در اینجا ویژگی های جدید شیرین وجود دارد

اگر گوگل واقعاً می خواهد هوش مصنوعی همه چیز را در اختیار بگیرد، باید Gemini را در ابزاری قرار دهد که همه ما در اختیار داریم – گوشی های هوشمند. گوگل اکنون این کار را انجام می دهد و جایگزین دستیار گوگل در دستگاه های شما خواهد شد.

با قرار دادن مستقیم Gemini در اندروید، گوگل می‌تواند از هوش مصنوعی خود برای ادغام عمیق با سیستم‌عامل و آگاهی بیشتر از زمینه و درک برنامه‌هایی که استفاده می‌کنید استفاده کند. این سطح جدیدی از قدرت را به تجربه دستیار روی دستگاه می آورد.

این برای شما چه معنایی دارد؟ در حال حاضر، گوگل چندین ویژگی را به اشتراک گذاشته است. در اینجا لیست کوتاهی از آنها وجود دارد که از طریق همپوشانی اتفاق می‌افتند:

  • تصاویر هوش مصنوعی را بکشید و رها کنید: با استفاده از همپوشانی Gemini، می‌توانید از آن بخواهید یک تصویر ایجاد شده توسط هوش مصنوعی تولید کند که می‌تواند در مکالمات شما در Google Messages، Gmail و موارد دیگر کشیده شود و رها شود.
  • “این ویدئو را بپرس”: با پخش یک ویدیوی YouTube، می‌توانید بگویید «از این ویدیو بپرس» در Gemini برای دریافت اطلاعات خاص از ویدیو.
  • “این پی دی اف را بپرس”: این یک ویژگی پولی برای Gemini Advanced است، اما می‌توانید از Gemini بخواهید اطلاعات خاصی را در یک PDF طولانی که می‌تواند پیدا کند، پیدا کند و به شما بگوید در کجای سند وجود دارد.

گوگل همچنین اعلام کرد که دستگاه های پیکسل در اواخر امسال Gemini Nano را با Multimodality دریافت خواهند کرد. این امر درک “زمینه ای مانند مناظر، صداها و زبان گفتاری” را افزایش می دهد. این اتفاق در دستگاه نیز می‌افتد، بنابراین به معنای سرگرمی محلی است، با مثال‌هایی مانند:

  • هشدارهای کلاهبرداری هنگام تماس: فرض کنید تماسی دریافت می‌کنید و تا حدودی درست به نظر می‌رسد، اما واقعاً نمی‌توانید بگویید و نگران هستید که ممکن است شخصی سعی در کلاهبرداری از شما داشته باشد. چیزهایی را گوگل کنید که می تواند از Gemini Nano در دستگاه شما استفاده کند تا کلاهبرداری را تشخیص دهد و سپس در میانه تماس به شما هشدار دهد که احتمالاً باید تلفن را قطع کنید. به دنبال الگوهایی می‌گردد که فکر می‌کند می‌توانند کلاهبرداری باشند، بنابراین اگر شخصی پین یا رمز عبور را بخواهد یا انتقال دهد، می‌تواند اخطار را ایجاد کند.
  • توضیحات واضح تر با Talkback: Talkback قرار است از Gemini Nano برای کمک به افرادی که نابینایی یا کم بینایی را تجربه می‌کنند، با ارائه توضیحات غنی‌تر و واضح‌تر از آنچه در یک تصویر اتفاق می‌افتد، استفاده کند.

به نظر می رسد که گوگل قصد دارد ابتدا با ساخت Gemini در اندروید ۱۵ همه اینها را آغاز کند. به زودی بیشتر خواهیم دانست

// گوگل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/05/14/google-builds-gemini-into-android-here-are-the-first-few-features/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *