به گوگل گوش نده Pixel Watch 2 اصلاً یک ساعت هوشمند نیست

به گوگل گوش نده  Pixel Watch 2 اصلاً یک ساعت هوشمند نیست
گوگل

فکر نمی‌کنم Google Pixel Watch 2 باشد یک ساعت هوشمند. من فکر می‌کنم که آن را صرفاً به عنوان یکی از آن‌ها رد می‌کنند، زیرا بار دیگر، گوگل به هیچ وجه با این طراحی مانند یک ساعت هوشمند برخورد نکرده است.

چرا؟ زیرا آن را فقط در اندازه یک کیس ساخته است که همان است همان اشتباهی که کرد با اولی Google Pixel Watch، و دیدن اینکه دوباره این کار را انجام داده است تکان دهنده است. به همین دلیل، وقت آن رسیده است که آن را ساعت هوشمند ندانیم، زیرا شباهت بیشتری با نوع محبوب پوشیدنی دیگر دارد: یک گروه تناسب اندام.

چقدر ساعت های هوشمند و نوارهای تناسب اندام متفاوت هستند

Samsung Galaxy Watch 6 Classic اندی باکسال / روندهای دیجیتال

چرا فکر می‌کنم Pixel Watch 2 یک گروه تناسب اندام است و نه یک ساعت هوشمند؟ بگذار توضیح بدهم. ساعت های هوشمند نقشی دوگانه دارند. علاوه بر تمام ویژگی‌های هوشمندی که با اتصال به تلفن شما ارائه می‌شود، به‌علاوه ویژگی‌های سلامت و تناسب اندام که از طریق آرایه حسگر و نرم‌افزار ارائه می‌شوند، یک ساعت هوشمند باید حس پوشیدن یک ساعت سنتی را از طریق طراحی، سبک، تناسب و پایان آن تکرار کند. . فضای مچ دست با ارزشی را اشغال می کند و اغلب به همان اندازه که به نظر می رسد و عملکرد آن انتخاب می شود.

یک ردیاب تناسب اندام انتخاب می شود تقریبا به تنهایی برای عملکرد آن عملکردی را انجام می دهد و از طراحی مینیمالیستی استفاده می کند تا روی مچ دست شما محجوب نباشد. استفاده کنندگان این را می پذیرند زیرا طراحی نسبت به داده هایی که ارائه می دهد ثانویه است. و تا زمانی که به شکل زگیل روی مچ دست شما نباشد و در رنگ‌های زیبا باشد، باندهای تناسب اندام پذیرفته می‌شوند و پس از پوشیدن تا حد زیادی فراموش می‌شوند. برای شواهد، تک تک فیت‌بیت، باند هوشمند شیائومی یا ضربه‌ای ارزان قیمت موجود در آمازون را ببینید. آنها کاربردی هستند، اما هرگز خیلی مطلوب نیستند، و ما آنها را برای توانایی آنها می پوشیم، نه به این دلیل که ما را می سازند. احساس کنید چیزی

Fitbit Inspire 3 اندی زان / روندهای دیجیتال

گفتن زمان دیگر دلیل خوبی برای بستن ساعت به مچ نیست، زیرا ما می‌توانیم زمان را در تلفن‌هایمان ببینیم، بنابراین یک ساعت باید چیزی را در ما ایجاد کند. بنابراین اطمینان از مطلوب بودن و ظاهر خوب آن در طیف گسترده ای از مچ ها بسیار مهم است، و کلید این اتفاق این است که آن را در اندازه های مختلف کیف ارائه کنید.

اگر این کار را نکنید، در نهایت یا خیلی بزرگ یا خیلی کوچک است – و به ندرت درست است. ردیاب های تناسب اندام، به دلیل اینکه طراحی برجسته نیست، معمولا کوچکتر هستند، بنابراین کمتر قابل توجه هستند و کمتر با ساعت یا جواهرات ما برخورد می کنند. خواستن پوشیدن

هیچ تغییری برای Pixel Watch 2 وجود ندارد

گوگل

پیکسل واچ ۲ شبیه پیکسل واچ است. این کوچک، بی مزه، و از آلومینیوم ساخته شده است، با شیشه گنبدی روی صفحه نمایش. نوارهای مختلفی با استفاده از یک سیستم اختصاصی وصل شده است و در چهار ترکیب رنگ مختلف وجود دارد – نقره ای جلا/آبی آبی، نقره ای جلا/چینی، مشکی مات/ابسیدین، و شامپاین طلایی/فندقی. قاب پشتی برای قرار دادن سنسورهای جدید ظاهر جدیدی پیدا کرده است. این ساعت گرد است، اما وقتی آن را توصیف می کنید، شبیه یک گروه تناسب اندام به نظر می رسد.

شکل آن تا حدی ساده است که نامرئی است و هنوز هم فقط در یک قاب ۴۱ میلی متری عرضه می شود. را اپل واچ سری ۹را Samsung Galaxy Watch 6 و گلکسی واچ ۶ کلاسیکو مدل های دیگر مانند Heuer Connected Caliber E4 را تگ کنید همه در دو سایز کیس مختلف عرضه می شوند. گوگل می‌گوید که تحقیقات زیادی در مورد اندازه ساعت مناسب بیشتر افراد قبل از تنظیم اندازه قاب ۴۱ میلی‌متری انجام داده است و روی کاغذ، این اندازه معمولی باید به خوبی کار کند. اما در واقعیت، طراحی مینیمالیستی و بدون لنگه آن را کاملاً کوچک می‌کند و بیشتر شبیه یک ساعت ۳۹ میلی‌متری یا حتی کوچک‌تر می‌شود.

من از طراحی مینیمالیستی پیکسل واچ ۲ ناراحت نیستم، حتی اگر کمی غیرقابل تصور باشد. من همچنین به عمد ساعت‌های سنتی با قاب ۴۱ میلی‌متری خریداری کرده‌ام، زیرا این ساعت‌ها بیشتر از نسخه‌های کوچک‌تر همان ساعت به مچ دست من می‌آیند. این بدان معناست که من واقعاً باید بتوانم Pixel Watch 2 را روی مچ دستم بگذارم و احساس نکنم که به طور تصادفی نسخه کودک را گذاشته ام – یا فکر کنم مچ دست من به طور مرموزی یک شبه از ۶٫۵ اینچ به ۸٫۵ اینچ بالون شده است. با این حال، این دقیقاً همان چیزی است که من فکر می کنم، و فکر نمی کنم تنها باشم.

راه حل این است که به سادگی اندازه را انتخاب کنید، درست مانند کاری که در مورد Galaxy Watch 6 و Apple Watch انجام می دهم. من قبلاً یک ساعت اپل ۴۱ میلی متری می پوشیدم، فقط برای دیدن، و روی مچ دستم احمقانه به نظر می رسد، به همین دلیل است که یک مدل ۴۵ میلی متری می پوشم. با این تفاوت که نمی توانم با پیکسل واچ سایز بعدی را افزایش دهم زیرا گوگل تحقیقات خود را انجام داده است و فکر می کند ۴۱ میلی متر به اندازه کافی خوب است تا همه را راضی کند. این تفکر گروه تناسب اندام است نه ساعت سازی.

نفوذ Fitbit عمیق تر از نرم افزار است

گوگل

این باور کلی به یک عدد واحد و برای همه ثابت می کند که گوگل یک نوار تناسب اندام ساخته است نه یک ساعت هوشمند. گوگل می تواند آن را یک ساعت هوشمند یا حتی یک ساعت بنامد، همانطور که شجاعانه در برخی از مواد مطبوعاتی انجام می دهد، اما تعداد بسیار کمی از ساعت سازان تنها یک ساعت را در یک اندازه ارائه می دهند. اگر قرار است همیشه از ساعت مچی استفاده کنم، پس می‌خواهم که به مچ دستم برسد و اندازه قاب بیش از هر چیز دیگری این را دیکته می‌کند. اگر فقط یک سایز وجود دارد و برای من کمی احمقانه به نظر می رسد، پس قصد خرید آن را ندارم. ساعت‌سازان این را می‌دانند و اکثریت سازندگان ساعت‌های هوشمند به طرز معقولی همین فلسفه را اتخاذ کرده‌اند.

از طرف دیگر، باندهای تناسب اندام تقریباً همیشه در یک اندازه کوچک و یکپارچه عرضه می شوند و طراحی مینیمالیست و بی ادعا دارند. آنها را می توان در باشگاه نشان داد، سپس زمانی که نمی خواهید به نظر برسید که کاملاً همه جا می دوید، آنها را پنهان کنید. Fitbit از همان ابتدا از این فرمول پیروی کرده است و به اصطلاح ساعت های هوشمند آن فقط نسخه های جازیتر از گروه های تناسب اندام آن هستند. Fitbit که اکنون یک شرکت گوگل است، بخش عمده‌ای از نرم‌افزار Pixel Watch 2 است، اما تأثیر آن به وضوح فراتر از این و در طراحی گسترش می‌یابد. باند تناسب اندام مشکلی ندارد، اما ساعت های هوشمند نیستند. حتی نزدیک نیست.

اگر به خرید Pixel Watch 2 فکر می کنید، این کار را با مقایسه آن با Galaxy Watch 6، Apple Watch Series 9 یا حتی Huawei Watch GT 4. ممکن است گوگل بگوید Pixel Watch 2 یک ساعت هوشمند است، اما مانند یک بند تناسب اندام طراحی شده است و ممکن است متوجه شوید که به خوبی روی مچ دست یا سبک زندگی شما نمی گنجد. قطعا به من نمی خورد در عوض، آن را به عنوان جایگزینی برای چیزی مانند الف در نظر بگیرید Fitbit Sense 2.

گوگل، شاید ناخواسته، با پیکسل واچ ۲ دقیقاً مانند یک گروه تناسب اندام رفتار کرده است و شما نیز باید همینطور.

توصیه های سردبیران







چرا فکر می‌کنم Pixel Watch 2 یک گروه تناسب اندام است و نه یک ساعت هوشمند؟ بگذار توضیح بدهم. ساعت های هوشمند نقشی دوگانه دارند. علاوه بر تمام ویژگی‌های هوشمندی که با اتصال به تلفن شما ارائه می‌شود، به‌علاوه ویژگی‌های سلامت و تناسب اندام که از طریق آرایه حسگر و نرم‌افزار ارائه می‌شوند، یک ساعت هوشمند باید حس پوشیدن یک ساعت سنتی را از طریق طراحی، سبک، تناسب و پایان آن تکرار کند. . فضای مچ دست با ارزشی را اشغال می کند و اغلب به همان اندازه که به نظر می رسد و عملکرد آن انتخاب می شود.


منبع: https://www.digitaltrends.com/mobile/google-pixel-watch-2-is-more-fitness-band-than-smartwatch/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *