تیزر Google Pixel Watch 2 طراحی و حسگرهای جدید و رتبه IP68 را نشان می دهد

تیزر Google Pixel Watch 2 طراحی و حسگرهای جدید و رتبه IP68 را نشان می دهد

رویداد بعدی راه اندازی پیکسل گوگل تا چهارشنبه ۴ اکتبر برگزار نمی شود، اما این غول فناوری از قبل نکاتی را در مورد انتظارات ارائه کرده است – و جدیدترین آنها در قالب یک تیزر ویدیوی کوتاه برای پیکسل واچ ۲.

این تیزر ویدیو (از طریق آستانه) هر چه بیشتر به ساعت هوشمند نگاه کنید، اطلاعات بیشتری در مورد آن نشان می دهد. چیزی که بلافاصله مشخص می شود این است که زیبایی شناسی دستگاه تا حدودی تغییر یافته است، به طوری که ظاهراً تاج دیجیتالی با صفحه نمایش همسطح تر است.

در این ویدیو به پشت پیکسل واچ ۲ نگاه دقیق تری بیندازید و خواهید دید که سنسورها در مقایسه با نمونه اصلی چینش متفاوتی دارند. ساعت پیکسل. ما نمی توانیم هیچ یک از جزئیات این کلیپ کوتاه را دریافت کنیم، اما به نظر می رسد که ارتقا در راه است.

صحبت از سنسورهای جدید است قبل ظاهر شدو یک احتمال این است که Pixel Watch 2 حسگر فعالیت الکترودرمال پیوسته را از Fitbit قرض گرفته است که می تواند سطح استرس شما را به طور مداوم در طول روز ردیابی کند.

رتبه IP68

اگر واقعاً دقت کرده باشید، متوجه خواهید شد که ویدیو همچنین دارای رتبه IP68 در پشت Pixel Watch 2 است. نسخه اصلی تا عمق ۵۰ متری به مدت ۱۰ دقیقه ضد آب بود – استاندارد ۵ATM برای ضد آب بودن – اما اینطور بود. به نظر می رسد که در حال حاضر حفاظت از گرد و غبار نیز اضافه شده است.

آخرین تکه اطلاعات: متن کوچک پایین ویدیو تأیید می‌کند که پیش‌سفارش پیکسل واچ ۲ در ۴ اکتبر در دسترس خواهد بود، همان تاریخی که گوگل در رویداد راه‌اندازی سخت‌افزار خود برای آن رزرو کرده است.

تقریبا یک ماه کامل تا معرفی Pixel Watch 2 در کنار آن باقی مانده است گوگل پیکسل ۸ و Google Pixel 8 Pro، احتمالاً موارد بیشتری از این نکات و شوخی‌ها هم برای دستگاه‌های پوشیدنی و هم برای تلفن‌های هوشمند وجود خواهد داشت.

همانطور که در مورد شایعات قبلی، یکی از مهم ترین تغییراتی که در Pixel Watch 2 انتظار داریم یک ارتقاء پردازنده است. این نه تنها به معنای عملکرد بهتر دستگاه های پوشیدنی است، بلکه باید به بهبود بهره وری انرژی و عمر باتری بهتر منجر شود.


منبع: https://www.techradar.com/health-fitness/smartwatches/google-pixel-watch-2-teaser-reveals-new-design-and-sensors-and-an-ip68-rating

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *