بهترین قفل های هوشمند برای سال ۲۰۲۳

بهترین قفل‌های هوشمند سال ۲۰۲۳ از برندهای معروفی مانند Yale، Wyze، August و Lockly می‌آیند و ویژگی‌های جالبی را ارائه می‌دهند که در قفل‌های سنتی نمی‌توانید پیدا کنید. از توانایی بررسی وضعیت قفل از راه دور تا امکان تنظیم نمایه های موقت برای مهمانان، دلیلی وجود دارد که محبوبیت این وسایل خانه هوشمند همچنان ادامه دارد.

انتخاب سمت راست قفل هوشمند برای نیازهای شما، با این حال، کار کوچکی نیست. همه قفل های هوشمند ارزش وقت و هزینه شما را ندارند و نصب یک قفل هوشمند بد می تواند باعث سردردهای زیادی برای شما شود. خوشبختانه، یک محصول برای هر هدفی وجود دارد. چه در حال راه‌اندازی یک ملک اجاره‌ای باشید، چه به چیزی قوی برای یک خانواده پرجمعیت نیاز داشته باشید یا بخواهید کلیدهای خود را به طور کامل حذف کنید، حتماً یک قفل هوشمند با نام شما وجود دارد.

در اینجا نگاهی به بهترین قفل های هوشمند سال ۲۰۲۳، از جمله جایگزینی کامل قفل های بسته و آداپتورهای بسته بندی می اندازیم. انتخاب‌های ما محدوده‌های قیمت زیادی را نیز در بر می‌گیرند، و پیدا کردن چیزی عالی برای درب ورودی شما که متناسب با بودجه شما باشد را آسان می‌کند.

Yale Assure Lock 2

Yale Assure Lock 2

بهترین قفل هوشمند

پرش به جزئیات

قفل Wyze

قفل Wyze

بهترین قفل هوشمند مقرون به صرفه

پرش به جزئیات

آگوست - Wi-Fi Smart Lock (نسل چهارم)

قفل هوشمند وای فای آگوست

بهترین قفل هوشمند حداقلی

پرش به جزئیات

Lockly Vision Elite

Lockly Vision Elite

همه کاره ترین قفل هوشمند

پرش به جزئیات

Lockly Flex Touch

Lockly Flex Touch

بهترین قفل هوشمند برای دسترسی به اثر انگشت

پرش به جزئیات

جان بیتنر / روندهای دیجیتال

Yale Assure Lock 2

بهترین قفل هوشمند

طرفداران

  • اپلیکیشن قوی گوشی هوشمند

  • طرح های متعدد موجود

  • صفحه نمایش لمسی زیبا

  • عملکرد بسیار قابل تنظیم

منفی

  • گران

  • مدل‌های سطح ورودی فاقد عملکرد مهم هستند

Yale می داند که چگونه یک قفل عالی بسازد، و Assure Lock 2 آن را ثابت می کند. در فرمت های مختلف (از جمله بدون قفل و صفحه لمسی) موجود است، راه های زیادی برای سفارشی کردن این دستگاه منحصر به فرد وجود دارد.

یکی از بهترین فرمت‌ها شامل ماژولی است که به شما امکان می‌دهد از راه دور به درب دسترسی داشته باشید و به شما آرامش خاطر را بدهد که قبل از رفتن به محل کار قفل کرده‌اید. همچنین می‌توانید گذرواژه‌های موقتی برای مهمانان ایجاد کنید، سابقه فعالیت را بررسی کنید تا ببینید آخرین بار چه زمانی باز شده است، یا از راه دور در را برای دوستی که بیرون قفل شده است باز کنید.

اما مهمتر از همه، خیره کننده به نظر می رسد – با مواد درجه یک و طراحی باریک که زیبایی کاملاً مدرنی را ارائه می دهد. همچنین یکی از معدود قفل های هوشمند با رنگ قرمز فلاش است، همانطور که مدل Yale x Pantone در زنده باد سرخابی حس حداکثری را به درب ورودی شما می آورد.

اگر از کاربران اپل هستید، می توانید برای این کار استفاده کنید Assure Lock 2 Plus، که از Apple Home Key پشتیبانی می کند. این به شما امکان می دهد از آیفون یا اپل واچ برای باز کردن درب بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور استفاده کنید. قیمت آن کمی بیشتر است (مدل Wi-Fi 290 دلار است)، اما بدون شک یک ویژگی جالب است.

Yale Assure Lock 2

Yale Assure Lock 2

بهترین قفل هوشمند

وایزه

قفل Wyze

بهترین قفل هوشمند مقرون به صرفه

طرفداران

  • ارزان

  • برنامه شهودی

  • نصب آسان

  • آسان برای استفاده

منفی

  • شما نمی توانید دسترسی کلید دیجیتال را محدود کنید

  • برنامه کمی کند است

هیچ چیز بهتر از سریع و بدون درد نیست. کل مجموعه محصولات خانه هوشمند Wyze – از لامپ گرفته تا دوربین – برای جنگجویان آخر هفته DIY طراحی شده است… و Wyze Lock نیز از این قاعده مستثنی نیست. راه‌اندازی صرفاً مربوط به مقاوم‌سازی مهره موجود شماست. سخت‌افزار Wyze مستقیماً روی قفل انگشت شست داخلی قرار می‌گیرد و نصب به چیزی جز پیچ گوشتی و وای‌فای کار نیاز ندارد.

با اپلیکیشن Wyze می‌توانید تقریباً از هر جایی درب را قفل و باز کنید. برای کسانی که به دنبال این نیستند که هر بار که به خانه باز می گردند تلفن خود را بیرون بیاورند، قفل/باز کردن قفل خودکار وجود دارد. پس از پیکربندی، قفل Wyze گوشی شما را هنگامی که به در نزدیک می‌شوید تشخیص می‌دهد، قفل آن را باز می‌کند تا بتوانید وارد شوید و پس از ورود به داخل آن را پشت سر خود قفل کنید. ما همچنین عملکرد اشتراک‌گذاری ساده را دوست داریم، که به شما امکان می‌دهد به مهمانان اجازه دسترسی به خانه خود و ثبت ورود و خروج آنها را بدهید.

Wyze Lock اکنون با الکسا و Google Assistant سازگار است، به این معنی که می‌توانید درب خود را از روی مبل خود قفل و باز کنید. کنترل دستیار همچنین برای کسانی از ما که ترجیح می‌دهند قفل را در حال حرکت با اپلیکیشن الکسا یا Google Home انجام دهند، عالی است. خواندن بررسی عمیق Wyze Lock ما.

قفل Wyze

قفل Wyze

بهترین قفل هوشمند مقرون به صرفه

اوت

قفل هوشمند وای فای آگوست

بهترین قفل هوشمند حداقلی

طرفداران

  • نیازی به پل ندارد

  • نصب آسان

  • قابلیت باز کردن قفل و قفل خودکار

  • ساخت محکم

منفی

  • باتری ها قابل شارژ نیستند

  • از در می چسبد

قفل هوشمند آگوست نسل چهارم از بند نیاز پیشینیان خود به پل برای کار از راه دور رهایی می یابد. به لطف اتصال Wi-Fi داخلی خود، قفل هوشمند وای فای آگوست بدون نیاز به پل یا سایر سخت افزارهای اضافی به شبکه بی سیم خانه شما متصل می شود.

فراتر از آن، یکی از ساده ترین قفل های هوشمند برای نصب و راه اندازی است. به‌علاوه، می‌تواند قفل موجود شما را حفظ کند – بنابراین به کلیدهای جدید نیاز ندارید. آنچه قابل توجه است این است که این شرکت اتصال Wi-Fi را اضافه می کند، در حالی که اندازه کلی قفل را کوچک می کند. حجم آن ۴۵ درصد کوچک‌تر و ۲۰ درصد باریک‌تر است که آن را به یک قفل کوچک براق تبدیل می‌کند و در رنگ‌های نقره‌ای یا پلاستیک مشکی مات عرضه می‌شود.

قفل هوشمند وای فای آگوست علاوه بر استفاده از برنامه برای کار با قفل از راه دور، از الکسا آمازون، دستیار گوگل و سیری اپل پشتیبانی می کند. به این معنی که تقریباً با هر پلت فرم خانه هوشمند به خوبی ادغام می شود. برخی از ویژگی‌های پیشرفته نیز وجود دارد که آن را به یک پیشنهاد برتر تبدیل می‌کند، مانند کلیدهای مجازی که طبق یک برنامه زمان‌بندی کار می‌کنند، و قفل/باز کردن خودکار هنگام نزدیک شدن یا خروج از خانه. ما را بخوانید بررسی عمیق قفل هوشمند Wi-Fi در اوت.

آگوست - Wi-Fi Smart Lock (نسل چهارم)

قفل هوشمند وای فای آگوست

بهترین قفل هوشمند حداقلی

قفلی / قفلی

Lockly Vision Elite

همه کاره ترین قفل هوشمند

طرفداران

  • حسگر اثر انگشت

  • عمر باتری خوب با پنل خورشیدی تقویت شده است

  • دوربین زاویه باز

منفی

  • گران

  • دید در شب Subpar

Lockly قبلاً یک پیشنهاد خارق‌العاده داشت چشم انداز، اما مدل پیگیری آن آن را یک قدم جلوتر می برد. Lockly Vision Elite همه چیز را دارد میزبانان Airbnb هوس می کنند – از توانایی آن برای باز کردن قفل از طریق اثر انگشت، پین کد یا حتی از طریق تلفن، گزینه‌های زیادی وجود دارد.

مهمانانی که قصد دارند در خانه یا محل اقامت شما Airbnb بمانند، می‌توانند کدهای کلید موقتی دریافت کنند که می‌توانند هنگام ورود به صفحه‌کلید صفحه لمسی وارد کنند، که همچنین می‌تواند برای امنیت بیشتر به زمان حساس شود. پس از اتمام اقامت آنها، می توانید مجموعه دیگری از کدها را برای مهمان بعدی داشته باشید.

همه چیز توسط برنامه ردیابی می شود، که می تواند روشی را که برای باز کردن قفل استفاده شده است به شما بگوید – از جمله اینکه آیا این روش قدیمی با یک کلید است یا خیر! چیزی که Lockly Vision Elite را جذاب‌تر می‌کند دوربین فیلمبرداری یکپارچه آن است که به آن اجازه می‌دهد بسیار شبیه به دوربین زنگ درب تصویری. یک پنل خورشیدی یکپارچه به شارژ باتری های لیتیوم یونی برای مدت طولانی نیز کمک می کند.

Lockly Vision Elite

Lockly Vision Elite

همه کاره ترین قفل هوشمند

تصویر با اجازه صاحب حق چاپ استفاده می شود

Lockly Flex Touch

بهترین قفل هوشمند برای دسترسی به اثر انگشت

طرفداران

  • نصب سریع و آسان

  • اسکنر اثر انگشت پاسخگو

  • چندین روش برای قفل/باز کردن قفل

  • برنامه ساده اما کارآمد

منفی

  • طراحی داخلی حجیم

  • بدون باتری قابل شارژ

  • برای ویژگی های موبایل به آداپتور Wi-Fi نیاز دارد

اگر از طرفداران قفل های هوشمند هستید اما آرزو می کنید که ظاهر سنتی تری داشته باشند، Lockly Flex Touch را بررسی کنید. این گجت خانه هوشمند از پدهای لمسی بزرگی که در اکثر قفل‌های هوشمند وجود دارد چشم پوشی می‌کند و در عوض از یک حسگر اثر انگشت کوچک استفاده می‌کند تا به شما امکان می‌دهد به سرعت و ایمن درب ورودی خود را باز کنید (یا قفل کنید).

همچنین می‌توانید از طریق بلوتوث با استفاده از یک برنامه تلفن هوشمند به قفل دسترسی داشته باشید، که به شما امکان می‌دهد تاریخچه آن را ردیابی کنید یا پروفایل‌های کاربری منحصر به فردی را برای هر یک از اعضای خانه خود تنظیم کنید.

پشتیبان کلیدهای سنتی و توانایی تامین انرژی دستگاه با باتری ۹ ولتی در صورت خاموش شدن آن در تعطیلات، و به احتمال زیاد Lockly Flex Touch برای خانه شما مناسب است.

Lockly Flex Touch

Lockly Flex Touch

بهترین قفل هوشمند برای دسترسی به اثر انگشت

سوالات متداول

قفل های هوشمند چگونه کار می کنند؟

قفل سنتی معمولا حاوی پین های داخلی است. هنگامی که کلید مناسب را وارد می کنید، فشار دقیقی را روی هر پین وارد می کند تا زمانی که قفل باز شود. قفل های هوشمند الکترونیکی هستند و با استفاده از صفحه کلید، صفحه لمسی یا وسایل دیگر کار می کنند.

آیا می توانم خودم قفل هوشمند نصب کنم؟

این به قفل هوشمندی که خریداری می‌کنید و مهارت‌های DIY شما بستگی دارد. برخی از قفل‌ها، مانند قفل هوشمند آگوست، روی قفل موجود شما مقاوم‌سازی می‌شوند. این کار نصب آنها را بسیار آسان می کند و تنها حدود ۱۰ دقیقه طول می کشد. سایر قفل ها به تلاش بیشتری نیاز دارند.

آیا الکسا یا دستیار گوگل می توانند قفل های هوشمند را کنترل کنند؟

قفل های هوشمند معمولاً دارای یک برنامه مربوطه هستند که با الکسا، هوم کیت یا یکی از دستیارهای صوتی دیگر سازگار است. این به شما امکان می دهد از دستورات صوتی مانند “الکسا، در را قفل کن” یا “الکسا، درب من قفل است؟” استفاده کنید. برای اطلاع از سازگاری دستیار صوتی خاص، از وب سایت سازنده بازدید کنید.

آیا قفل های هوشمند ایمن هستند؟

مانند هر دستگاه متصل به وای فای، اگر کاربر برای محافظت از خود اقداماتی انجام ندهد، همیشه این خطر کوچک وجود دارد که دستگاه هک شود. با این حال، این خطر نیز وجود دارد که کسی بتواند قفل معمولی (غیر هوشمند) در را شکسته یا انتخاب کند.

آیا قفل های هوشمند با کلید هم کار می کنند؟

برخی از قفل های هوشمند با کلید کار می کنند و برخی نه. قفل های هوشمند معمولاً به شما این امکان را می دهند که از راه دور قفل خود را از طریق بلوتوث، Wi-Fi یا Z-wave کنترل کنید. بنابراین، می توانید قفل را بدون کلید و شاید حتی زمانی که از خانه خود دور هستید کار کنید.

آیا قفل های هوشمند می توانند با ژئوفنسینگ کار کنند؟

برخی از قفل های هوشمند مانند قفل هوشمند آگوست دارای ژئوفنسینگ هستند. اگر ویژگی geofencing را راه‌اندازی کنید، می‌تواند تشخیص دهد که چه زمانی در نزدیکی هستید و قفل در را هنگام نزدیک شدن باز کند.

آیا با قفل هوشمند به زنگ در هوشمند نیاز دارم؟

قفل هوشمند می تواند به شما کمک کند از دسترسی به خانه خود جلوگیری کنید یا به آن اجازه دسترسی داشته باشید و به عنوان مانعی برای ورود عمل می کند. با این حال، تعداد کمی از قفل‌های هوشمند (حداقل تعداد کمی خوب) دارای دوربین هستند، و یک قفل هوشمند همان ویژگی‌های زنگ در را که به عنوان نوعی دربان دیجیتال عمل می‌کند، ارائه نمی‌کند.

آیا قفل هوشمند به هاب خانه هوشمند نیاز دارد؟

اگر می‌خواهید از قفل هوشمند سازگار خود با الکسا یا دستیار Google استفاده کنید، معمولاً فقط به هر بلندگوی Amazon Echo یا Google Home نیاز دارید. شما نباید به یک هاب خانه هوشمند با اکثر قفل ها نیاز داشته باشید.

توصیه های سردبیران







در اینجا نگاهی به بهترین قفل های هوشمند سال ۲۰۲۳، از جمله جایگزینی کامل قفل های بسته و آداپتورهای بسته بندی می اندازیم. انتخاب‌های ما محدوده‌های قیمت زیادی را نیز در بر می‌گیرند، و پیدا کردن چیزی عالی برای درب ورودی شما که متناسب با بودجه شما باشد را آسان می‌کند.


منبع: https://www.digitaltrends.com/home/best-smart-locks/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *