بهترین فیلم های هیجان انگیز در Amazon Prime Video در حال حاضر

رمز و راز و تعلیق در بهترین فیلم‌های هیجان‌انگیز حرف اول را می‌زند آمازون پرایم ویدئو. هر ماه، پلتفرم پخش جریانی، عناوین جدید و هیجان انگیزی را به مجموعه عناوین خود اضافه می کند، و وظیفه ما این است که با جدیدترین و بهترین های Prime Video همراه شویم.

با این حال، ما بینندگان فهیمی هستیم، بنابراین توصیه های هیجان انگیز خود را بسیار جدی می گیریم. فرقی نمی‌کند به فیلم‌های پرهزینه یا هندی‌های کم‌هزینه علاقه‌مند باشید، ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا طیف کاملی از عناوین تپنده نبض را در Prime Video ثبت کنیم.

آمازون پرایم ممکن است کاتالوگ قوی داشته باشد، اما همه چیز را ندارد. خوشبختانه، ما جمع‌آوری‌هایی از آن را نیز مدیریت کرده‌ایم بهترین فیلم های هیجانی در نتفلیکس و بهترین فیلم های هیجانی در Hulu.

داخل (۲۰۲۳)

داخل

۵۳%

۴٫۴/۱۰

r

۱۰۵ متر

ژانر. دسته

درام، هیجان انگیز

ستاره ها

ویلم دافو، جین بروتس، جوسیا کروگ

کارگردانی شده توسط

واسیلیس کاتسوپیس

به کارگردانی واسیلیس کاتسوپیس بر اساس فیلمنامه ای از بن هاپکینز، داخل ویلم دافو در نقش نمو، تلیسه هنری حیله گر بازی می کند. بعد از اینکه دزدی به جنوب می رود، نمو مجبور می شود در پنت هاوس شهر نیویورک که در ابتدا به آن حمله کرده بود پنهان شود تا بتواند نقاشی های اگون شیله را از صاحب خارج از شهر دزدی کند. هنگامی که نمو سعی می کند از محل فرار کند، سیستم امنیتی بلندمرتبه او را در داخل به دام می اندازد و مجرم را در معرض روزهای طولانی گرسنگی و توهم قرار می دهد. دافو هرگز یک اجرای معیوب ارائه نمی دهد، و تصویر خودمحورانه او از نمو زمانی که روان پریشی مرد شروع می شود، سرگیجه آورتر می شود.



جوکر (۲۰۱۹)

جوکر

۵۹%

۸٫۴/۱۰

r

۱۲۲ متر

ژانر. دسته

جنایی، هیجان انگیز، درام

ستاره ها

خواکین فینیکس، رابرت دنیرو، زازی بیتز

کارگردانی شده توسط

تاد فیلیپس

به نویسندگی و کارگردانی مشترک تاد فیلیپس، جوکر واکین فینیکس در نقش آرتور فلک نقش آفرینی می کند. فلک که در یک دستکش پر جنایات تحقیر در شهر گاتهام در اوایل دهه ۱۹۸۰ اتفاق می‌افتد، رویاهای بزرگی برای تبدیل شدن به یک استعداد کمدی سرشناس دارد، اما یک یا دو اختلال عصبی و دنیای بزرگ نفرت، مسیر متفاوتی را برای منفرد عنوان می‌سازد. . با الهام از فیلم هایی مانند راننده تاکسی و پادشاه کمدیفینیکس و فیلیپس داستانی تکان دهنده و شخصی را برای شخصیت شرور بدنام کمیک دی سی ارائه می دهند.



یک مرد تحت تعقیب (۲۰۱۴)

یک مرد تحت تعقیب

۷۳%

۶٫۷/۱۰

r

۱۲۱ متر

ژانر. دسته

دلهره آور

ستاره ها

فیلیپ سیمور هافمن، ویلم دفو، رابین رایت

کارگردانی شده توسط

آنتون کوربین

با آخرین حضور فیلیپ سیمور هافمن بزرگ روی پرده، یک مرد تحت تعقیب اقتباس سال ۲۰۱۴ از رمان جان لو کاره به همین نام در سال ۲۰۰۸ است. هافمن در نقش گونتر باخمن، رئیس یک گروه ضد تروریسم آلمانی که به دنبال ارتباط با افراط گرایان اسلامی است، بازی می کند. وقتی مردی به نام عیسی کارپوف (گریگوری دوبریگین) روی رادار سازمان فرود می آید، تیم گونتر مشکوک می شود که عیسی ممکن است با تروریست های چچنی ارتباط داشته باشد. همانطور که تحقیقات آنها ادامه می یابد، مشخص می شود که کارپوف بسیار بیشتر از آن چیزی که کسی تصورش را می کرد با مشکل مواجه خواهد شد. هافمن به خاطر عملکردش در این فیلم همه نوع تحسین را دریافت کرد یک مرد تحت تعقیبفیلمی که در نهایت آواز قو سینمایی او خواهد بود.



انتقام (۲۰۲۲)

انتقام

۶۵%

۵٫۷/۱۰

r

۱۰۸ متر

ژانر. دسته

هیجان انگیز، معمایی، کمدی

ستاره ها

بی جی نواک، بوید هالبروک، جی. اسمیت-کامرون

کارگردانی شده توسط

بی جی نواک

نویسندگی، کارگردانی و بازیگری BJ Novak، انتقام یک ماده تاریک و آدرنالین است کمی از ژانر سینمایی که از پادکستر نیویورک به نام بن مانالوویتز پیروی می کند. بن در سفر به قلب تگزاس به عنوان بخشی از تحقیقات قتل زنی که مدت ها پیش با او درگیر بود، از این فرصت استفاده می کند تا از مرگ او به عنوان ماده ای برای نمایش خود استفاده کند.

اما پس از شرکت در مراسم تشییع جنازه او، بن با برادر زن (بوید هالبروک) وارد گفتگو می شود، مردی که قسم می خورد از کسی که جان خواهرش را گرفته است، انتقام بگیرد. و این اتفاق می افتد که بن قرار است با این تلاش برای انتقام همراه شود. یک فیلم معمایی تاریک و خنده دار، انتقام نوعی فیلم است که یک رمز و راز خوب فکر شده را با خنده های فراوان ترکیب می کند تا ما را به دنبال دنباله به ظاهر بی پایان خرده نان سوق دهد.



هیچ کشوری برای پیرمردها (۲۰۰۷)

کشوری برای پیرمردها نیست

۹۲%

۸٫۲/۱۰

r

۱۲۲ متر

ژانر. دسته

جنایی، درام، هیجان انگیز

ستاره ها

تامی لی جونز، خاویر باردم، جاش برولین

کارگردانی شده توسط

جوئل کوئن، ایتان کوئن

اقتباسی از کورمک مک کارتی رمانی به همین نام کشوری برای پیرمردها نیست جاش برولین در نقش لولین ماس، مردی تگزاسی که در صحرا به یک معامله نافرجام مواد مخدر برخورد می کند، بازی می کند. در میان ویرانی یک کیسه بزرگ پول نقد (۲ میلیون دلار) قرار دارد که ماس تصمیم می گیرد آن را برای خود بردارد. اما اتفاقاً این گنج باشکوه متعلق به یکی از آنتون چیگوره (خاویر باردم) است، یک قاتل سنگدل که برای بازیابی پول نقد استخدام شده است، که اتفاقاً علاقه زیادی به درو کردن مردم محلی با یک تپانچه پیچ در اسارت دارد. . . اد تام بل (تامی لی جونز)، کلانتر کانتی ترل، که در مسیر Llewelyn داغ است، وظیفه دارد قاتل اجیر شده را قبل از اینکه به ماس برسد، ردیابی کند. نه تنها انجام داد کشوری برای پیرمردها نیست در سال ۲۰۰۷ برنده اسکار بهترین فیلم شد، اما این فیلم همچنین دارای تمایز منحصر به فردی است که تنها یکی از چهار فیلم وسترن است که طلا را به خانه می برد. فیلم‌ها با اجراهای شگفت‌انگیز و صدای تقریباً بی‌نتیجه‌ای که تمرکز خود را بر ضرب و شتم موش و گربه روی صفحه می‌گذارد، واقعاً بهتر از این نمی‌شوند.



منجمد (۲۰۱۰)

منجمد

۴۳%

۲٫۳/۱۰

r

۹۳ متر

ژانر. دسته

دلهره آور

ستاره ها

اما بل، شاون اشمور، کوین زگرز

کارگردانی شده توسط

آدام گرین

قبل از اینکه دیزنی با «بگذار برود» در سال ۲۰۱۳ دنیا را خیره کند منجمدیک ویژگی با همین نام در سال ۲۰۱۰ که کمتر بر روی آدم برفی‌های انسان‌نما تمرکز می‌کند و بیشتر بر گرگ‌های درنده که می‌خواهند گروهی از اسکی‌بازان به دام افتاده را در تله‌کاهی که کار نمی‌کند، ببلعد. این سه دوست با بازی کوین زگرز، اما بل و شاون اشمور در نقش دان، پارکر و جو، در حال لذت بردن از یک روز در سراشیبی هستند که یک ارتباط نادرست بین اپراتورهای آسانسور منجر به سرگردانی هر سه اسکی باز در ارتفاعات آسمان می شود. همانطور که آب و هوا بالا می رود و شانس بقا کاهش می یابد، دوستان مجبور می شوند تصمیمات دلخراشی بگیرند یا در خطر مرگ بر روی تله کابین هستند. نویسندگی و کارگردانی آدام گرین منجمد توانسته است کمی از احساسات را در داستان ساده خود بپوشاند، و اگرچه این ویژگی ممکن است آن نوع از طرفداران سرسختی را که اولاف الهام گرفته است را به خود جلب نکرده باشد، اما همچنان یک ساعت بسیار سرگرم کننده است.



نه (۲۰۲۲)

جواب منفی

۷۷%

۶٫۸/۱۰

r

۱۳۰ متر

ژانر. دسته

ترسناک، معمایی، علمی تخیلی

ستاره ها

دانیل کالویا، کیکه پالمر، براندون پریا

کارگردانی شده توسط

جردن پیل

جواب منفییکی از بهترین فیلم های ۲۰۲۲سومین فیلم بلند نویسنده و کارگردان مشهور جردن پیل است و در حالی که تأثیرات ترسناک هنوز در اینجا وجود دارد، پیل میکند یک معرفی حماسی علمی تخیلی را به پالت سینمایی خود انتخاب کنید. با بازی دانیل کالویا و کیک پالمر در نقش خواهر و برادران اسب‌بازی او جی و ام هیوود که به نظر می‌رسد کسب‌وکار خانوادگی‌شان پس از درگذشت اخیر پدرشان، صاحب مزرعه‌ای که حیوانات بدلکاری در خارج از هالیوود پرورش می‌دهد، دچار مشکل جدی شده است.

پس از مرگ غم انگیز، OJ و Em مجبور می شوند تعدادی اسب را به یک پارک موضوعی محلی بفروشند، اما هنگامی که ظهور ناگهانی یک شکل حیات فرازمینی شروع به ویران کردن جامعه بیابانی می کند، برادر و خواهر همه تلاش می کنند تا شواهدی از یوفو تقریباً نامرئی را ضبط کنید. ارائه یک تصویر قدرتمند دیگر که با افتخار به غول هایی از این ژانر مانند استیون اسپیلبرگ ادای احترام می کند، جواب منفی گواه دیگری بر این است که پیل مولف غیرقابل انکاری سینمای ژانر مدرن است.



وحشت در صحرای بلند (۲۰۲۱)

وحشت در صحرای بلند

r

۸۰ متر

ژانر. دسته

ترسناک، هیجان انگیز

ستاره ها

سوزی بلاک، تونیا ویلیامز اوگدن، اریک منسیس

کارگردانی شده توسط

مارس هلندی

عکسبرداری به سبک یافت شده مصنوعی، وحشت در صحرای بلند توسط داچ ماریچ نوشته و کارگردانی شده است و بر ناپدید شدن خیالی کاوشگر بیابان گری هینج (با بازی اریک منسیس) تمرکز دارد. ناپدید شدن در سال ۲۰۱۷ اتفاق افتاد و فیلم چند سال بعد شروع شد و بر خانواده و دوستان هینگ و همچنین مقامات و شواهد وحشتناکی که آنها کشف کرده اند تمرکز می کند.

ماریچ که در اوج همه‌گیری کووید-۱۹ فیلم‌برداری شده است، تمام بخش‌های ناطق فیلم را با استفاده از فیلم زوم فیلم‌برداری کرده است. و چه یک ضرورت بود یا نه، فرمت مطمئناً به احساس سرد و بالینی این کاوش سرد و جوی تکان دهنده و پست می افزاید. اوه، و اگر آنچه را که می بینید دوست دارید، ممکن است بخواهید آن را بررسی کنید عاقبت.



Jurassic World Dominion (2022)

سلطه جهانی ژوراسیک

pg-13

۱۴۷ متر

ژانر. دسته

ماجراجویی، اکشن، علمی تخیلی

ستاره ها

کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، لورا درن

کارگردانی شده توسط

کالین ترورو

دنیای ژوراسیک: سلطه سومین فیلم از سه گانه ریبوت شده است پارک ژوراسیک فیلم‌هایی که قبل از آن در سال ۲۰۱۵ ساخته شده‌اند دنیای ژوراسیک و سال ۲۰۱۸ دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده. این کتاب سینمایی، کریس پرت و برایس دالاس هاوارد را همراه با نسخه اصلی دهه ۹۰ به دنیای سینما بازمی گرداند. پارک ژوراسیک سام نیل، جف گلدبلوم و لورا درن آلوم دارند. برداشتن چهار سال بعد پادشاهی سقوط کردهدایناسورها و انسان‌ها اکنون در کنار هم زندگی می‌کنند، اگرچه کسی نمی‌تواند چنین اکوسیستم‌هایی را «هماهنگ» بنامد. با توجه به اینکه آینده جهان واقعاً در خطر است، این وظیفه قهرمانان قدیمی و جدید است که جهان را از شر غول های مهندسی زیستی تشنه پول و هیولاهای انسانخوار سرکش نجات دهند. می دانید، کرایه معمولی. در حالی که این بهترین فیلم کارگردان کالین ترورو نیست ژوراسیک با بیداری مجدد، پر از اکشن فراوان، CGI هیجان انگیز و استعدادهای بازگشتی روی صفحه نمایش است. مطمئناً این یک فیلم پاپ کورن است، و چه کسی گفته است که مشکلی در آن وجود دارد؟



Orphan: First Kill (2022)

یتیم: اولین کشتن

r

۹۹ متر

ژانر. دسته

ترسناک، هیجان انگیز

ستاره ها

ایزابل فورمن، جولیا استایلز، راسیف ساترلند

کارگردانی شده توسط

ویلیام برنت بل

یاد آوردن یتیم? ما می فهمیم اگر نداری. این فیلم روانشناختی در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و ایزابل فورمن در نقش استر، فرزندخوانده آشفته والدین غمگین جان و کیت (پیتر سارسگارد و ورا فارمیگا) بازی کرد. خوب، حتی اگر ما آن را نخواستیم، اکنون وجود دارد یتیم: اولین کشتن، پیش درآمدی بر شوکر اصلی سینما. با بازی مجدد فورمن در نقش اصلی، داستان ما فرار استر از یک آسایشگاه استونیایی را دنبال می کند. او با جعل هویت دختر گمشده خانواده ای با ابروهای بلند، می تواند به آمریکا سفر کند تا دوباره با “بستگان” خود بپیوندد. اما مادر زیرک تریسیا (جولیا استایلز) شروع به شک می کند که فرزند نجات یافته او آن چیزی نیست که او ادعا می کند. تا آنجا که پیگیری هایی که بیش از یک دهه طول می کشد تا تحقق یابد، یتیم: اولین کشتن در واقع بسیار عالی است، با فورمن کار بسیار خوبی را برای انتقال نقشی که نزدیک به ۱۵ سال پیش محبوب کرده بود انجام می دهد.



۱۵۱۹۶ – سرنخ

سرنخ (۱۹۸۵)

سرنخ

r

۹۴ متر

ژانر. دسته

کمدی، هیجان انگیز، جنایی، معمایی

ستاره ها

تیم کاری، آیلین برنان، مادلین کان

کارگردانی شده توسط

جاناتان لین

هر فیلم هیجان انگیز هالیوودی مجبور نیست روی موضوعی که ژانر را تعریف می کند مانند سرقت های خونین بانک و لرزهای روانی تمرکز کند. در واقع، اگر به دنبال یک فیلم هیجان انگیز هستید که تمام خانواده بتوانند سر خود را دور آن بپیچند، به دنبال آن نباشید. سرنخ. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی جاناتان لین، گروهی از بازیگران متشکل از بازیگران مشهوری مانند تیم کوری، کریستوفر لوید و مایکل مک کین را در خود دارد. وقایع فیلم در سال ۱۹۵۴ اتفاق افتاد و در یک شب اتفاق افتاد. هنگامی که هفت غریبه به یک عمارت منزوی در نیوانگلند می‌رسند، یک مرگ در میان بازدیدکنندگان منجر به درگیری با انگشت اشاره می‌شود، زیرا اسکلت‌های تصویری در کمد مهمان‌ها ظاهر می‌شوند. اقتباسی سینمایی از بازی نمادین رومیزی سرنخاجرای تئاتر شامل سه پایان منحصر به فرد بود که بر اساس نمایشی که در آن حضور داشتید متفاوت بود (با وجود هر سه پایان در انتشار ویدیوی خانگی فیلم).



مرد شمالی (۲۰۲۲)

مرد شمالی

۸۲%

۷٫۱/۱۰

r

۱۳۷ متر

ژانر. دسته

اکشن، ماجراجویی، فانتزی

ستاره ها

الکساندر اسکارسگارد، نیکول کیدمن، کلس بنگ

کارگردانی شده توسط

رابرت اگرز

پس از آزار تماشاگران ژانر با فیلم هایی مانند ساحره و فانوس دریاییرابرت اگرز سرمایه و بودجه سومین فیلم بلند خود را افزایش داد. مرد شمالی. با بازی الکساندر اسکارسگارد در نقش شاهزاده وایکینگ املت، داستان به دنبال سفر سرگردان او به سمت شمشیر زدن به سر عمویش (کلیز بنگ) و گرفتن انتقام از قتل پدرش (اتان هاوک) است. بزرگ، جسورانه، و عجیب به گونه ای که فقط یک فیلم Eggers می تواند باشد، مرد شمالی یک تصویر پرستیژ برای اعصار است.



The Boondock Saints (1999)

مقدسین بوندوک

۴۴%

۷٫۷/۱۰

r

۱۰۸ متر

ژانر. دسته

اکشن، هیجان انگیز، جنایی

ستاره ها

ویلم دفو، شان پاتریک فلانری، نورمن ریدوس

کارگردانی شده توسط

تروی دافی

یک فیلم کالت آدرنالین که شبیه هیچ فیلم دیگری نیست. مقدسین بوندوک شان پاتریک فلانری و نورمن ریدوس در نقش خواهر و برادر کاتولیک ایرلندی کانر و مورفی بازی می کنند. برادران که از دنیای در حال فروپاشی اطراف خود خسته شده اند، تمام روحیه مذهبی خود را به عنوان روح جمع می کنند حالت عملیات برای ولگردی از قتل های هوشیارانه. اما زمانی که اوباش ها را یکی پس از دیگری سرنگون می کنند، یک مامور باهوش اف بی آی (ویلم دافو) شروع به کار کردن در قتل آنها می کند. با پوشیدن تاثیراتش روی آستینش، مقدسان خلافکار به نظر می‌رسد تلفیقی از سینمای تارانتینو و نمایش‌های اکشن B-movie، ترکیبی روایی و جوی است که حداقل در بیشتر قسمت‌ها هدفش راضی‌کردن است و این کار را به‌طور مؤثر انجام می‌دهد.



اثر لازاروس (۲۰۱۵)

اثر لازاروس

۳۱%

۵٫۲/۱۰

pg-13

۸۳ متر

ژانر. دسته

ترسناک، هیجان انگیز، معمایی، علمی تخیلی

ستاره ها

سارا بولگر، امی آکینو، اولیویا وایلد

کارگردانی شده توسط

دیوید زرد

در کارگردانی David Gelb اثر لازاروسمارک دوپلاس در نقش فرانک، یک محقق پزشکی فارغ التحصیل، در کنار اولیویا وایلد در نقش زویی، نامزدش، ایفای نقش می کند. آنها با هم راهی برای بازگرداندن مردگان به زندگی ابداع کرده اند. اما پس از یک آزمایش تایید نشده، رئیس دانشگاه فرانک را مجبور می‌کند تا به تلاش‌های فرانک تبر بزند، یک تصادف عجیب باعث مرگ زویی می‌شود و به فرانک اجازه می‌دهد تا از پیشرفت‌های علمی اخیر خود برای بازی در نقش خدا و احیای شریک زندگی‌اش استفاده کند. همانطور که می توان حدس زد، زوئی که بازگشته است، رفتاری بسیار شوم تر، پس از مرگ دارد. این دقیقاً به معنای اختراع مجدد چرخ نیست، اما اثر لازاروس به روش‌های متقاعدکننده‌ای آرام می‌گیرد، و بازیگران خیره‌کننده راه زیادی را در جهت ایجاد احساس بیشتر در این ژانر در خانه انجام می‌دهند.



سیزده زندگی (۲۰۲۲)

سیزده زندگی

۶۶%

۷٫۸/۱۰

pg-13

۱۴۷ متر

ژانر. دسته

درام، هیجان انگیز

ستاره ها

ویگو مورتنسن، کالین فارل، جوئل ادگرتون

کارگردانی شده توسط

ران هاوارد

در فیلم دلخراش و احساسی کارگردان ران هاوارد سیزده زندگی، داستان واقعی گرازهای وحشی است، یک تیم فوتبال تایلندی متشکل از دوازده بازیکن و مربی آنها. هنگامی که تیم وارد غار تام لوانگ می شود، باران های شدید غار را سیل می کند و آنها را در داخل غار به دام می اندازد. پس از هشدار والدین پسران به مقامات، یک تلاش جهانی نجات، متشکل از غواصان حرفه ای و سایر امدادگران اضطراری، باید برای نجات گرازهای وحشی قبل از اینکه خیلی دیر شود، با ساعت مسابقه دهند. شماره گیری نقاط قوت دراماتیزه شده از دیگر تصاویر هاوارد مانند آپولو ۱۳چیزهای زیادی در خطر است سیزده زندگیو نویسنده قدیمی به طرز ماهرانه ای با بسیاری از شاهکارهای اضطراب آور یکی از مرگبارترین تلاش های جستجو و نجات در جهان مقابله می کند.



همه چاقوهای قدیمی (۲۰۲۲)

همه چاقوهای قدیمی

۶۲%

۶٫۱/۱۰

r

۱۰۱ متر

ژانر. دسته

هیجان انگیز، اکشن

ستاره ها

کریس پاین، تاندیو نیوتن، جاناتان پرایس

کارگردانی شده توسط

یانوس متز

فیلم‌های هیجان‌انگیز جاسوسی زیرمجموعه‌ای منحصربه‌فرد از این ژانر را تشکیل می‌دهند و کارگردان جنوس متز همه چاقوهای قدیمی کمکی بیش از حد مناسب به سنت های روایی است. Dungeons & Dragons: Honor Among Thievesکریس پاین و تاندیو نیوتن در نقش هنری پلهام و سلیا هریسون، ماموران سیا و عاشقان سابق که مجبور به همکاری با یکدیگر برای کشف خال در محل ماهواره وین سازمان هستند، بازی می‌کنند. هنگامی که این دو به مجرم نزدیک می شوند، شیمی دوباره ظاهر می شود و شیاطین گذشته به وجود می آیند، که منجر به موانع تقریباً غیرقابل عبوری می شود که بر سر راه ماموریت آنها قرار می گیرد. کاج و نیوتن در اوج بازی خود در این بازی قرار دارند و عملکردی پویا ارائه می‌دهند که توسط جادوهای قدیمی و فریب‌های جدید تغذیه می‌شود.



روز کارگر (۲۰۱۳)

روز کارگر

۴۲%

۶٫۹/۱۰

ژانر. دسته

نمایش

بر اساس رمان جویس مینارد به همین نام، روز کارگر جاش برولین در نقش محکوم فرانک چمبرز، مردی در حال فرار که هنری (گاتلین گریفیث)، پسری ۱۳ ساله، و مادر افسرده اش، ادل (کیت وینسلت) را مجبور می کند تا او را پس از مواجهه با این زوج در یک خانه بپذیرند. فروشگاه بقالی. هنری و مادرش که در خانه ادل پنهان شده‌اند، شروع به علاقه‌مندی به عشایر گریزل می‌کنند. اما وقتی مقامات شروع به نزدیک شدن می کنند، گذشته غم انگیز فرانک تهدید می کند که همه چیز را از هم بپاشد. با اجرای قوی از بازیکنان اصلی، روز کارگر انگشتان پای خود را در ژانرهای مختلف فرو می برد، اما به عنوان یک تریلر دراماتیک که در آن هر چیزی ممکن است در چند ثانیه اشتباه شود، بهترین کار را دارد.



جنگل (۲۰۱۷)

جنگل

۴۸%

۶٫۷/۱۰

r

۱۱۵ متر

ژانر. دسته

ماجراجویی، درام، هیجان انگیز

ستاره ها

دانیل رادکلیف، توماس کرچمن، الکس راسل

کارگردانی شده توسط

گرگ مک لین

بازگویی سینمایی یوسی گینزبرگ در سال ۱۹۸۱ به جنگل آمازون، کارگردان گرگ مک لین جنگل دانیل رادکلیف در نقش گینزبرگ، یک مرد اسرائیلی در فضای باز که به بولیوی سفر می کند، بازی می کند. با پذیرفتن پیشنهاد یک راهنمای محلی برای ورود به قلب جنگل با گروهی از ماجراجویان همکار، غریزه جنگ یا گریز گینزبرگ به زودی زمانی که اکسپدیشن کاملاً از بین می رود مورد آزمایش قرار می گیرد. یک تریلر بقا وسوسه انگیز که بر استیصال و تدبیر بازیگران اصلی خود تکیه دارد و رادکلیف رهبری آن را بر عهده دارد. جنگل ممکن است بهترین فیلم «طبیعت در مقابل انسان» نباشد، اما با این وجود افزوده‌ای سخت و جذاب به این ژانر فرعی است.



زمانی برای مردن نیست (۲۰۲۱)

زمانی برای مردن نیست

۶۸%

۷٫۳/۱۰

pg-13

۱۶۳ متر

ژانر. دسته

ماجراجویی، اکشن، هیجان انگیز

ستاره ها

دانیل کریگ، لئا سیدوکس، رامی ملک

کارگردانی شده توسط

کری جوجی فوکوناگا

این پیامی سینمایی برای حضور دنیل کریگ بازیگر در نقش جیمز باند همیشه کاریزماتیک و بسیار ماهر است. زمانی برای مردن نیستیکی از بهترین فیلم های باند تا کنون، مامور سابق MI6 را در حال بازنشستگی مسالمت آمیز در سواحل جامائیکا می یابد – حداقل تا زمانی که فلیکس لیتر (جفری رایت) از سیا از راه برسد. باند با آخرین ماموریت جسورانه موافقت می کند و هدف این است که یک دانشمند ربوده شده را از چنگ دشمن نجات دهد. این همان تلاشی است که باند مطمئناً به آن عادت کرده است. اما معلوم می شود که این دشمن و نقشه هایش لایه لایه تر و شیطانی تر از آن چیزی است که هر کسی تصورش را بکند. کارگردان، کری جوجی فوکوناگا، آواز قو را به خوبی برای کریگ ارائه می‌کند و آرک باند را به عنوان یک عامل اطلاعاتی به پایان می‌رساند.



لانسکی (۲۰۲۱)

لانسکی

۴۵%

۶٫۲/۱۰

r

۱۱۹ متر

ژانر. دسته

جنایی، درام، هیجان انگیز

ستاره ها

هاروی کایتل، سم ورتینگتون، جان ماگارو

کارگردانی شده توسط

ایتان راکاوی

مایر لانسکی (هاروی کایتل)، یک جنایتکار بدنام، در آخرین مرحله خود است، واقعیتی که مقامات همگی از آن آگاه هستند. فدرال رزرو به امید ردیابی ثروت پنهان لانسکی، هر کاری که در توان دارد انجام می دهد تا لانسکی را به حرف زدن وادار کنند – و او هم صحبت می کند. در رگ از مظنونین معمولی، عروسک گردان پدرسالار شروع به بافتن داستان پیچیده ای از گذشته خود می کند، با جزئیاتی در مورد چگونگی رسیدن او به قدرت. کایتل کاملاً در نقش لنسکی ایفای نقش می‌کند، و یک اجرای تور دزور ارائه می‌کند که بیشتر این تریلر جنایی واقعی را به تصویر می‌کشد.



پیک (۲۰۲۱)

پیک

۶۵%

۷٫۱/۱۰

r

۱۱۲ متر

ژانر. دسته

هیجان انگیز، تاریخی، درام

ستاره ها

بندیکت کامبربچ، مراب نینیدزه، ریچل بروسناهان

کارگردانی شده توسط

دومینیک کوک

براساس داستانی واقعی پیک ستاره بندیکت کامبربچ گرویل وین، تاجر بریتانیایی پیشرو شما که وظیفه به ظاهر غیرممکن مذاکره با یک جاسوس شوروی (مراب نینیدزه) را برای فرونشاندن تنش‌های بین‌المللی به عهده گرفته است، تلاش گسترده MI-6 بریتانیا برای پایان دادن به به بحران موشکی کوبا یک تریلر جاسوسی با درایت و ارزشمند، پیک بندیکت کامبربچ را در راس قدرت‌های خود می‌بیند و یک هنرنمایی جذاب دیگر را ارائه می‌دهد.



دیوار (۲۰۱۷)

دیوار

۵۷%

۶٫۲/۱۰

r

۹۰ متر

ژانر. دسته

هیجان انگیز، جنگی، درام

ستاره ها

آرون تیلور جانسون، جان سینا، لیث ناکلی

کارگردانی شده توسط

داگ لیمان

دیوار یک فیلم هیجان‌انگیز است که تنها سه نقش اصلی دارد. در عراق، تک تیرانداز نظامی شین متیوس (جان سینا) و ناظر او، گروهبان آلن “ایز” آیزاک (آرون تیلور-جانسون)، مأموریت می یابند تا مطمئن شوند که محل ساخت خط لوله از نیروهای دشمن پاک است. متأسفانه یک تک تیرانداز ترسیده به نام جوبا (لیث ناکلی) با موفقیت آنها را به دام می کشاند و هر دو مرد را زخمی می کند. در حالی که سربازان پشت دیواری در حال فروپاشی پنهان می شوند، جوبا از رادیو برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها و پیشبرد برنامه های بزرگتر خود استفاده می کند. به این دلیل که جوبا قبلاً این کار را انجام داده است و سخنان او نیز سلاحی در زرادخانه او است.



Blow the Man Down (2019)

منفجر کردن مرد

۷۲%

۶٫۴/۱۰

r

۹۰ متر

ژانر. دسته

درام، رازآلود، کمدی

ستاره ها

مورگان سیلور، سوفی لو، مارگو مارتیندیل

کارگردانی شده توسط

دانیل کرودی، بریجت ساویج کول

از دو نویسنده و کارگردان بریجت ساویج کول و دانیل کرودی، منفجر کردن مرد یک فیلم هیجان انگیز ساحلی با رنگ های کمدی سیاه است. خواهر و برادر پریسیلا (سوفی لو) و مری بث کانولی (مورگان سایلر) پس از تشییع جنازه مادرشان در بهترین حالت قرار ندارند. پیچیده تر کردن مبارزه خواهرانه آنها قتلی است که آنها باید انجام دهند (در دفاع از خود). با دور انداختن جسد، خواهران از جنگل دور هستند، زمانی که مجریان قانون محلی جستجو برای یافتن مردی را که دو نفر در اقیانوس به زمین زده بودند، آغاز می کنند. به آن جسد دیگری که در ساحل آب می شود را اضافه کنید و منفجر کردن مرد لایه ای می ریزد تا زیر شکم عمیق تری از قدرت بازی فمینیستی و نیت بدخواهانه را آشکار کند. فیلمی که از همان ابتدا لحن و فضایی فراگیر می سازد، منفجر کردن مرد یک Whodunit است که شما را در زمان اجرای ۹۰ دقیقه ای خود جذب می کند.



The Handmaiden (2016)

کنیز

۸۴%

۱۴۵ متر

ژانر. دسته

هیجان انگیز، درام، عاشقانه

ستاره ها

کیم مین هی، کیم ته ری، ها جونگ وو

کارگردانی شده توسط

پارک چان ووک

این فیلم کره جنوبی که به عنوان یک تریلر روانشناختی وابسته به عشق شهوانی دوبله شده است آه گا سی، از رمان الهام گرفته شده است انگشت ساز توسط سارا واترز، با تغییر در محیط از دوران ویکتوریا به کره در طول حکومت استعماری ژاپن. در قلب داستان یک مرد کلاهبردار با نقشه ای شوم برای اغوا کردن یک وارث ژاپنی قرار دارد تا بتواند او را متعهد کند و پولش را بدزدد.



ما باید درباره کوین صحبت کنیم (۲۰۱۱)

لازم است در مورد کوین صحبت کنیم

۶۸%

۷٫۵/۱۰

r

۱۱۳ متر

ژانر. دسته

درام، هیجان انگیز

ستاره ها

تیلدا سوینتون، جان سی ریلی، ازرا میلر

کارگردانی شده توسط

لین رمزی

هیجان انگیز روانی لیونل شرایور، لازم است در مورد کوین صحبت کنیمتوسط کارگردان لین رمزی برای نمایشگر اقتباس شد فلشازرا میلر در نقش اصلی. صرف نظر از این، این فیلم متعلق به تیلدا سوینتون است که نقش مادر کوین، ایوا را بازی می کند. جان سی ریلی نیز در نقش همسر ایوا و پدر کوین، فرانکلین، یک چرخش دراماتیک نادر دارد. داستان در زمان حال آغاز می شود، زیرا اوا در تلاش است تا با عظمت جنایت کوین علیه جامعه و خودش مقابله کند. اما همانطور که اوا گذشته خود را بررسی می کند، شروع به تعجب می کند که چه نقشی در پرورش یک هیولا زیر سقف خودش داشته است. اجرای سوئینتون الکتریسیته است و فیلم را تا پایان خود پیش می برد. با این حال، کوین میلر، هیولای کمیاب روی صفحه نمایش است که با شری که به جهان تحمیل می کند، بیش از حد انسانی است.



تو واقعاً هرگز اینجا نبودی (۲۰۱۷)

تو واقعاً هرگز اینجا نبودی

۸۴%

۶٫۸/۱۰

r

۸۹ متر

ژانر. دسته

هیجان انگیز، درام

ستاره ها

خواکین فینیکس، جودیت رابرتز، اکاترینا سامسونوف

کارگردانی شده توسط

لین رمزی

خواکین فینیکس در لین رمزی در نقطه مقابل قرار دارد تو واقعاً هرگز اینجا نبودی. این بازیگر برنده اسکار نقش جو را بازی می‌کند، وحشی‌گری اجاره‌ای، که در نجات دختران قاچاق شده تخصص دارد. جو که از دوران کودکی تا دوران سربازی خود از افکار خودکشی و سال ها آسیب روحی رنج می برد، با یک ماموریت جدید موافقت می کند. کرایه استاندارد است: دختر یک سناتور را نجات دهید و هرکسی را که سر راه قرار می‌گیرد، از زمین بگیرید. تنها مشکل این است که آنهایی که درگیر هستند بخشی از یک توطئه سیاسی بسیار عمیق تر هستند و جو درست در وسط تبهکاران و قربانیان آنها قرار می گیرد. تو واقعاً هرگز اینجا نبودی دندان دارد و گاز می گیرد – زیاد. کسانی که از گور ناراحت هستند ممکن است بخواهند چیز دیگری را در این لیست انتخاب کنند. برای کسانی که می توانند سلطنت جو را از ضربات چکش تحمل کنند، با یک مطالعه شخصیتی با کارگردانی درخشان و یک نقش اصلی مسحورکننده از جدیدترین جوکر سینمایی ما پاداش دریافت خواهید کرد.



توصیه های سردبیران







آمازون پرایم ممکن است کاتالوگ قوی داشته باشد، اما همه چیز را ندارد. خوشبختانه، ما جمع‌آوری‌هایی از آن را نیز مدیریت کرده‌ایم بهترین فیلم های هیجانی در نتفلیکس و بهترین فیلم های هیجانی در Hulu.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/best-thriller-movies-on-amazon-prime/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *