راهنمای زامبی های جنگ مدرن ۳

آیا Zombies Mode Mastery Camos برای کسب در MW3 وجود دارد؟

سلاح‌های Camos برای Modern Warfare 3

(اعتبار تصویر: Activision)

Call of Duty: Modern Warfare 3 (2023) دارای ۱۲ Mastery Camos جدید برای بازگشایی خواهد بود. چهار مورد از حالت Zombie هستند و می‌توانند روی اسلحه‌های MW3 استفاده شوند، و سپس چهار مورد هستند که کاموی جدید زامبی برای سلاح‌های MW2 هستند. می‌توانید درباره نحوه باز کردن قفل Mastery Camos در اینجا بیشتر بخوانید.

جنگ مدرن ۳ Zombies اولین بار برای این سری است، زیرا این اولین بار است که ما با ارواح درهم شکسته در یک جنگ مدرن بازی

به این ترتیب، عملیات Deadbolt کمی متفاوت است زامبی های ندای وظیفه تجربه، یکی با بزرگترین نقشه در تاریخ طولانی حالت. Activision اکنون راه اندازی شده است جنگ مدرن ۳از جمله نقشه ها که پیشنهاد عرضه بازی را تشکیل می دهد. در واقع، به نظر می رسد که می تواند یک ورود بسیار قوی به آن باشد FPS سری‌هایی که ممکن است بازیکنان از کار افتاده را بازگرداند.

اینجا مال ماست جنگ مدرن ۳ راهنمای زامبی‌ها، از جمله تفکیک عملیات Deadbolt، اینکه آیا می‌توان آن را در صفحه تقسیم‌شده بازی کرد یا نه، و زمانی که در نقشه عظیم آن قرار گرفتید چه انتظاری دارید.

راهنمای زامبی های جنگ مدرن ۳

نمای نزدیک از ویال ویروس زامبی در Modern Warfare 3

(اعتبار تصویر: Activision)

جنگ مدرن ۳ Zombies در کنار بازی اصلی در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳ عرضه شد. این بخشی از بازی اصلی است که به عنوان یک حالت خاص در دسترس است. این بسیار شبیه به DMZ است، زیرا شما بارگیری می کنید، قراردادها را کامل می کنید و سپس با اسپویل خود استخراج می کنید.

Modern Warfare 3 Operation Deadbolt

جنگ مدرن ۳ زامبی‌ها رسما Operation Deadbolt نامیده می‌شوند و Soap و Kate Laswell را در آن به نمایش می‌گذارند که تلاش می‌کنند تا نقشه‌ای پایان‌یافته را از کسی جز ویکتور زاخائف خنثی کنند. پس از تلاش برای سرقت ویال های Aetherium. افراد زاخائف ناخواسته آن را در شهری رها می کنند. این باعث شیوع کامل می شود که شما و تیم شما سعی می کنید آن را مهار کنید.

بازیکنان در مناطق مختلف هجوم می‌برند که هر کدام با مشکل روبه‌رو می‌شوند. در هر منطقه، دشمنان زنده و همچنین مردگان وجود دارند. جوخه های متعددی وارد می شوند و در کنار یکدیگر در نبرد PvE کار می کنند. هدف تکمیل اهداف و سپس استخراج با تمام اعضای تیم بازمانده است. این اهداف از جوایز ساده و ماموریت های اسکورت گرفته تا مناطق گروهی و غیره را شامل می شود.

اگر می‌خواهید درباره داستان عملیات Deadbolt بیشتر بدانید، می‌توانید تریلر تعبیه‌شده در بالا را ببینید.

اندازه و جزئیات نقشه Modern Warfare 3 Zombies

یک ماشین منفجر می شود و باعث می شود یک گلوله آتش به هوا بلند شود

(اعتبار تصویر: Activision)

جالب ترین چیز در مورد جنگ مدرن ۳ Zombies and Operation Deadbolt به این صورت است که در بزرگترین نقشه زامبی ها تا کنون اتفاق می افتد. این یک موضوع بسیار بازتر است و به نظر ما همان ذهنیت طراحی حالت DMZ از سال گذشته را در خود جای داده است. جنگ مدرن ۲. این حالت در Urzikstan، نقشه آینده Warzone انجام می شود. انتظار راه‌های متعدد برای ورود به ساختمان‌ها و راه‌های مختلف برای نزدیک شدن به اهداف را داشته باشید. با توجه به اینکه در هر مسابقه چندین تیم حضور خواهند داشت، این منطقی است.

منوی Strike-Team در زامبی های Mw3

(اعتبار تصویر: Activision)

هر اپراتور قفل نشده ای را برای تیم Strike خود استخدام کنید. هر اپراتور استخدام شده تجهیزات “روی سرباز” خود را خواهد داشت. تمام اپراتورهایی که از هر دو باز کرده اید Modern Warfare II و جنگ مدرن III در دسترس هستند و دو اپراتور – Ripper و Scorch – پس از تکمیل چالش‌های خاص در Zombies باز می‌شوند.

هر اپراتور تیم Strike را می توان انتخاب کرد و دارای پنج اسلات تجهیزات قابل تنظیم مختلف است. ابزاری که در طول ماموریت ها پیدا می کنید در اینجا ذخیره می شود و شامل Killstreaks، Armor، Gas Masks و اقلام پزشکی است.

آیا می توانید Modern Warfare 3 Zombies را در بازی Split-Screen Co-op بازی کنید؟

هدف قرار دادن یک زامبی در حالت زامبی

(اعتبار تصویر: Activision)

متأسفانه، Modern Warfare 3 Zombies در هنگام راه‌اندازی از قابلیت تقسیم صفحه‌نمایش co-op استفاده نمی‌کند. هیچ صحبتی در مورد اضافه شدن آن در آینده وجود ندارد، اگرچه اگر Activision هر گونه تغییری را اعلام کند، ما مطمئناً این صفحه را به روز خواهیم کرد.

پس شما آن را دارید، هر آنچه که تاکنون در مورد زامبی های Modern Warfare 3 می دانیم. حالا که اینجا کارتان تمام شد، چرا به سراغ ما نروید بازی های آینده صفحه را ببینید تا ببینید چه چیز دیگری در آینده راه اندازی می شود، یا انتخاب های ما را بررسی کنید بهترین شوترهای زامبی رایانه شخصی شما می توانید همین الان برای کشتار ارواح بیشتر بازی کنید.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/modern-warfare-3-zombies

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *