بهترین گوشی های زیر ۷۵۰۰۰ روپیه (سپتامبر ۲۰۲۳): Apple iPhone 14، Samsung Galaxy S23 5G تا Google Pixel 7 Pro

کنایه از دست ما هم نیست. از طرفی در حال معرفی بهترین گوشی های موجود در هند با قیمت ۷۵۰۰۰ روپیه در این ماه هستیم و از طرف دیگر به شما توصیه می کنیم آنها را خریداری نکنید. دلیل واضح است – ما همیشه از شما می خواهیم که بهترین معامله را داشته باشید. با فروش آنلاین بزرگ جشن در Flipkart و آمازون که به زحمت یک دو هفته با آن فاصله دارد، بیشتر این تلفن ها با قیمت بسیار کمتری در دسترس خواهند بود. ما این لیست را به عنوان یک نقطه مرجع ایجاد می کنیم تا بدانید چه گوشی هایی را بخرید و چه کسی تخفیف واقعی ارائه می دهد. بیایید ادامه دهیم.

بهترین گوشی ها برای خرید زیر ۷۵۰۰۰ روپیه در هند

Apple iPhone 14 / Apple iPhone 13
اگر قبلاً نمی دانستید، آیفون ۱۴ و آیفون ۱۳ اپل تقریباً از نظر طراحی، ویژگی ها و مشخصات یکسان هستند. از ما نپرسید چرا، در عوض از اپل بپرسید. با عرضه آیفون ۱۵ اپل، هر دو مدل قبلی آن قبلاً شاهد کاهش قیمت بوده اند. در حال حاضر، با این بودجه دو انتخاب دارید: آیفون ۱۴ جدید اپل با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی یا آیفون ۱۳ قدیمی تر با ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی. اگر اپل ۱۴ (غیر حرفه ای) را به طور قابل توجهی با ۱۳ متفاوت می کرد، انتخاب سختی بود، اما اینطور نبود. بنابراین، آیفون ۱۴ را فقط در صورتی بخرید که این شماره شانس شما باشد یا در مورد ۱۳ خرافاتی داشته باشید.

هر دو گوشی دارای صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی Super Retina XDR OLED با وضوح ۲۵۳۲ در ۱۱۷۰ پیکسل و سازگار با HDR10 و Dolby Vision هستند. این گوشی ها به دلیل اندازه جمع و جورشان احساس خوبی در دست دارند و دارای استاندارد IP68 حفاظت از نفوذ هستند. آیفون ۱۳ از تراشه پرچمدار قبلی اپل A15 Bionic استفاده می کند که آیفون ۱۴ را نیز تامین می کند. این تراشه هنوز هم برای بسیاری از وظایف از جمله بازی بسیار قدرتمند است.

دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت وجود دارد که واحد اصلی OIS ارائه می‌کند و دوربین ثانویه قادر به گرفتن عکس‌های فوق عریض است. عملکرد در عکاسی و فیلمبرداری عالی است، همانطور که از هر آیفونی انتظار می رود. هر دو گوشی iOS 16 را اجرا می‌کنند و به‌روزرسانی‌های بیشتر سیستم‌عامل حداقل طی سه تا چهار سال آینده دنبال می‌شوند. اگر بتوانید چند هفته صبر کنید، منتظر تخفیف های بیشتری برای هر دو گوشی هستیم.

قیمت آیفون ۱۴ اپل در هند: ۷۲۹۹۹ روپیه برای حافظه ۲۵۶ گیگابایتی

قیمت آیفون ۱۳ اپل در هند: ۷۴۹۹۹ روپیه برای حافظه ۵۱۲ گیگابایتی; ۶۱۴۹۹ روپیه برای حافظه ۲۵۶ گیگابایتی

OnePlus 11 5G Marble Odyssey

نسخه برتر OnePlus 11 5G را می توان به راحتی با این بودجه خریداری کرد. اگر بدتان نمی آید که کمی بیشتر برای ظرافت و انحصار هزینه کنید، نسخه Marble Odyssey آن را توصیه می کنیم. در حالی که شکل و طراحی کلی بسیار شبیه سایر گوشی های OnePlus 11 است، پنل پشتی در اینجا مانند یک تخته سنگ مرمر صیقلی به نظر می رسد. قاب فلزی طلایی شامپاین به ضریب استایل می افزاید و گوشی را فوق العاده زیبا جلوه می دهد.

این فقط زیبایی نیست، بلکه محتوای زیادی نیز دارد. این گوشی دارای ویژگی های شاخصی مانند صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی خمیده LTPO3 AMOLED با رزولوشن ۳۲۱۶ در ۱۴۴۰ پیکسل است. این صفحه نمایش سازگار با HDR10+ و Dolby Vision از عمق رنگ ۱۰ بیتی، نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند و می تواند تا ۱۳۰۰ نیت روشنایی داشته باشد. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تلفن را برای یک روز و نیم با استفاده متوسط ​​کار می کند و شارژر ۱۰۰ واتی همراه آن را تنها در ۲۵ دقیقه شارژ می کند. این گوشی از سیستم عامل OxygenOS 13 مبتنی بر اندروید ۱۳ با سیستم عامل و به روز رسانی های امنیتی بیشتری بهره می برد.

OnePlus 11 5G مجهز به آخرین تراشه پرچمدار کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است و شما از ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 4.0 بهره می‌برید. بخش دوربین پشتی چشمگیر است و با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS و تنظیم رنگ هاسلبلاد شروع می شود. پشتیبانی از یک دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار که به عنوان یک دوربین ماکرو نیز دو برابر می شود و یک دوربین تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲X که برای عکس های پرتره نیز عالی است، به همان اندازه چشمگیر است.

قیمت ادیسه مرمری OnePlus 11 5G در هند: ۶۴۹۹۹ روپیه برای ۱۶ گیگابایت رم / ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی

قیمت OnePlus 11 5G در هند: ۶۱۹۹۹ روپیه برای ۱۶ گیگابایت رم / ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی

گوگل پیکسل ۷ پرو

گوشی هوشمند پرچمدار گوگل در زمان عرضه به طور رسمی در هند ۸۴۹۹۹ روپیه قیمت داشت و اکنون بسته به خلق و خوی فروشنده بین ۷۰ تا ۸۵ هزار دلار در Flipkart به فروش می رسد. اگر مدتی است که به آن گوشی چشم دوخته‌اید، کمی بیشتر صبر کنید زیرا شایعات قوی در مورد عرضه آن به ۵۰K در فروش آتی وجود دارد. این یک قیمت جهنمی برای این پرچمدار قدرتمند گوگل است. حتی اگر آنقدر پایین نیاید، مطمئناً حداقل ۲۰ هزار کمتر از قیمت راه اندازی آن خواهد بود.

Pixel 7 Pro از پردازنده نسل بعدی Tensor G2 گوگل بهره می برد و ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می دهد. این صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی منحنی QHD+ AMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیت دارد. صفحه نمایش سازگار با HDR10+ توسط Corning Gorilla Glass Victus در برابر خط و خش محافظت می شود. صحبت از حفاظت شد، این گوشی همچنین دارای رتبه IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است.

به لطف خالص ترین نسخه اندروید با زبان طراحی Material You، بهترین تجربه اندروید ۱۳ را در این دستگاه دریافت می کنید. گوگل پیکسل ۷ پرو نیز مانند مدل های قبلی خود به دلیل داشتن سه دوربین در پشت در عکاسی عالی است. شما یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS، همراه با یک دوربین تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی با OIS برای زوم اپتیکال تا ۵ برابر و زوم دیجیتال ۳۰ برابری خوب دریافت می کنید. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض با فوکوس خودکار به همان اندازه چشمگیر است و به عنوان یک دوربین ماکرو عمل می کند. آنها در نور و حالت های مختلف کار بسیار خوبی انجام می دهند.

قیمت Google Pixel 7 Pro در هند: ۶۹۹۹۹ روپیه به بالا برای ۱۲ گیگابایت رم / ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی

Samsung Galaxy S23 5G

در حالی که نسخه ۱۲۸ گیگابایتی Samsung Galaxy S23 5G به طور رسمی با ۷۵K موجود است، می‌توانید نسخه ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی را با این بودجه با استفاده از کارت‌های اعتباری مختلف در پلتفرم‌های مختلف تهیه کنید. هر دو نسخه دارای ۸ گیگابایت رم هستند و از پردازنده پرچمدار کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره می برند. این گوشی کاملا جمع و جور و شیک است و دارای استاندارد IP68 مقاومت در برابر گرد و غبار و مایعات است. دارای یک قاب آلومینیومی و یک پشت شیشه ای با یک لایه Corning Gorilla Glass Victus 2 در جلو و پشت برای محافظت در برابر خراش است.

Samsung Galaxy S23 5G دارای صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی Full HD+ Dynamic AMOLED 2X با حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیت، سازگاری HDR10+ و نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز است. بخش عکاسی مشابه مدل قبلی خود است و از سه دوربین در پشت تشکیل شده است که با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دو پیکسل PDAF و OIS، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض با پشتیبانی از فیلم Super Steady و یک دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با OIS برای ۳X اپتیکال شروع می شود. بزرگنمایی. عملکرد دوربین یکی از بهترین ها است و همچنین می تواند فیلم هایی با وضوح ۸K ضبط کند. این گوشی اندروید ۱۳ را با رابط کاربری One UI 5.1 سامسونگ اجرا می کند.

باز هم انتظار می‌رود که در فروش‌های آتی، تخفیف زیادی برای گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ داشته باشید. پس صبر کنید، صبر شما پاداش خواهد گرفت.

قیمت Samsung Galaxy S23 5G در هند: ۷۴۹۹۹ روپیه برای ۸ گیگابایت رم / ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی


منبع: https://www.firstpost.com/tech/best-deals/best-phones-under-rs-75000-september-2023-13180222.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *