تاد هاوارد از بتسدا ممکن است به تازگی یک افشاگری ایندیانا جونز برای سال ۲۰۲۴ را مسخره کرده باشد.

ممکن است در حال حاضر همه نگاه‌ها به BigOl’Spacegame باشد، اما در پشت صحنه Bethesda چیزهای بیشتری اتفاق می‌افتد، یکی از آن چیزها آشکارا پروژه ایندیانا جونز MachineGames است – که بسته به نحوه تفسیر چهار کلمه از تاد هوارد بتسدا است. ، ممکن است فقط برای یک رونمایی مناسب در سال آینده آماده شود.

بتسدا اعلام کرد که یک بازی ایندیانا جونز در دست ساخت است – با هدایت استودیوی Wolfenstein MachineGames – در ژانویه ۲۰۲۱، هشدار داد، “مدتی طول می کشد تا چیزهای بیشتری برای فاش کنیم.” و، وفادار به قول خود، از آن زمان این پروژه در محرمانه باقی مانده است – اگرچه ما حداقل در حال حاضر تأیید داریم، به لطف شهادت FTC از Pete Hines از Bethesda، که این کار را انجام خواهد داد. به طور انحصاری بر روی Xbox و PC منتشر می شود.

بنابراین با نزدیک شدن به سومین سالگرد انتشار Indy Bethesda، یک سوال دائمی این بود که “چه زمانی موارد بیشتری را خواهیم دید؟” و تاد هاوارد اکنون ممکن است در یک سوال طعنه زده باشد. مصاحبه با Esquire – این پروژه در سال آینده رونمایی مناسبی خواهد داشت.

تیزر تریلر Bethesda ایندیانا جونز مربوط به سال ۲۰۲۱٫در یوتیوب تماشا کنید

در حالی که بخش عمده ای از ویژگی Esquire به طور قابل درک مربوط به راه اندازی Starfield است، مصاحبه کننده زمان پیدا کرد تا موضوع ایندیانا جونز را مطرح کند. هاوارد پاسخ داد: «می‌توان آن را به شیوه‌ای منحصربه‌فرد به بازی‌های ویدیویی آورد. “بازی بدیهی است: شما در حال کاوش چیزها هستید. این در مورد او است. بنابراین اگر در حال انجام بازی هستید، چه احساسی دارید که واقعاً در حال بازی کردن در مقابل تماشای آن هستید؟” و با آن پاسخی که به دقت محافظت شده بود، مصاحبه به پایان می رسد، فقط برای اینکه هاوارد با لبخندی که مصاحبه کننده به سمت در می رود، اضافه کند: «سال آینده صحبت خواهیم کرد».

بنابراین شما بروید؛ آیا چیزی نزدیک به تایید رونمایی کامل ایندیانا جونز در سال ۲۰۲۴ است؟ قطعا نه. آیا من به اندازه کافی در مورد چشم انداز عنوان ایندیانا جونز توسعه یافته توسط MachineGames هیجان زده هستم که حاضرم به هر چیزی که حتی اندکی شبیه به اخبار مثبت است دست بزنم و ۳۵۰ کلمه در مورد آن بنویسم؟ شرط می بندی. اکنون تنها کاری که باید انجام دهیم این است که صبر کنیم.


منبع: https://www.eurogamer.net/bethesdas-todd-howard-might-have-just-teased-a-proper-indiana-jones-reveal-for-2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *