به نظر می رسد به روز رسانی Armored Core 6 بازی اولیه را آسان تر می کند

FromSoftware یک به‌روزرسانی برای Armored Core 6: Fires of Rubicon منتشر کرده است که به نظر می‌رسد بازی اولیه آن را کمی آسان‌تر می‌کند.

پچ ۱٫۰۲ اکنون برای بارگیری در رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها در دسترس است و برخی تنظیمات تعادل و رفع اشکال را انجام می‌دهد که نمونه‌ای از این نوع به‌روزرسانی‌ها است.

با این حال، آنچه جالب تر است، تنظیمات برای حملات خاص توسط سه باس است: Balteus، Sea Spider، و CEL240.

تریلر داستان Armored Core 6: Fires of Rubicon.در یوتیوب تماشا کنید

این سه نفر از سخت ترین باس های بازی به حساب می آیند. بالتئوس فصل اول را به پایان می رساند در حالی که Sea Spider فصل دوم را به پایان می رساند.

CEL240 بعداً در فصل چهارم (همان مأموریتی که خواهید یافت شمشیر افسانه ای روح، اما ثابت کرده است که برای برخی از بازیکنان یک نقطه چسبنده است.

کاملاً مشخص نیست که آیا تعدیل‌های این باس‌ها آن‌ها را عصبانی می‌کند یا خفه می‌کند.

با این حال، بیشتر تنظیمات تعادل سلاح باعث افزایش قدرت حمله و کاهش زمان بارگیری مجدد تعدادی از سلاح ها می شود. علاوه بر این، بسیاری از این سلاح‌ها را می‌توان از فروشگاه قطعات خریداری کرد.

با این علاقه مندان به سلاح، اکنون باید گزینه های مناسب تری برای مقابله با سخت ترین باس های بازی وجود داشته باشد.

قابل توجه است که نارنجک‌انداز Songbirds و تفنگ ساچمهای زیمرمن عصب‌کشی نکرده‌اند: جامعه آن‌ها را کمی تحت کنترل درآورده است و می‌توانند هنگام استفاده از دو دسته، کف را با بسیاری از باس‌ها پاک کنند.

بررسی کنید یادداشت های پچ کامل برای اطلاعات بیشتر. FromSoftware همچنین خاطرنشان می کند که یک تنظیم خاص موجودی PvP “در تاریخ آینده منتشر خواهد شد”.

اگر بازی هنوز خیلی مشکل است، یکی PC modder شما را با یک حالت آسان پوشش می دهد.

Armored Core 6 از نظر سختی فوق العاده یک بازی معمولی FromSoftware است. با این حال، همانطور که در بررسی ماهنوز هم یکی از بهترین بازی های مکانیکی است.

که گفت، همانطور که یادداشت های ریخته گری دیجیتالبه دلیل فناوری مشترک با Elden Ring، هنوز هم برخی از مشکلات عملکردی دارد.


منبع: https://www.eurogamer.net/armored-core-6-update-appears-to-make-early-game-easier

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *