در اینجا همه ارتقاهای جدید پیکسل واچ ۲ از Google آورده شده است

گوگل بخش خوبی از دیروز را صرف کرد نمایش پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پروبا کوچکترین مزاحم Pixel Watch 2. امروز، آنها با تمرکز طولانی تری به ساعت جدید خود بازگشته اند و ما سعی کرده ایم تمام جزئیات جدید را در اینجا بررسی کنیم.

در این ویدیوی کوتاه، گوگل مجموعه‌ای از عکس‌های زیبا و نزدیک از پیکسل واچ ۲ جدید را نشان می‌دهد که بیشتر تایید می‌کند که واقعاً یک طراحی بسیار آشنا خواهد بود که باید شامل داخلی‌های ارتقا یافته باشد. به نظر می رسد این ساعت پیکسل است و این برای ما خوب است. ساعت اصلی پیکسل زیبا بود/زیبا است.

در مورد چیزهای جدید، می توانید در اینجا ببینید که تاج تا حدودی در طراحی تغییر کرده است. به نظر می رسد بسیار ارزان تر است و احتمالا گردتر و کمی بزرگتر است. امیدواریم که این بدان معناست که استفاده از آن و اسکرول کردن با آن آسان‌تر خواهد بود، و زمانی که لمس کردن آن کمتر شبیه دندان قروچه می‌شود. تاج روی نسخه اصلی بسیار افتضاح است (این چیزی است که به نظر می رسید)، اگر صادق باشم. این به نظر می رسد که یک تغییر بسیار مورد نیاز برش را ایجاد کرده است.

این عکس در اینجا همچنین حاشیه های ضخیم را نشان می دهد که یک بار دیگر باز خواهند گشت. به دلیل این طرح شیشه‌ای حباب‌دار یا کره‌ای، مطمئن نیستم که هرگز از شر آنها خلاص شویم. اکنون عکس های خود را بگیرید، کسانی که از حاشیه متنفرند.

سایر اطلاعات این تیزر از پشت ساعت می آید، جایی که می توانیم ببینیم که دارای رتبه IP68 است. ما همچنین علامت‌های SpO2 را در پشت می‌بینیم، قابلیتی که باید در ساعت اولیه پیکسل راه‌اندازی می‌شد. اما فقط در ماه های اخیر انجام شد. در قسمت پشتی نیز به ردیابی خواب، مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متر و سنسور ضربان قلب اشاره شده است.

صحبت از سنسورها شد، پیکسل واچ ۲ قبلاً شایعه شده بود که شامل می شود یک حسگر بیومتریک/سلامت ارتقا یافته، احتمالاً همان حسگر Fitbit Sense 2. چیدمان چراغ‌ها در اینجا کاملاً با آن سنسور هماهنگ است و به وضوح نسبت به سنسور قدیمی‌تر اصلی ارتقا یافته است. گوگل واقعاً ممکن است پیکسل واچ ۲ را با نسل دوم به یک ردیاب تناسب اندام مناسب تبدیل کند.

در نهایت، می توانید یک بار دیگر دکمه اکشن بزرگ را بالای تاج ببینید و اینکه گوگل به سیستم بند ساعت وحشتناک پایبند است. با این حال، ماندن در این سیستم بد باید به این معنی باشد که باندهای Pixel Watch اصلی شما با ارتقا به Pixel Watch 2 همچنان به تناسب خود ادامه خواهند داد.

در اینجا ویدیو کامل است!


منبع: https://www.droid-life.com/2023/09/08/googles-new-pixel-watch-2-teaser-shows-off-all-the-changes/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *