بازی ماجراجویی معمایی خدایان Gecko سال آینده به پلی استیشن می آید – PlayStation.Blog

سلام به همه، ما در Super Rare Originals خوشحالیم که اخبار هیجان انگیزی درباره The Gecko Gods، یک معمای اکشن ماجراجویی سالم آینده که توسط توسعه دهنده ساکن بریتانیا، Louis “Inresin” Waloschek ساخته شده است، به اشتراک می گذاریم.

امروز، ما با هیجان اعلام می کنیم که این بازی مسحورکننده در سال آینده راه خود را به پلی استیشن باز خواهد کرد. بیایید به دنبال چیزی باشیم که The Gecko Gods را به عنوانی تبدیل می کند که ارزش انتظار برای آن را داشته باشد.


ماجراجویی معمایی Gecko Gods سال آینده به پلی استیشن می آید

یک مارمولک کوچک با تلاشی بزرگ

در The Gecko Gods، شما نقش یک مارمولک بسیار شایان ستایش کوچک را در تلاشی عظیم برای نجات یک دوست عزیز بر عهده می گیرید. این سفر شما را در دنیایی پر از جزایر مرموز، مقبره های باستانی و مناظر خیره کننده می برد. جذابیت منحصر به فرد بازی در این است که قهرمان داستان ما، مارمولک کوچک، می تواند از هر سطحی بالا برود، خواه از زمین، دیوارها یا حتی سقف. هیچ گوشه یا شکافی ناشناخته باقی نمی ماند، زیرا اسرار را می توان در هر کجای این دنیای مسحور کننده پنهان کرد. و در اینجا یک پیچ و تاب وجود دارد که ممکن است انتظارش را نداشته باشید: مارمولک حتی می تواند با یک قایق بادبانی کند. ماهیت بازی نه در مقصد بلکه در سفر زیبایی است که به بازیکنان ارائه می دهد.

ترکیبی از کاوش و حل پازل

گیم پلی بازی در The Gecko Gods به طور یکپارچه عناصر کاوش جهان باز را در سراسر یک مجمع الجزایر گسترده با چالش های پیچیده ارائه شده در مقبره های باستانی فراموش شده ترکیب می کند. این مقبره‌ها پازل‌هایی را در خود جای داده‌اند که مهارت‌های حل مسئله شما را آزمایش می‌کنند. برای کسانی که در قلب کامل هستند، کلکسیون هایی وجود دارد که به شکل حشرات می توانند کشف کنند، که قهرمان جذاب ژکو ما مشتاقانه آنها را می بلعد. در حالی که گاه به گاه دشمنان و موانع ممکن است راه شما را مسدود کنند، بازی بیشتر بر روی اکتشافات آرام تمرکز دارد تا مبارزه شدید.

کشف کنید، دریانوردی کنید و حل کنید

همانطور که در محیط های سرسبز غوطه ور می شوید، متوجه خواهید شد که The Gecko Gods ارائه می دهد:

کاوش با سرعت خودتان: بدون عجله در مجمع الجزایر پرسه بزنید و اسرار پنهان در آن را کشف کنید.

بادبان را برای ماجراجویی بگذارید: به آب بروید و وسعت مجمع الجزایر را از عرشه قایق مطمئن خود کاوش کنید.

مکانیک حرکتی منحصر به فرد و شهودی: از توانایی های استثنایی کوهنوردی مارمولک استفاده کنید تا بدون زحمت در اطراف خود حرکت کنید.

میان وعده از حشرات: در طول سفر خود با تعداد زیادی حشرات و موجودات عجیب و غریب برخورد خواهید کرد. مارمولک درونی خود را کانالیزه کنید و از این لقمه های خوشمزه لذت ببرید، یا اجازه دهید با هیبت از قدرت مارمولک شما پراکنده شوند.

حل معما در معابد باستانی: در اعماق معابد فراموش شده غوطه ور شوید و پازل های پیچیده ای را حل کنید که کلیدهای باز کردن اسرار این دنیای باستانی را در خود جای داده است.

ویژگی های انحصاری پلی استیشن

بازیکنان پلی استیشن ۵ در انتظار یک بازی انحصاری هستند زیرا The Gecko Gods از بازخورد لمسی پلتفرم و قابلیت های صوتی سه بعدی استفاده می کند. این نوید ایجاد یک تجربه همهجانبه را می دهد، برخلاف هر چیزی که در هر سیستم دیگری دیده اید.

این بازی فوق‌العاده گواهی بر استعداد توسعه‌دهنده آن، Louis “Inresin” Waloschek است که نزدیک به سه سال از خود گذشتگی برای زنده کردن The Gecko Gods صرف کرده است.

در دنیایی که سفر به اندازه مقصد دلربا است، برای بادبانی، دیوارها و کشف اسرار باستانی آماده شوید. وقتی The Gecko Gods در سال ۲۰۲۴ برای PS4 و PS5 عرضه می شود، بی صبرانه منتظر شما هستیم تا در این سفر فراموش نشدنی شما را ببینیم. با نزدیک شدن به زمان عرضه، منتظر به روز رسانی های بیشتر باشید.


روز مستقل اکتبر ۲۰۲۳: همه اعلان‌ها



منبع: https://blog.playstation.com/2023/10/05/the-gecko-gods-puzzle-adventure-is-coming-to-playstation-next-year/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *