به‌روزرسانی اندروید ۱۴ QPR1 بتا ۲ برای گوشی‌های پیکسل منتشر شد

اندروید ۱۴ فقط دیروز به شکل پایدار ارائه شد، اما گوگل یک آپدیت اندروید ۱۴ دیگر را برای آزمایش در دسترس دارد. اندروید ۱۴ QPR1 بتای ۲ به تازگی برای کسانی که در این برنامه شرکت می‌کنند حذف شده است و می‌خواهند برخی از باگ‌ها را برطرف کنند.

مانند نسخه قبلی، گوگل آپدیت جدیدی را برای پیکسل ۵a، پیکسل ۶ و ۶ پرو، پیکسل ۶a، پیکسل ۷ و ۷ پرو، پیکسل ۷a، پیکسل فولد و تبلت پیکسل منتشر کرد. آنها احتمالاً Pixel 8 و Pixel 8 Pro را پس از عرضه در ۱۲ اکتبر به لیست اضافه خواهند کرد. به‌روزرسانی باید فوراً به عنوان ساخت U1B2.230922.006 برای همه دستگاه‌ها آماده شود.

موارد جدید در Android 14 QPR1 Beta 2

گوگل جزئیاتی را در مورد ویژگی های جدید ارائه نکرده است، اما مشکلات حل شده برتر را ارائه کرده است و این موارد عبارتند از:

  • رفع مشکلی که گاهی باعث می‌شد وقتی کاربر پس از جفت کردن دستگاه به تنظیمات سیستم بلوتوث دسترسی پیدا می‌کرد، برنامه تنظیمات از کار بیفتد.
  • مشکلی در برخی از دستگاه‌ها که در آن انیمیشن پیمایشی گاهی اوقات دچار لکنت یا توقف می‌شد، برطرف شد.
  • مشکلات مختلفی را که بر ثبات و عملکرد سیستم تأثیر می گذاشتند، رفع کرد.

آپدیت اندروید ۱۴ QPR1 بتا ۲ را دانلود کنید

تاریخ انتشار: ۵ اکتبر ۲۰۲۳
ساخت: U1B2.230922.006
پشتیبانی از شبیه ساز: x86 (64 بیتی)، ARM (v8-A)
سطح وصله امنیتی: اکتبر ۲۰۲۳
خدمات گوگل پلی: ۲۳٫۳۲٫۱۷

آیا می خواهید آزمایش بیلدهای بتای Android 14 QPR1 را شروع کنید؟ در زیر، پیوندهایی به تصویر کارخانه و فایل‌های OTA داریم تا مردم را به روش قدیمی به‌روزرسانی کنیم، اما برای به‌روزرسانی نیازی به رفتن به آن مسیر ندارید. در واقع، احتمالاً نباید آن مسیر را طی کنید، مگر اینکه در آن زمینه تجربه داشته باشید. شما همیشه می توانید در برنامه بتا اندروید ثبت نام کنید (اینجا) و از این طریق به روز رسانی را از طریق هوا دریافت کنید. برای کسانی که ترجیح می دهند از دستورات خط فرمان و دستورات adb اجتناب کنند، این کار را انجام دهند. گوگل باید به زودی به‌روزرسانی را از طریق برنامه بتا اندروید آغاز کند.

دوستان دست به آپدیت بزنید

دانلودهای Android 14 QPR1 Beta 2: تصاویر کارخانه | تصاویر OTA


منبع: https://www.droid-life.com/2023/10/05/android-14-qpr1-beta-2-update-released-for-pixel-phones/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *