تمام ویژگی‌های دوربین Wild New Pixel 8 لو رفته است

یک ویدیوی تبلیغاتی جدید که احتمالا گوگل به عنوان بخشی از راه اندازی پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو منتشر خواهد کرد، چند هفته زودتر به اینترنت راه پیدا کرده است. این ویدیو داستان پیکسل ۸ را به‌عنوان ابزاری مجهز به هوش مصنوعی با ترفندهای پیشرفته دوربین و سایر ویژگی‌های مفید، مانند خلاصه‌سازی صفحات وب یا نگه‌داشتن برای شما، بازگو می‌کند. این دو مورد آخر برای پیکسل ۸ جدید نیستند، بنابراین بیایید در مورد همه چیزهایی که به دوربین‌ها می‌آیند صحبت کنیم.

ویژگی های عکس دوربین PIXEL 8: ویدیوی فاش شده نشان می دهد که گوگل در نهایت قرار است برخی از آنها را شامل شود سطح کنترل های حرفه ای در برنامه دوربین Pixel 8. در حالی که ما از طرفداران پر و پا قرص تجربیات نقطه‌ای و عکاسی هستیم، فقدان حالت حرفه‌ای گوگل در طول این سال‌ها حذفی عجیب بوده است. هر سازنده تلفن دیگری دارای یک حالت Pro است و باید برای کسانی باشد که کمی کنترل بیشتری می خواهند.

این حالت Pro دارای ISO، سرعت شاتر، و فوکوس و همچنین چیزی است که به نظر می‌رسد یک دکمه تنظیم مجدد است تا پس از تغییر دادن کنترل‌ها و خراب کردن انبوه عکس، شما را به حالت اول بازگرداند.

این تلفن‌ها همچنین مانند گوشی‌های پیکسل برای مدتی، همچنان جادوی Real Tone، Night Sight، Astrophotography و Super Res Zoom خود را هنگام عکس‌برداری انجام می‌دهند. یکی از عکس‌های موجود در ویدئو، نمای نزدیک از یک باگ را نشان می‌دهد، بنابراین به نظر می‌رسد که یک بار دیگر حالت ماکرو نیز وجود خواهد داشت.

آخرین حالت عکس بزرگ است ویرایشگر سحر و جادو ویژگی که گوگل در I/O در ماه مه طعنه زد. این ویژگی به شما امکان می‌دهد عکس‌ها را بعد از این واقعیت ویرایش کنید، نه تنها با پاک کردن اشیاء ناخواسته، بلکه می‌توانید اشیاء را در عکس جابه‌جا کنید تا عکس خود را بهتر تنظیم کنید یا چیزی را پنهان کنید. مثال دیگری نشان می‌دهد که شخصی در حال ویرایش یک عکس خانوادگی است تا چهره‌های خندان همه افراد حاضر در تصویر را عوض کند. این همان جادوی هوش مصنوعی است که گوگل واقعاً می‌خواهد آن را به نمایش بگذارد و به نظر می‌رسد حداقل به عنوان یک ایده چشمگیر است. خواهیم دید که در عمل چگونه است.

ویژگی های ویدئویی دوربین PIXEL 8: ویژگی‌های ویدیویی در گوشی‌های جدید Pixel 8 افزایش چشمگیری پیدا می‌کنند تقویت ویدیو، دید در شبو پاک کن صوتی گزینه ها.

با توجه به ویدیو، Video Boost به شما «نمای نرم‌تری» می‌دهد، اما به نظر می‌رسد رنگ‌ها را برای بهبود صحنه نیز تقویت می‌کند. اکنون Night Sight برای ویدیوها وجود دارد، بنابراین کلیپ‌های کم نور شما می‌توانند با کیفیت عکس‌های کم‌نور با پیکسل ۸ مطابقت داشته باشند. و پاک‌کن صوتی قبلا لو رفته بوداما درک ما این است که سعی می‌کند نویزهای ناخوشایند را در پس‌زمینه ویدیوهای شما حذف کند و صدا را روی شما یا شیئی که می‌خواهید متمرکز کند.

اتفاقات زیادی در اینجا می افتد و ما هنوز دو هفته فرصت داریم تا گوگل همه چیز را رسمی کند. آیا بیشتر می خواهی؟

// ۹۱ موبایل


منبع: https://www.droid-life.com/2023/09/23/google-pixel-8-pro-camera-features-leak-video/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *