمی که برخی از طرفداران را به لرزه درآورد. برخی تا آنجا پیش رفتند که گفتند مدل ۳ جدید را نمی خرید به دلیل عدم وجود ساقه

فضای داخلی سدان جدید تسلا مدل 3.

چراغ های راهنما با دو دکمه کوچک جهت دار در سمت چپ فرمان کار می کنند.

تسلا



به داخل جدید نگاه کن مدل ۳ و متوجه خواهید شد که یک جفت ساقه معمولی از ستون فرمان بیرون زده نیست. چراغ های راهنما به یک جفت دکمه کوچک در سمت چپ فرمان تغییر مکان داده اند. این بخشی است که به نظر می رسد مردم بیشتر از همه از آن عصبانی هستند.

تبلیغات

تبلیغات

اسپریتزر شیشه جلو در طرف مقابل قرار دارد. دارندگان تسلا برای تغییر مسیر در رانندگی، دنده عقب یا پارک، باید از صفحه نمایش لمسی خودروی خود استفاده کنند. (قبلاً انتخابگر دنده مدل ۳ ساقه مناسب بود.)

کاربران در Reddit و X شکایت داشتند که استفاده از دکمه های چشمک زن دشوار است، به ویژه در شرایطی که باید هنگام چرخش علامت دهید. در یک ماشین معمولی، ساقه چراغ راهنما در همان مکان باقی می ماند و مهم نیست که چرخ در کجا بچرخد، به راحتی کلیک می شود. با این حال، اگر در مدل ۳ جدید در یک پارکینگ یک چرخش سه نقطه‌ای شدید انجام می‌دادید، دکمه‌ها می‌توانند وارونه و عقب باشند.

فضای داخلی سدان جدید تسلا مدل 3.

طرفداران تسلا شکایت داشتند که استفاده از فقدان ساقه، به خصوص هنگام چرخش، دشوار است.

تسلا



“در کشورهایی که دوربرگردان دارند وحشتناک خواهد بود، مطمئناً. همه تغییرات بسیار داغ هستند به جز این یکی.” یکی از Redditor گفت. “پیرمرد درون من یا دست و پا می زد و دکمه های اشتباهی را فشار می داد، یا اصلا حوصله نشان دادن را نداشت.”

برخی دیگر گفتند که دسترسی آسان به ویژگی های اساسی را ترجیح می دهند و غلبه بر سال ها حافظه ماهیچه ای برای آنها دشوار است. بسیاری این تصمیم را کاملاً “احمقانه” خواندند.

تبلیغات

تبلیغات

“وای این پیشرفت های زیادی است. اما من از اینکه چگونه ساقه ها را حذف کردند متنفرم.” کاربر X گفت. “من ترجیح می دهم دکمه ها و کنترل های فیزیکی برای کنترل های مهم روزمره داشته باشم.”

برخی گفتند که تسلا مجهز به روش جدید سیگنال دهی و انتخاب دنده را نمی خرند.

“این یک معامله شکن برای من است” یکی از Redditor گفت. “این خیلی آزاردهنده است، و من در مورد نشان دادن نوبت سازش نمی کنم.”

تسلا به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

تبلیغات

تبلیغات

تسلا مدل 3

برخی از کاربران اینترنت گفتند که بدون ساقه معمولی تسلا نمی‌خرند.

تسلا



تسلا همان به‌روزرسانی را برای گران‌تر خود انجام داد مدل S سدان و مدل X SUV چند سال پیش. اما این مدل ها به علاقه مندان ثروتمند خودروهای برقی کمک می کنند و تسلا تعداد زیادی از آنها را نمی فروشد. از طرف دیگر، مدل ۳ یک فروشنده بزرگ است و قرار است برای همه باشد. مانند خودروهای برقی اصلی بیشتری وارد بازار شدندیک سدان بدون چراغ راهنماهای معمولی ممکن است به یک فروش سخت تبدیل شود.

برای هر کسی که از مسیری که تسلا به اینجا می‌رود اذیت می‌شود، خبر خوبی وجود دارد. تعداد زیادی مدل ۳ با چراغ راهنماهای معمولی وجود دارد – و هنگامی که مدل‌های جدید وارد جاده شوند، مدل‌های دست دوم واقعاً ارزان می‌شوند.

آیا شما یک تسلا یا دیگر مالک خودروهای برقی هستید که داستانی برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ آیا هرگز برق نخواهید شد؟ ما می خواهیم از تو بشنویم! با این خبرنگار در tlevin@insider.com تماس بگیرید

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

در ادامه بخوانید

حمل و نقل
فنی
صنعت خودرو

تبلیغات

نماد بستن دو خط متقاطع که “X” را تشکیل می دهند. راهی برای بستن یک تعامل یا رد کردن یک اعلان را نشان می دهد.



منبع: https://www.businessinsider.com/tesla-fans-complain-new-model-3-highland-turn-signal-stalks-2023-9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *