سامسونگ با ابطال تبلیغات اپل از خود غرق می شود

اگر ساکن اینترنت هستید، ممکن است در مورد آخرین جنجال تبلیغاتی در مورد اپل و “درهم شکستن خلاقیت” با آخرین نقطه تبلیغاتی Crush آن شنیده باشید.

برای دفاع از گروه تبلیغاتی اپل، در واقع فکر می‌کنم که تبلیغ جالبی بود. ایده این بود که آن‌ها یک سری چیزها مانند آلات موسیقی، کابینت‌های بازی، کتاب‌ها و غیره را برمی‌داشتند و همه آن‌ها را در یک آی‌پد پرو خرد می‌کردند، زیرا این همان کاری است که شما می‌توانید با آن انجام دهید. به طور طبیعی، افرادی که به مدتی در خارج از منزل نیاز داشتند، این را اینگونه دیدند که اپل به معنای واقعی کلمه انسانیت ما و خود خلاقیت را در هم می شکند. من تسلیم می شوم که اگر تبلیغ شما ممکن است به این شکل سوء تعبیر شود، باید ایده بهتری داشته باشید.

حالا سامسونگ به تبلیغ Crush اپل پاسخ داده است UnCrush پویش. پس از تبلیغ اصلی، مردم از اینکه اپل اقلام واقعی را از بین برد، ناراحت شدند. به طور عجیبی، سامسونگ با چیزهایی که به نظر می رسد یک سری چیزهای از بین رفته، مانند گیتار، در محیطی که بسیار شبیه به پیامدهای تبلیغات اپل است، بهتر عمل نمی کند.

در تبلیغ سامسونگ، شخصی یک گیتار شکسته را برمی‌دارد، سپس از تب گلکسی برای نمایش موسیقی و تبلچر برای پخش آن استفاده می‌کند. با برچسب “خلاقیت را نمی توان خرد کرد” به پایان می رسد.

این موضوع باعث می‌شود سامسونگ تفسیر نادرست تبلیغات اپل را در اینجا دو برابر کند، که به عنوان شخص ثالث، ناامیدکننده است. ما می دانیم که ایده اصلی اپل این نبود که خلاقیت را درهم بشکند. آن‌ها به سادگی هر چیزی را که می‌توانستند در یک آی‌پد فرو می‌کردند تا به خریداران بالقوه ایده‌ای درباره هر کاری که می‌توانید با آن انجام دهید، بدهند.

هر دو آگهی زیر را تماشا کنید و نظر خود را در نظرات به اشتراک بگذارید. با خیال راحت همه این راه ها را خیلی جدی بگیرید.

تبلیغ اصلی Crush اپل

تبلیغ UnCrush Rebuttal سامسونگ


منبع: https://www.droid-life.com/2024/05/16/samsung-replies-to-apples-controversial-smash-ad-because-why-not/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *