در Prime Day 2 چه چیزهایی را نباید خرید، از کلاهبرداری های شخص ثالث تا دوربین های Ring

با این همه صحبت معاملات شما باید از آمازون استفاده کنید روزهای معامله بزرگ فروش (معروف به روز نخست ۲) – که به طور رسمی از ۱۰ تا ۱۱ اکتبر انجام می شود – ممکن است تعجب کنید که از چه چیزی اجتناب کنید. همانطور که معلوم است، هر “معامله” در واقع یک معامله نیست. و هر معامله ای در واقع ارزش پول شما را ندارد (من می دانم که شوکه کننده است).

رمزگشایی اینکه چه چیزی ارزش پول نقدی را دارد که به سختی به دست آورده اید و چه چیزی بهتر است برای انتقال آن دشوار باشد. بنابراین، ما فهرستی از چه چیزی را گردآوری کردیم نه برای خرید روز نخست ۲ تا به شما در تجربه خرید کمک کند.

از چیزهایی که از طرف اشخاص ثالث فروخته شده و ارسال شده است خودداری کنید

ایمن تر است که به چیزهایی که توسط آمازون فروخته و ارسال می شود، بجای یک فروشنده شخص ثالث مبهم، پایبند باشید. در حالی که اکثر فروشندگان شخص ثالث مشروع هستند، شما خود را در معرض خطر خرید از یک فروشنده تایید نشده یا یک تاجر با سابقه کم قرار می دهید.

می توانید با رفتن به صفحه محصول و پیمایش درست در زیر دکمه “افزودن به سبد خرید” فروشنده را بررسی کنید. اگر توسط آمازون فروخته و ارسال شده باشد، شما خوب هستید – اینها توسط سیاست های آمازون پشتیبانی می شوند و آنها را به شرطی مطمئن تبدیل می کنند. اگر توسط یک فروشنده شخص ثالث فروخته شده است، اما توسط آمازون انجام شده است، ممکن است بخواهید قبل از خرید، نظرات فروشنده را بررسی کنید. در حالی که این موارد توسط بازرگانان آمازون انجام می شود از طریق فرآیند بررسی دقیق تری می گذرد، برخی از آنها ممکن است از بین بروند، بنابراین فقط محتاط باشید. اگر یک محصول توسط یک فروشنده شخص ثالث فروخته و ارسال می شود، ممکن است بهتر باشد به طور کامل از آن اجتناب کنید. آمازون نظارت نمی کند محصولات شخص ثالثبنابراین اگر در یک سفارش مشکلی پیش بیاید، ممکن است مشتریان خوش شانس نباشند.

در Prime Day 2 چه چیزهایی را نباید خرید، از کلاهبرداری های شخص ثالث تا دوربین های Ring
در اینجا نمونه ای از لپ تاپ فروخته شده و ارسال شده توسط آمازون آورده شده است.
اعتبار: آمازون
در اینجا نمونه ای از لپ تاپ فروخته شده توسط یک فروشنده شخص ثالث، اما توسط آمازون انجام شده است.
اعتبار: آمازون

از معاملات حلقه دوری کنید

در حالی که ممکن است با مجموعه هیولایی معاملات حلقه در روز پرایم (و منتهی به) وسوسه شوید، ما توصیه نمی شود هر یک از تجهیزات امنیتی خانگی این برند. اگر حریم خصوصی خود (و همسایگانتان) را دوست دارید، Ring برندی است که باید از آن دوری کنید. نه تنها آمازون (مالک رینگ) در ژوئیه ۲۰۲۲ اعتراف کرد که همچنان ضبط‌های کاربران را بدون اجازه آن‌ها برای «درخواست‌های اضطراری» در اختیار کاربران قرار می‌دهد، بلکه می‌توان از آن‌ها برای نگاه کردن به داخل خانه‌تان استفاده کرد و فرزندان خود را اذیت کنیدهستند به راحتی قابل هک شدنو می تواند باشد دسترسی نامناسب توسط کارمندان آمازون به نقل از رندی جکسون بزرگ، “این یک نه از طرف من است، داوگ.”

هر چیزی که برای واقعی بودن خیلی خوب به نظر می رسد… احتمالاً همینطور است

Prime Day همیشه معاملات عالی ایجاد می کند – به ویژه در مورد محصولات و خدمات با مارک آمازون – اما اگر معامله ای را می بینید که بیش از حد خوب به نظر می رسد که درست باشد، به احتمال زیاد درست است. چگونه می توانید تشخیص دهید که یک معامله مشروع است؟ قیمت ها را در سایر سایت های خرده فروشی مانند والمارت، بهترین خریدو هدف. به غیر از محصولات خاص آمازون، احتمالاً می توانید بیشتر محصولات را در سایت های دیگر پیدا کنید و ایده ای از قیمت خرده فروشی معمولی داشته باشید. همچنین می توانید با استفاده از قیمت ها را بررسی کنید شتر شتر با وصل کردن URL آمازون. می‌توانید قیمت محصول را در هفته‌ها/ماه‌ها/سال‌های گذشته ببینید و ایده خوبی در مورد اینکه آیا تخفیفی که مشاهده می‌کنید واقعاً آنقدر که به نظر می‌رسد چشمگیر است یا خیر، به دست آورید.

اینو بگیر ست چمدان Rockland Melbourne مثلا. پیش از فروش پرایم روز جولای، قیمت آن ۱۰۵٫۹۱ دلار با ۳۴۰ دلار MSRP ذکر شده بود، که باعث می شود به عنوان تخفیف ۶۹ درصدی به نظر برسد.

در نگاه اول، تخفیف ۶۹ درصدی یک سرقت کامل به نظر می رسد.
اعتبار: آمازون

متأسفانه، وقتی URL را به شتر شتر وصل می کنید، خواهید دید که MSRP متورم شده است و قیمت فروش آنقدرها که به نظر می رسد خوب نیست. در واقع، در سال گذشته، قیمت به طور کلی حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ دلار بوده و تا ۶۹٫۲۴ دلار کاهش یافته است. این چشم انداز بیشتری را به برچسب قیمت ۱۰۵٫۹۱ دلاری می دهد.

هنگامی که URL را به شتر شتر متصل می کنید، یک MSRP باد شده به این شکل خواهد بود.
اعتبار: CamelCamelCamel

به غیر از MSRP های متورم، برخی معاملات ممکن است به نظر تخفیف های نجومی به نظر برسند اما در واقع هفته ها (ماه ها و حتی ماه ها) در همان نقطه قیمت معلق مانده اند. این تخفیف ها را بررسی کنید AirPods Pro (نسل دوم)، مثلا. با قیمت ۱۹۹ دلار (معادل ۲۴۹ دلار)، به نظر می رسد یک معامله عالی باشد، درست است؟ اگرچه معامله بدی نیست، اما لزوماً شتر شتر به ما نشان می‌دهد که مرتباً به این قیمت تخفیف داده می‌شوند، بنابراین نیازی به پریدن اسلحه نیست.

برچسب قیمت ۱۹۹ دلاری با دیدن تاریخچه چندان عالی نیست.
اعتبار: CamelCamelCamel

مراقب خریدهای ناگهانی باشید

فقط به این دلیل که چیزی در فروش است به این معنی نیست که شما باید آن را بخرید. به طور جدی. بله، آن ها معاملات خانه هوشمند بسیار وسوسه انگیز هستند، اما آیا واقعاً به اسپیکر دیگری با قابلیت الکسا نیاز دارید؟ مطمئنا، FOMO واقعی است، اما اینطور است پشیمانی خریدار. در واقع، بر اساس این گزارش، از هر ۱۰ نفر، ۹ نفر می گویند که از خریدهای ناگهانی پشیمان شده اند. نظرسنجی گوگل از ماه مه – در حالی که ۴۲ درصد می گویند که چیزی را خریده اند زیرا در فروش بوده است، سپس از آن پشیمان شده اند. اون بیرون مراقب باشین دوستان.

موضوعات
آمازون
روز نخست

برای معاملات Mashable ثبت نام کنید
محصولات و پیشنهادات عالی، روزانه به صندوق پستی شما ارسال می شود.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!


منبع: https://mashable.com/deals/what-not-to-buy-prime-day

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *