با مداد اپل (نسل دوم) تنها با ۸۹ دلار شاهکاری بسازید

صرفه جویی ۳۱%: از ۲۸ سپتامبر، Apple Pencil (نسل دوم) در فروش می رسد آمازون و بهترین خرید برای ۸۹ دلار این ۴۰ دلار از قیمت استاندارد کمتر است.


مداد سیب (نسل دوم)

۸۹ دلار در آمازون و بهترین خرید (۴۰ دلار صرفه جویی کنید)



تلاش‌های خلاقانه مانند طراحی و طراحی دیجیتالی شده‌اند. خط تولید محصولات اپل زمانی که صحبت از استفاده از آخرین فناوری برای هدایت یک سری خلاقیت به میان می‌آید، پیشتاز است. به لطف Apple Pencil، این قلم قدرتمند می تواند اسناد را با دقت چشمگیری ترسیم، ترسیم و علامت گذاری کند.

از لیست قیمت ۱۲۹ دلاری، اپل پنسل (نسل دوم) فقط ۸۹ دلار در آمازون و بهترین خرید قیمت دارد. این قیمت فروش به این معنی است که ۳۱٪ در قلم اپل که با دستگاه هایی مانند iPad Pro، iPad Air و iPad mini جفت می شود، صرفه جویی خواهید کرد.

تخفیف های Mashable را روزانه به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید
اولین کسی باشید که از کاهش قیمت محصولات اپل مطلع می شوید.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!

نسل دوم Apple Pencil دارای یک لبه صاف است که به صورت مغناطیسی به دستگاه اپلی که استفاده می‌کنید برای جفت شدن و شارژ خودکار متصل می‌شود. شما می توانید از مداد برای طراحی، نوشتن، نقاشی و طراحی استفاده کنید. به لطف دقت مداد، می‌توانید اسناد را علامت‌گذاری کنید و به‌طور یکپارچه یادداشت برداری کنید.

سایت خواهر ما PCMag (متعلق به ناشر Mashable زیف دیویس) به نسل دوم Apple Pencil یک نمره نمونه (۵/۵) با یک و تنها موردی که به عنوان برچسب قیمت آن ذکر شده است، به این معنی که این یک فرصت عالی برای گرفتن Apple Pencil با قیمتی با تخفیف است. بررسی PCMag به مزایای Apple Pencil از جمله دقت و احساس کلی هنگام استفاده از قلم اشاره کرد.

تنها نقطه ضعف خرید اپل پنسل از طریق آمازون یا Best Buy عدم حکاکی سفارشی است. اگر مداد را از طریق رسمی خریداری کنید فروشگاه اپل، شما امکان خدمات حکاکی رایگان را دارید. با این حال، مداد تمام قیمت از طریق اپل است، بنابراین شما باید ۱۲۹ دلار برای یک مداد حکاکی شده به جای ۸۹ دلار برای یک نسخه بدون حکاکی بپردازید.

اگر ترجیح می دهید به جای داشتن قلم حکاکی شده، ۳۱ درصد صرفه جویی کنید، می توانید اپل پنسل (نسل دوم) را در آمازون و بهترین خرید فقط با ۸۹ دلار، پس انداز ۴۰ دلاری.

موضوعات
سیب


منبع: https://mashable.com/article/sept-28-apple-pencil-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *