تلفن شما یک آزمایش هشدار اضطراری ملی را در ۴ اکتبر در ساعت ۲:۲۰ بعد از ظهر به وقت شرقی به صدا در می آورد

دولت فدرال یک اقدام را انجام خواهد داد تست هشدار سراسری در روز چهارشنبه، ۴ اکتبر. آژانس مدیریت اضطراری فدرال (FEMA) و کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) اعلان‌هایی را به تلفن‌های همراه (و همچنین رادیو و تلویزیون) ارسال خواهند کرد تا سیستم ملی هشدار اضطراری بی سیم و اطمینان حاصل شود که سیستم (از جمله آشنایی عمومی با آن) برای یک بحران واقعی آماده است.

بخش تلفن همراه این آزمایش، هشدارهای اضطراری بی‌سیم (WEAs) را در سراسر کشور ارزیابی می‌کند. اگر در نزدیکی یک منطقه مترو با اندازه مناسب زندگی می کنید، احتمال زیادی وجود دارد که دریافت کرده باشید هشدارهای AMBER از طریق این سیستم قبلا; همچنین می تواند سیگنال هایی را برای تهدیدات قریب الوقوع، امنیت عمومی و اطلاعیه های ریاست جمهوری در شرایط اضطراری ملی بخش WEA آزمون از FEMA استفاده می کند سیستم یکپارچه هشدار و هشدار عمومی (IPAWS)یک سیستم متمرکز مبتنی بر اینترنت که می تواند اعلان های اضطراری را از طریق شبکه های ارتباطی مختلف پخش کند.

اگر تلفن همراه شما روی انگلیسی تنظیم شده باشد، حدود ساعت ۲:۲۰ بعدازظهر به وقت شرقی پیامی دریافت خواهید کرد که می‌خواند: «این یک آزمایش سیستم هشدار اضطراری ملی بی‌سیم است. هیچ اقدامی لازم نیست. کسانی که تلفن‌هایی را روی زبان اسپانیایی تنظیم کرده‌اند، «ESTA ES UNA PRUEBA del Sistema Nacional de Alerta de Emergencia. هیچ اقدامی لازم نیست.

البته پیام ها با “لحن و لرزش منحصر به فرد” همراه خواهند بود. بر اساس آزمایش‌های قبلی که دریافت کرده‌ایم، به راحتی می‌توان آن را به‌عنوان «یک زنگ هشدار ناخوشایند و نفرت‌انگیز که فوراً باعث می‌شود کاری را که انجام می‌دهید متوقف کنید، فحاشی‌های منتخب را بیان کنید و تلفنتان را بردارید تا متوقف شود» توصیف می‌شود.

با استفاده از سیستم هشدار اضطراری (EAS)، بخش تلویزیونی و رادیویی ارزیابی قرار است به طور همزمان انجام شود. این هفتمین آزمون سراسری EAS خواهد بود.

قسمت تلفن همراه آزمایش قرار است حدود ۳۰ دقیقه طول بکشد، اما باید بتوانید به محض دیدن و شنیدن آن اعلان را رد کنید و گوشی خود را خاموش کنید. و در صورت (بسیار بعید) یک وضعیت اضطراری واقعی در روز چهارشنبه، آزمایش یک هفته بعد در تاریخ پشتیبان گیری ۱۱ اکتبر انجام می شود.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/your-phone-will-blare-a-national-emergency-alert-test-on-october-4-at-220pm-et-184322119.html منتشر شده است. ?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/your-phone-will-blare-a-national-emergency-alert-test-on-october-4-at-220pm-et-184322119.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *