بسته چیزهای خانگی سرآشپز Sims 4 هفته آینده منتشر می شود

اولین بسته چیزهای Sims 4 در دو سال و نیم – Home Chef Hustle – تاریخ انتشار داده شده است و از پنجشنبه آینده، ۲۸ سپتامبر، برخی از اکشن های سخت افزاری کوچک را به پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی معرفی می کند.

بسته اجناس هوم سرآشپز خانه اساساً دارای چهار جزء است: دکور آشپزخانه جدید، لباس آشپزی جدید، لوازم کوچک جدید، به علاوه امکان حمل تمام محصولات آشپزی خود به خیابان برای فروش در غرفه مواد غذایی و درست کردن چند سیمولئون در طول راه. .

از نظر دکور، کانترها، کابینت‌ها و لوازم خانگی همسان (فر، یخچال و ماشین ظرفشویی به طور خاص) دریافت می‌کنید که همگی از طرح‌های اروپایی سرچشمه می‌گیرند، در حالی که لوازم کوچک جدید به شکل پایه میکسر، وافل عرضه می‌شوند. اجاق پیتزا ساز و رومیزی – این دومی همچنین می تواند نان فوکاچیا را بپزد اگر پیتزا مورد علاقه شما نیست.


تریلر نمایش The Sims 4 Home Chef Hustle Stuff Pack.

سرآشپزهای مشتاق می توانند مدل موهای جدید، لوازم جانبی با مضمون غذا، و پیش بند را به عنوان بخشی از بسته اجناس بپوشند و همه آن ها را در خیابان بپوشند و سعی کنند یک غرفه غذایی پر رونق را اداره کنند. این بیت بر روی پایه جدید Anywhere Any Fare Food Stand متمرکز شده است، که بازیکنان می توانند قبل از تصمیم گیری در مورد غذایی که می خواهند در آنجا سرو کنند، آن را با یک نام جدید سفارشی کنند.

بسته Sims 4 Home Chef Hustle Stuff برای پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و رایانه شخصی (از طریق برنامه EA، Origin، Steam و فروشگاه Epic) در ۲۸ سپتامبر عرضه می‌شود، جایی که باید حدود ۸٫۹۹ پوند هزینه داشته باشد – با فرض اینکه EA تصمیمی به این کار نداشته باشد. قیمت معمول بسته مواد را افزایش دهید.

با یک به‌روزرسانی رایگان برای بازی پایه The Sims 4 همراه می‌شود که فیلترهای دستور پخت جدیدی را اضافه می‌کند که پیدا کردن غذای مورد نظرتان را آسان‌تر می‌کند، به‌علاوه امکان کنار گذاشتن کاپ‌کیک‌ساز مسخره‌آمیز بزرگ و پختن تمام کیک‌هایتان. در فر.


منبع: https://www.eurogamer.net/the-sims-4s-home-chef-hustle-stuff-pack-is-out-next-week

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *