در صورتی که واجد شرایط استفاده از رده نخبگان باشید، می‌توانید عشق را با ۵۰۰ دلار در ماه در Tinder پیدا کنید

طبق گزارشی که توسط Tinder منتشر شده است، Tinder به طور رسمی انحصاری ترین اشتراک خود – “Tinder Select” را عرضه کرده است این طبقه نخبه پرداخت تا به امروز برای جویندگان عشق ماهیانه ۵۰۰ دلار (یا ۶۰۰۰ دلار در سال – ظاهراً هیچ تخفیف عمده ای در اینجا وجود ندارد) برای دسترسی به ویژگی های منحصر به فرد مانند جستجوی انحصاری و مطابقت هزینه دارد.

این ممکن است برای عموم مردم مضحک به نظر برسد، و شاید به همین دلیل است که Tinder تصمیم گرفته است تا هنوز سطح جدید را در دسترس همه قرار ندهد. Tinder Select تنها به کمتر از یک درصد از کاربرانی که شرکت آنها را «بسیار فعال» می‌داند، ارائه شده است. Tinder به بلومبرگ گفت که برنامه‌های Tinder Select را به‌صورت متوالی باز می‌کند، اما دقیقاً زمان آن را اعلام نکرد. عضویت انحصاری Tinder بود .

شرکت مادر Tinder، Match Group، گزارش داد که درآمد مستقیم این برنامه تقریباً افزایش یافته است در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳، حدود شش درصد رشد سالانه داشته است. با این حال، تعداد افرادی که مایل به پرداخت برای اشتراک Tinder بودند، چهار درصد کاهش یافت و به ۱۰٫۵ میلیون نفر رسید. در کنفرانس سیتی در اوایل سپتامبر، گری سویدلر، رئیس Match Group گفت که فکر می‌کند Tinder Select پتانسیل تاثیرگذاری بر درآمد کلی شرکت را دارد.

Tinder Select
بلومبرگ/گروه مسابقه

Match Group در برنامه های دوستیابی انحصاری مانند “ که در سال ۲۰۲۲ خریداری کرد، بنابراین جای تعجب نیست که برنامه پرچمدار خود را نیز وارد این فضا کند. اما اگر برای چنین تعهدی آماده نیستید (اگر حتی واجد شرایط هستید) می توانید انتخاب کنید – به علاوه، طلا، و پلاتینیوم، که عضویت های ماهانه دارند که از شروع می شود . هر ردیف ویژگی‌های انحصاری متفاوتی را ارائه می‌کند (مثلاً اعضای پلاتینیوم می‌توانند حتی قبل از تطبیق، به کسانی که دوست دارند پیام دهند.)

اینکه آیا این نسخه‌های پولی شانس شخصی شما را برای یافتن شریک افزایش می‌دهند یا خیر، بهترین حدس است. خوشبختانه، Tinder (و اکثر برنامه‌های دوستیابی رقبا) گزینه‌های عضویت بدون پرداخت را حفظ می‌کنند، بنابراین آن دسته از ما که ۵۰۰ دلار در ماه برای سوزاندن ندارند، می‌توانیم به صورت رایگان به شبح‌ها ادامه دهیم.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/you-can-find-love-on-tinder-for-500-a-month-if-you-qualify-for-its-elite-tier منتشر شد. -۲۱۳۱۵۹۵۲۲٫html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/you-can-find-love-on-tinder-for-500-a-month-if-you-qualify-for-its-elite-tier-213159522.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *