تجهیزات شارژ Anker و پاوربانک ها در حال حاضر تا ۵۰ درصد تخفیف دارند

ما در حال ورود به فصل رانندگی های طولانی منظره و مهمانی های تعطیلات هستیم، که به این معنی است که زمان زیادی از دستگاه های خود خارج از خانه استفاده می کنید و هر کجا که هستید نیاز به شارژ سریع دارید. در حال حاضر، این امکان با هزینه بسیار کمتری وجود دارد، زیرا آمازون یک را اجرا می کند فروش در پاوربانک های Anker و پلاگین های شارژ سریع. معاملات شامل پاور بانک Anker’s 511، با ۵۰ درصد تخفیف در دسترس است که از ۴۰ دلار به ۲۰ دلار کاهش می یابد. یکی از ماست شارژرهای قابل حمل مورد علاقهبه لطف اندازه باریک و توانایی آن در افزایش ۷۵ درصدی یک گوشی هوشمند اندرویدی در کمتر از یک ساعت. به علاوه، دارای یک دوشاخه داخلی است که اگر کابل یدکی در دست داشته باشید، می تواند به عنوان آداپتور دیوار عمل کند.

آمازون Anker معاملات می کند همچنین شامل دو نسخه جدید است: The مکعب شارژ ۳ در ۱ MagSafe 20 درصد تخفیف دارد و قیمت آن را از ۱۵۰ دلار به ۱۲۰ دلار کاهش می دهد. ما در حال حاضر در حال آزمایش دستگاه ۳ در ۱ هستیم و تا کنون، در مقایسه با شارژرهای چندمنظوره قبلی Anker یک ارتقاء قوی است. حداکثر شارژدهی ۱۵ وات دارد و با آیفون ۱۳ تا ۱۵، اپل واچ مدل اولترا و یک تا هشت و ایرپاد ۲، ۳ و پرو کار می کند. سپس وجود دارد شارژر Anker 315 67W USB-C، که از ۳۴ دلار به ۲۴ دلار کاهش یافته است – ۲۹ درصد تخفیف. این یک گزینه عالی با سرعت بالا برای جمع آوری همه چیز از مک بوک پرو گرفته تا آیفون ۱۵ جدید است.

مواردی مانند ایستگاه داک ۱۲ در ۱، تبلیغ ۴۲ درصد تخفیف و کاهش از ۱۲۰ دلار به ۶۹ دلار نیز بخشی از فروش است. اگر قصد ندارید به این زودی آیفون قدیمی خود را کنار بگذارید، این مشکل وجود دارد کابل USB-C به لایتنینگ Bio-Braidedکاهش از ۲۲ دلار به ۱۲ دلار – ۴۵ درصد تخفیف.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/anker-charging-gear-and-power-banks-are-up-to-50-percent-off-right-now-140338603.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/anker-charging-gear-and-power-banks-are-up-to-50-percent-off-right-now-140338603.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *