رولند پرکاشن CR-78 و باس ۸۰۸ را به دستگاه های درام TR-8S و TR-6S اضافه می کند.

رولند پرکاشن CR-78 و باس ۸۰۸ را به دستگاه های درام TR-8S و TR-6S اضافه می کند.

همیشه خوب است که ببینیم شرکت‌ها به‌روزرسانی‌ها و ویژگی‌های جدید را مدت‌ها پس از راه‌اندازی به دستگاه‌ها ارائه می‌کنند. و رولاند TR-8S و TR-6S از قبل کاملاً قادر به شروع بودند. اما با آخرین به‌روزرسانی‌های سیستم‌افزار، آنها دو افزوده جدید بزرگ را انتخاب می‌کنند، از جمله یکی که من شخصاً از آن بسیار هیجان‌زده هستم.

TR-8S 3.0 و TR-6S 2.0 یک مدل ACB از CR-78 CompuRhythm و یک حالت کروماتیک TR-808 برای ساخت خطوط بیس اضافه کنید. توانایی پخش یک ضربه ۸۰۸ به صورت کروماتیک انعطاف پذیری دو دستگاه درام را بسیار افزایش می دهد. در حالی که می‌توانستید ضربات درام و نمونه‌هایی را برای ایجاد برخی عناصر ملودیک تنظیم کنید، اما دقیقاً تجربه‌ای آسان یا دلپذیر نبود. این کار ۸S و ۶S را فراتر از ضربات سخت باز می کند، اما این کار را به گونه ای انجام می دهد که طبیعی به نظر می رسد. شبیه سازی ۸۰۸ قبلاً بخشی از مجموعه ویژگی های آنها بود. و، به خصوص در دنیای هیپ هاپ، یک عنصر اصلی برای ایجاد خطوط بیس است، نه فقط شیارهای درام.

شبیه سازی CR-78 یکی دیگر از موارد اضافه شده است. این اولین دستگاه درام قابل برنامه ریزی جهان و مورد علاقه شخصی من از جعبه های ریتم کلاسیک رولند بود. در واقع، من فقدان مدل CR-78 را در بررسی خود از TR-6S به عنوان یکی از فقدان آشکار آن نام بردم. (می‌خواهم باور کنم که با این تصمیم ارتباطی داشته‌ام، اما بهتر می‌دانم.) همه صداهای سخت‌افزار، مانند بیشتر ریتم‌های از پیش تعیین‌شده اصلی، به‌علاوه چند مورد جدید، نمایش داده می‌شوند. اما آنچه که به ویژه هیجان انگیز است، توانایی استفاده از ویژگی های برنامه نویسی مدرن تر و ابزارهای طراحی صدا موجود در TR-6S و TR-8S برای بهینه سازی CR-78 برای تولیدات مدرن تر.

علاوه بر دو موتور صوتی جدید، برنامه TR-Editor در مک و رایانه شخصی با برخی از ترفندهای کاربردی و یک رابط کاربری فشرده جدید برای استفاده آسان تر در نمایشگرهای کوچک به روز رسانی می شود. همه این به روز رسانی ها در حال حاضر به صورت رایگان مستقیماً از Roland.com در دسترس هستند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/roland-adds-cr-78-percussion-and-808-bass-to-the-tr-8s-and-tr-6s-drum-machines منتشر شد. -۱۹۵۶۲۸۸۵۹٫html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/roland-adds-cr-78-percussion-and-808-bass-to-the-tr-8s-and-tr-6s-drum-machines-195628859.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *