بسیاری از برنامه های اندرویدی دیگر به ماشین شما می آیند

اگر شخصی در اطراف خودرویی هستید که مجهز به اندروید اتوماتیک، به زودی می نشینید و روی صندلی راننده استراحت می کنید (البته در حالی که پارک هستید) و از تعداد زیادی برنامه جدید لذت خواهید برد. به لطف پشت صحنه کارهای انجام شده توسط گوگل، توسعه دهندگان به زودی فرآیندی ساده برای عرضه برنامه ها به وسایل نقلیه پشتیبانی شده خواهند داشت.

این هفته اعلام شد، اپلیکیشن‌هایی مانند Max، Peacock و حتی Angry Birds برای انتخاب خودروهایی با Google داخلی می‌آیند. اگر امیدوارید برنامه مورد علاقه خود را برای خودروها منتشر کنید، باید توسعه دهندگان را در جریان بگذارید. علاوه بر این، گوگل اعلام کرد که Google Cast به Android Automotive می آید و اولین وسیله نقلیه آن را دریافت می کند اهل ریوین بودن.

برای توسعه دهندگان، گوگل در تلاش است تا این فرآیند را تا حد امکان آسان کند. Google با راه‌اندازی یک برنامه جدید Car Ready Mobile Apps، برنامه‌های تلفن همراه را که قبلاً سازگار و سازگار با صفحه نمایش بزرگ هستند، بررسی خواهد کرد تا از ایمنی و سازگاری در خودروها اطمینان حاصل شود. اگر برنامه بازبینی‌شده واجد شرایط باشد، Google به‌طور خودکار آن را برای توزیع در خودروها انتخاب می‌کند، بدون اینکه نیازی به توسعه جدید یا ایجاد نسخه جدید باشد. به اندازه کافی آسان به نظر می رسد، درست است؟

گوگل بیان می‌کند که این برنامه در ماه‌های آینده عرضه خواهد شد، اما سازندگان اپلیکیشن‌های منتخب می‌توانند از قبل درخواست بررسی کنند.

مواظب بسیاری از برنامه های دیگر باشید که به زودی به خودروی مجهز به اندروید شما می آیند.

// توسعه دهندگان اندروید


منبع: https://www.droid-life.com/2024/05/15/many-more-android-apps-are-coming-to-your-car/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *