برنامه Fitbit و طراحی جدید آن امروز وارد بازار می شود

برنامه Fitbit و طراحی جدید آن امروز وارد بازار می شود

۱۹ سپتامبر ۲۰۲۳

اشتراک گذاری

برنامه Fitbit و طراحی جدید آن امروز وارد بازار می شود

وقتی روی پیوندهای خرده فروشان کلیک کنید و کالاها را خریداری کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. اطلاعات بیشتر.

بازطراحی بزرگ Fitbit امروز بعد از اینکه کمی بیش از یک ماه پیش برای اولین بار معرفی شد، به سراغ گوشی‌ها می‌رود. طراحی جدید همه چیز را به ۳ تب (امروز، مربی و شما) با نمادهای جدید، پالت رنگی اصلاح شده در سراسر، نمودارهای منسجم تر از روند سلامتی شما، و ثبت آسان تر اطلاعات سلامتی، مانند مراحل و مصرف آب، تقسیم می کند.

ما داریم قبلا در این مورد صحبت کرده بودو اخبار واقعاً در مورد به‌روزرسانی برنامه است که از امروز منتشر می‌شود، بنابراین در اینجا خلاصه‌ای از سه برگه مختلف که بین آنها خواهید رقصید توسط Google ارائه شده است:

امروز: در برگه «امروز» به روز شده، آمار برتر خود را در یک نگاه خواهید دید. به راحتی معیارهایی را که مشاهده می کنید بر اساس اهداف شخصی خود سفارشی کنید – خواه این که فعال تر باشید، بهتر بخوابید یا استرس خود را مدیریت کنید. بهتر است پیشرفت خود را در روز، ماه یا سال گذشته با نمودارها، گرافیک ها و نمادهای سازگارتر که روند سلامتی شما را نشان می دهد، تجسم کنید.

مربی: برای یافتن محتوای انگیزشی برای سلامتی و تناسب اندام به برگه «مربی» جدید بروید. در اینجا می‌توانید فهرستی از تمرین‌ها و جلسات تمرکز حواس را مرور کنید. به علاوه، اشتراک Fitbit Premium شما۲ محتوای بیشتری را باز می کند، مانند کلاس های HIIT و رقص کاردیو. خواه به دنبال تناسب اندام بمانید، سالم‌تر بخورید یا بهتر بخوابید، می‌توانید با فیلترهای جدید راحت‌تر محتوای مورد نظر خود را پیدا کنید. به عنوان مثال، تمرینات را بر اساس زمان و تجهیزاتی که می خواهید برای یافتن جلسه مناسب استفاده کنید، فیلتر کنید.

شما: در برگه جدید «شما»، می‌توانید جزئیات و اهداف شخصی را تنظیم کنید، ارتباطات انجمن را مدیریت کنید و دستاوردها را با نشان‌های بازطراحی‌شده دنبال کنید. اینجا پیمایش کنید تا پیشرفت خود را بررسی کنید، به ارزیابی‌ها و گزارش‌ها دسترسی داشته باشید و با افرادی که برای شما مهم هستند ارتباط برقرار کنید.

با زدن لینک Google Play در زیر مراقب به‌روزرسانی باشید.

لینک گوگل پلی: اپلیکیشن فیت بیت

// گوگل

اشتراک گذاری

دسته بندی

برچسب ها


منبع: https://www.droid-life.com/2023/09/19/new-fitbit-app-and-its-new-design-arrive-today/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *