تقریباً یک سال بعد، به‌روزرسانی نوامبر ۲۰۲۲ Minecraft Dungeons به عنوان آخرین به‌روزرسانی آن تأیید شد

پنج سال پس از رونمایی اولیه، توسعه دهنده Mojang تایید کرد که توسعه بازی Minecraft Dungeons به پایان رسیده است و به روز رسانی ۱٫۱۷ بازی – که ده ماه پیش در نوامبر ۲۰۲۲ منتشر شد – آخرین آن خواهد بود.

Minecraft Dungeons، همکاری بین Mojang و توسعه دهنده Double Eleven، زمانی که در می ۲۰۲۰ راه اندازی شد – تام فیلیپس از Eurogamer با استقبال خوبی مواجه شد. آن را نامید یک “افزودن قوی برای فرنچایز، و تا حد زیادی امیدوار کننده ترین اسپین آف Minecraft که تا به امروز منتشر شده است” در آن زمان.

زمانی که فوریه ۲۰۲۱ فرا رسید، Minecraft Dungeons توانسته بود بیش از ۱۰ میلیون بازیکن جمع آوری کردو آنقدر محبوب بود که الف پاس فصل دوم محتوای DLC پس از اولین آمدن و پایان آن اعلام شد. Mojang سپس اعلام کرد که این کار را خواهد کرد مدل فصلی سبک سرویس زنده را معرفی کنید – با پاس نبرد کامل – با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۱٫


تریلر بازی Minecraft Dungeons 25 Million Heroes.

سه “ماجراجویی فصلی” بین دسامبر همان سال و اکتبر ۲۰۲۲ منتشر شد، با یک ۱٫۱۷ وصله تعادل و رفع اشکال یک ماه بعد می رسد و اکنون، تقریباً یک سال بعد، Mojang تأیید کرده است که آپدیت نوامبر گذشته آخرین آن بوده است.

این استودیو در الف نوشت: “هر سفر پایانی دارد.” پست اعلام خبر در وب سایت خود “از آنجایی که ۱٫۱۷ آخرین آپدیت Minecraft Dungeons بود، تیم ما اکنون به سمت پروژه های جدیدی رفته است که به کشف تجربیات در دنیای Minecraft ادامه می دهد. این بدان معنی است که هیچ ویژگی یا به روز رسانی محتوای جدیدی برای بازی برنامه ریزی نشده است.”

استودیو ادامه داد: “ما قصد داریم به آوردن تجربیات جدید به دنیای Minecraft ادامه دهیم و به تیم خود این آزادی را بدهیم تا به کاوش در انواع بازی هایی که علاقه مند به آنها هستند ادامه دهند، همانطور که با Dungeons انجام دادند.”

علیرغم پایان توسعه، Minecraft Dungeons برای بازی در دسترس باقی خواهد ماند و طرح همیشه در حال تغییر برج آن به چرخش خود ادامه خواهد داد. Mojang همچنین فاش کرد که در سه سال و نیم پس از انتشار، Minecraft Dungeons از ۲۵ میلیون بازیکن فراتر رفته است.


منبع: https://www.eurogamer.net/nearly-a-year-on-minecraft-dungeons-november-2022-update-confirmed-as-its-last

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *