به‌روزرسانی No Man's Sky Orbital امروز ایستگاه‌های فضایی را بازنگری می‌کند

Orbital، بیست و هفتمین آپدیت بزرگ No Man's Sky، امروز می آید و ایستگاه های فضایی بازی را بازسازی می کند.

توسعه‌دهنده Hello Games امروز با اعلام این به‌روزرسانی گفت: این مکان‌های اعماق فضایی اکنون می‌توانند «بسیار وسیع، رویه‌ای ایجاد شده و به‌طور باورنکردنی متنوع باشند». هدف این است که ایستگاه‌های فضایی بزرگ‌تر، فردی‌تر احساس کنند و فعالیت‌ها و فروشگاه‌های جدیدی را برای کاوش در اختیار شما قرار دهند. در اینجا شما همچنین سیستم انجمن جدید را با فرستادگانی برای بازدید خواهید یافت.

پیشرفت در ایستگاه‌های فضایی به این معناست که No Man's Sky می‌تواند برای سفینه‌های فضایی اولیه نیز سفارشی‌سازی کند. افزودن طولانی‌مدت ویرایشگر کشتی به این معنی است که اکنون می‌توانید قطعات را جمع‌آوری و مبادله کنید و انواع کشتی‌های جدید را با هم ترکیب کنید. در اینجا همه چیز در عمل به نظر می رسد:


به‌روزرسانی No Man's Sky Orbital امروز ایستگاه‌های فضایی را بازنگری می‌کندتریلر آپدیت No Man's Sky Orbital


تریلر آپدیت No Man's Sky Orbital.

اگر به ویژه مشتاق داشتن ناوگانی از کشتی‌ها هستید، اکنون می‌توانید ناوگان ناوچه‌ها را به ماموریت‌های دور بفرستید و در صورت بروز مشکل، خود را نجات دهید.

Hello Games اکنون سخت مشغول کار روی پروژه بعدی خود است. ماجراجویی سیاره فانتزی رویه ای Light No Fire، بازی در مورد “ماجراجویی، ساختن، بقا و اکتشاف با هم” در جهانی به اندازه زمین. هنوز اطلاعات دقیقی در مورد زمان راه اندازی آن وجود ندارد، اما کار بر روی ویژگی های No Man's Sky در این مدت ادامه دارد.


منبع: https://www.eurogamer.net/no-mans-sky-orbital-update-overhauls-space-stations-today?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *