رئیس Fortnite، دونالد ماستارد در حال بازنشستگی از Epic Games است

دونالد ماستارد، رئیس Fortnite و مدیر ارشد خلاقیت در Epic Games، پس از ۲۵ سال فعالیت در صنعت بازی، بازنشستگی خود را اعلام کرد.

Mustard در Shadow Complex و توسعه دهنده Infinity Blade Chair Entertainment، استودیویی که او در سال ۲۰۰۵ تأسیس کرد، به شهرت رسید. Chair در سال ۲۰۰۸ توسط Epic Games خریداری شد و Mustard در نهایت در سال ۲۰۱۶ مدیر خلاقیت شرکت شد – جایی که او بر شهاب سنگ نظارت می کرد. ظهور پدیده جهانی بازی های ویدیویی Fortnite.

با این حال، اکنون، ماستارد تصمیم خود را برای انتقال از شرکت در یک سال اعلام کرده است بیانیه به اشتراک گذاشته شده در شبکه های اجتماعینوشت: «پس از یک ماجراجویی باورنکردنی، این ماه از نقشم به عنوان مدیر خلاقیت در Epic بازنشسته خواهم شد.»

پخش خبر: دموی فنی Nintendo Switch 2 و عناوین راه اندازی احتمالی مورد بحث قرار گرفت.در یوتیوب تماشا کنید

او ادامه داد: من نزدیک به ۲۵ سال در صنعت بازی از همکاری با برخی از با استعدادترین افراد تا کنون لذت برده ام و به کاری که با هم انجام داده ایم بسیار افتخار می کنم. «از Advent Rising بلندپروازانه، تا شروع Chair که در آن Undertow، Shadow Complex و سه گانه Infinity Blade را ایجاد کردیم، تا افتخار تیم کوچک ما که بخشی از Epic شد، هر فصل جدید به من اجازه می داد تا چیز جدید و بدیع را انجام دهم. من به ویژه به فرصتی که برای کمک به ایجاد و شکل دادن به Fortnite داشتم افتخار می کنم.

“من از اینکه بخشی از تیمی بودم که هر روز سعی می کند “شادی و لذت” را به جامعه Fortnite بیاورد، متواضع هستم. ما عاشق تماشای تجربه شما در هر لحظه هستیم – پرش از اتوبوس نبرد برای اولین بار، دیدن موشک. آسمان را شکاف دهید، با دوستانتان بعد از پیروزی رویال می رقصید، در سیاهچاله مکیده می شوید یا در حالی که جزیره واژگون می شود به دریا می افتید – و همیشه!

“من نمی توانم منتظر باشم تا در آینده فورتنایت را به عنوان یک بازیکن در کنار همه شما به اشتراک بگذارم! تیم ها در بهترین دست ها هستند و روی چیزهای بزرگ و شگفت انگیز کار می کنند!”

ماستارد در پایان گفت که برای همیشه از همکارانش و تیم سوئینی، رئیس Epic سپاسگزار خواهد بود و افزود که پس از بازنشستگی، “از گذراندن وقت با همسر و خانواده ام هیجان زده است.”


منبع: https://www.eurogamer.net/fortnite-boss-donald-mustard-is-retiring-from-epic-games

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *