بهترین کشتی ها در استارفیلد

فقط چند دقیقه بازی طول می کشد استارفیلد قبل از اینکه روی صندلی خلبان کشتی فضایی خود، The Frontier، بنشینید. همانطور که داشتن کشتی شخصی خود برای سفر به ستاره ها هیجان انگیز است، کشتی پیش فرض بودن به این معنی است که پتانسیل بسیار بیشتری در کشتی های آینده وجود دارد. در حالی که می‌توانید خلاقیت داشته باشید و کشتی خود را از ابتدا طراحی کنید، تعداد زیادی کشتی در بازی وجود دارد که می‌توانید با اعتبار خریداری کنید یا به عنوان پاداش برای تکمیل ماموریت‌های خاص کسب کنید. از آنجایی که قرار نیست همه وارد سیستم کشتی سازی شوند، این کشتی های از پیش ساخته شده ارتقاءهای بسیار مفیدی نسبت به Frontier اصلی شما هستند، اما ردیابی و تشخیص اینکه کدام یک از آنها بهترین هستند، کار دشواری است. در اینجا بهترین کشتی هایی است که می توانید بخرید یا در آنها کسب درآمد کنید استارفیلد و نحوه بدست آوردن آنها

Renegade III

بهترین کشتی ها در استارفیلد
نرم افزار بتسدا

اگر کشتی‌ای می‌خواهید که بتواند در برابر بسیاری از سوء استفاده‌ها برای نبردهای سنگین یا حملات زنده مقاومت کند، Renegade III تقریباً به همان خوبی است. بدون شک ظرفیت بار اصلی این کشتی خواهد بود که در میان بهترین هایی است که در بازی پیدا کرده ایم با ۴۳۶۷٫ این باعث می‌شود که آن را برای همه شما کامیون‌داران فضایی یا سازندگان پست که هرگز نمی‌خواهید در حین حرکت با مواد مواجه شوند، انتخابی عالی است. ظرفیت بدنه آن ۱۴۸۸ است و می تواند ۵۰۰ سوخت داشته باشد، اما به دلیل فقدان موشک، برای جنگ زیاد در نظر گرفته نشده است. شما می توانید این کشتی را در نئون با ۴۵۰۰۰۰ اعتبار خریداری کنید.

سپر شکن

نرم افزار بتسدا

ما یک حدس به شما می دهیم که Shieldbreaker برای چه کاری ساخته شده است. درست است، این کشتی یک قاتل برای سپرهای دشمن است، با ۲۴ آسیب لیزری، ۲۸ بالستیک و ۵۸ موشک، به علاوه خود رتبه سپر ۶۱۰٫ بدنه آن در ۹۴۰ مناسب است، اما شما نمی توانید چیزهای زیادی را تنها با ظرفیت ۲۲۸۰ بار حمل کنید. اگر پول کافی به دست آورید، این یک ارتقای همه جانبه عالی از کشتی شروع شما با برتری در نبرد است. می توانید آن را با ۲۵۰۰۰۰ اعتبار در نیو آتلانتیس خریداری کنید.

نگهبان ستاره زاده

نرم افزار بتسدا

این یک کشتی پایان بازی است که اگر به اندازه کافی صبور باشید به طور خودکار به شما داده می شود. این کشتی یک کشتی تهاجمی است، خالص و ساده به لطف اژدرهای قدرتمند. گفته می شود، این یک کشتی کوچک است که چیز دیگری جز سرعت و قدرت آتش ندارد. شما سپرهای خوبی در ۶۳۰ دارید، اما بدنه شما به ۶۴۹ می رسد، بنابراین باید تا آنجا که می توانید از آسیب جلوگیری کنید. در Starborn Guardian که فقط ۹۵۰ بار ظرفیت حمل بار دارد، سعی نکنید چیزی جز وسایل ضروری را حمل کنید. هنگامی که بازی New + را شروع کنید به طور خودکار به این کشتی دسترسی خواهید داشت.

فاتح سوم

نرم افزار بتسدا

این غول یک کشتی و اساساً ۱۸ چرخ فضاپیما است استارفیلد. این شبیه به Renegade III است، اما در چند زمینه کلیدی کمی بهبود یافته است. ظرفیت بار و ستارگان بدنه آن به ترتیب برابر با ۴۱۲۸ و ۱۳۹۲ است، اما Vanquisher III توانایی استفاده از موشک را از دست نمی دهد. نکته منفی دیگر این است که قیمت این کشتی حتی بیشتر از Renegade با قیمت ۴۹۰۰۰۰ از فروشگاه نیو آتلانتیس است.

عقاب ستاره ای

نرم افزار بتسدا

اگر بتوانید نام کلیشه ای را پشت سر بگذارید، اگر به دزدی فضایی علاقه مند هستید، Star Eagle در واقع یک کشتی بسیار شایسته است. ویژگی بزرگ گنجاندن آهنربایی است که می‌توانید از آن برای غیرفعال کردن سیستم‌های کشتی‌های دشمن استفاده کنید تا سوار شدن و حمله را بسیار آسان‌تر کنید. اگر فشار وارد شود، می تواند در نبرد با موشک های بسیار قدرتمند، ۹۱۲ سپر و سلامت بدنه ۹۴۸ خود را حفظ کند. این می تواند ۲۲۰۰ محموله را در خود جای دهد که برای چند حمله سریع قبل از نیاز به تخلیه کافی است. حتی بهتر از آن این است که می توانید با پیوستن به Freestar Rangers و انجام ماموریت های جناحی آنها، این کشتی را به صورت رایگان دریافت کنید.

کریمسون فلیت ویت III

نرم افزار بتسدا

اگر به دنبال یک نبرد ناو بیشتر در کشتی های فضایی هستید، Crimson Fleet Wight III نام شما را بر روی آن دارد. این کشتی به دلیل داشتن ۲۱۰۴ سپر و ۱۵۱۶ سلامت بدنه، بعلاوه لیزرهای مناسب و موشک های بالستیک که از موشک های فوق العاده قوی پشتیبانی می کنند، تقریبا غیرقابل کشتن است. ظرفیت بار در ۹۵۷ آنقدرها هم عالی نیست، و این وسیله به معنای کاهش یک سکه نیست، اما وقتی اینقدر قدرت شلیک دارید، فقط باید شلیک های خود را در یک ردیف قرار دهید و هر چیزی که به شما می رسد را مخفی کنید. همانطور که از نام آن پیداست، این یک کشتی ناوگان زرشکی است، اما نه کشتی که آنها را به صورت رایگان تقدیم کنند. شما باید به گروه آنها بپیوندید و به The Key بروید، جایی که می توانید آن را با ۳۰۰۰۰۰ اعتبار خریداری کنید.

تیغ لیف

Bethesda Softworks

اگر فقط چیزی می خواهید که بتوانید به سرعت و به راحتی پس از خسته شدن از The Frontier به دست آورید، Razorleaf یک ارتقاء خوب است که می توانید در اوایل ماجراجویی خود به دست آورید. اگر قصد دارید دست خود را در قاچاق امتحان کنید، این یک انتخاب خوب است زیرا فضایی دارد که می توانید محموله را از اسکنرها پنهان کنید. با این اوصاف، شما با ظرفیت ۵۱۰ بار به یکباره یک تن قاچاق نمی‌کنید، و نمی‌تواند با سپر کم و سلامت بدنه درگیری‌های بزرگ را انجام دهد، اما هنوز یک پله بالاتر از چیزی است که با آن شروع کرده‌اید و قابل انتخاب است. به صورت رایگان اگر می‌خواهید برای خودتان یک Razorleaf بگیرید، باید یک تلاش به نام Mantis را تکمیل کنید که با پیدا کردن صفحه داده Secret Outpost به دست می‌آورید. متأسفانه، این افت کمی تصادفی است و هیچ راهی برای تضمین یافتن آن وجود ندارد، اما روی بدن دشمن Spacer خواهد بود. فقط مطمئن شوید که حداقل تمام بدن Spacers را بررسی کرده اید تا ببینید آیا آنها آن را دارند و می توانند تلاش را شروع کنند.

توصیه های سردبیران







ما یک حدس به شما می دهیم که Shieldbreaker برای چه کاری ساخته شده است. درست است، این کشتی یک قاتل برای سپرهای دشمن است، با ۲۴ آسیب لیزری، ۲۸ بالستیک و ۵۸ موشک، به علاوه خود رتبه سپر ۶۱۰٫ بدنه آن در ۹۴۰ مناسب است، اما شما نمی توانید چیزهای زیادی را تنها با ظرفیت ۲۲۸۰ بار حمل کنید. اگر پول کافی به دست آورید، این یک ارتقای همه جانبه عالی از کشتی شروع شما با برتری در نبرد است. می توانید آن را با ۲۵۰۰۰۰ اعتبار در نیو آتلانتیس خریداری کنید.


منبع: https://www.digitaltrends.com/gaming/starfield-best-ships/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *