توسعه دهنده Mass Effect 5 BioWare تیم کرک از کهنه سربازان سه گانه را برجسته می کند

احیای مجموعه محبوب Mass Effect – دوباره! – ممکن است یک ماموریت سخت باشد، اما خدمه کهنه کار در پشت Mass Effect 5 آینده، چیزهای کمی در مورد جمع آوری یک تیم برای مقابله با شانس های غیرممکن می دانند.

مایک گمبل، تهیه‌کننده اجرایی Mass Effect 5، با نوشتن این هفته در پلتفرم رسانه اجتماعی X، در پاسخ به یکی از طرفداران که می‌پرسید آیا کسی در بازی روی سه‌گانه اصلی Mass Effect کار کرده است یا خیر، بر برخی از رهبری باتجربه پروژه آینده تاکید کرد.

گمبل بود: «EP، کارگردان هنری، کارگردان خلاق، کارگردان بازی، همه دامپزشکان سه گانه هستند واکنش.


توسعه دهنده Mass Effect 5 BioWare تیم کرک از کهنه سربازان سه گانه را برجسته می کند


یک تیزر رسمی Mass Effect 5 بازگشت لیارا را نشان می دهد.

بنابراین، آن جانبازان در راس چه کسانی هستند؟ خوب، یک اسکن سریع از لینکدین همراه با نگاهی به برخی از پست‌های گذشته گمبل در رسانه‌های اجتماعی توضیح خوبی ارائه می‌دهد.

اول EP یا تهیه کننده اجرایی است که خود گمبل است. گمبل کار بر روی فرنچایز علمی تخیلی BioWare را با Mass Effect 2 آغاز کرد و به تولیدکننده وابسته در DLC بازی تبدیل شد. گمبل همان موقعیت را برای Mass Effect 3 داشت، قبل از اینکه دوباره به سمت تولید کننده DLC آن بازی و کار روی Andromeda برود. گمبل به‌عنوان تهیه‌کننده اصلی سه‌گانه «نسخه افسانه‌ای» کار می‌کرد و از زمان شروع کار در مارس ۲۰۱۹، اجرای طرح و تیم‌سازی Mass Effect 5 را رهبری کرد.

به نظر می رسد مدیر هنری Mass Effect 5 درک واتس باشد که قبلاً گمبل کرده بود تایید شده مدیر هنری اصلی Mass Effect 1 بود. Watts با همان موقعیتی که هنوز هم در حال حاضر در لیست است لینکدین.

به نظر می رسد کارگردان خلاق بازی پریش لی باشد که قبلاً گمبل کرده بود تایید شده دوباره به BioWare ملحق شده بود تا روی Mass Effect 5 کار کند. این تأییدیه شامل عنوان شغلی خاصی نبود، اما لینکدین لی به عنوان مدیر خلاق برای یک پروژه نامشخص از ژانویه ۲۰۲۰ فهرست شده است.

در نهایت، روی صندلی کارگردان بازی، پرستون واتمانیوک نشست. او به عنوان طراح اصلی در هر سه بازی در سه گانه اصلی Mass Effect خدمت کرد و اکنون نقش خود را به عنوان کارگردان بازی در فهرست می کند. لینکدین و سایر رسانه های اجتماعی

در سال ۲۰۲۰، گمبل نیز تایید شده یکی دیگر از نام‌های بازگشتی Mass Effect 5: داستی اورمن، طراح ارشدی که گمبل می‌گوید «یکی از افراد کلیدی مسئول زنده‌کردن نسخه اصلی نرماندی» است که «تصمیم گرفته بود دوباره به BioWare بپیوندد تا روی Mass بعدی کار کند. اثر”. بر لینکدیندر حال حاضر اورمن به عنوان طراح اصلی داستان در فهرست قرار گرفته است.

Mass Effect 5 هنوز چندین سال باقی مانده است، و بخش عمده BioWare مشغول انجام Dragon Age: Dreadwolf و در آینده ای نسبتا نزدیک است. با این حال، در این میان، توسعه‌دهنده این فرنچایز را با مجموعه‌ای از شوخی‌ها برای آینده ادامه می‌دهد، که از سال ۲۰۲۰ با تایید وجود پروژه و فاش شدن این که آن را مشاهده خواهد کرد، شروع شده است. بازگشت شخصیت مورد علاقه طرفداران لیارا. انتظار این است که داستان Mass Effect 5 صدها سال پس از وقایع سه گانه اصلی Mass Effect اتفاق بیفتد و در خطوط داستانی آندرومدا شکل بگیرد.

۲۰۲۱ یک قطعه هنری بسیار دقیق از Mass Effect 5 با جزئیات پنهان زیادی را به ما داد. حداقل بازگشت گت. ۲۰۲۲ هنر مفهومی بیشتری را به ارمغان آورد و الف تکه ای از دیالوگ تازه از لیارا. سپس در سال ۲۰۲۳ نگاهی اجمالی به آنچه احتمالاً وجود دارد، نمایان شد قهرمان Mass Effect 5 با کتی شیکبه همراه لیستی از عناوین احتمالی بازی.


منبع: https://www.eurogamer.net/mass-effect-5-developer-bioware-highlights-crack-team-of-trilogy-veterans?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *