سامسونگ گلکسی زد فولد ۵ را با قیمت ۱۳۲۰ دلاری تخفیف می‌دهد

سامسونگ آخرین رویداد Discover خود را در این آخر هفته به پایان می‌رساند و برخی از بهترین معاملات خود را تا پایان تمدید کرده است. آخرین تخفیفی که برجسته خواهیم کرد مربوط به Galaxy Z Fold 5 است که با ترکیب معمولی از حرکات که شامل معاملات و ارتقاء رایگان می شود، تا ۱۳۲۰ دلار تخفیف دارد، به علاوه افزودنی های جایزه با تخفیف های شدید وجود دارد.

در اینجا نحوه دریافت بهترین معامله گلکسی زد فولد ۵ امروز قبل از اتمام برای همیشه آمده است. خوب، شاید نه برای همیشه، اما برای این ماه.

تجارت ۱۲۰۰ دلاری: تجارت‌ها باعث می‌شوند دنیا در دنیای سامسونگ کار کند. برای دریافت تخفیف فوق العاده روی Fold 5 (مرور، باید دستگاه مناسب را معامله کنید و بهترین خریدارها گلکسی زد فولد ۴ و آیفون ۱۴ پرو مکس با قیمت ۱۲۰۰ دلار هستند. همچنین می توانید با گلکسی اس ۲۳ اولترا یا آیفون ۱۳ پرو مکس ۱۰۰۰ دلار تخفیف بگیرید. چندین دستگاه دیگر نیز به مرز ۸۰۰ دلار خواهند رسید، بنابراین ارزش های تجاری خوبی وجود دارد.

به عنوان یادآوری، هنگامی که سامسونگ از شما درخواست معامله می کند، آنها ارزش را به عنوان تخفیف فوری از سفارش امروز به شما می دهند. اپل این کار را انجام نمی دهد (مگر اینکه شما آن را تامین مالی کنید). گوگل این کار را نمی کند. هیچ کس این کار را نمی کند. برنامه معاملاتی سامسونگ بهترین است.

ذخیره سازی دوبل رایگان: گلکسی فولد ۵ با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی در سطح پایه عرضه می شود، و این در واقع فضای کمی است. با این حال، اگر روی دستگاهی مانند این سرمایه‌گذاری می‌کنید، این حق بیمه است و این گران قیمت است، ممکن است امیدوار باشید که برای مدتی روی آن آویزان شوید، بنابراین هرچه فضای ذخیره سازی بیشتری داشته باشید. بهتر شوید برای این معامله نهایی، سامسونگ فضای ذخیره سازی را دو برابر می کند و بدون هزینه اضافی به ۵۱۲ گیگابایت می رساند. این یک ارزش ۱۲۰ دلاری است و ما را به تخفیف کامل ۱۳۲۰ دلاری که در بالا ذکر کردیم می رساند.

پاداش ۹۹ دلاری ساعت ۶: سامسونگ سعی می‌کند با بسته‌های بسته‌ها معاملات خود را گسترش دهد تا شما را به طور کامل در اکوسیستم خود سرمایه‌گذاری کند و یک بسته عالی با Galaxy Watch 6 است. آیا باید یک Watch 6 اضافه کنید (مرور) در سفارش Z Fold 5 خود، می توانید آن را تنها با ۹۹ دلار دریافت کنید که ۲۵۰ دلار تخفیف است. تخفیف‌های دیگری نیز در حین پرداخت با ۲۳۰ دلار تخفیف برای Tab S9 و ۱۸۰ دلار تخفیف برای Galaxy Buds2 Pro وجود دارد، اما اگر به ساعت هوشمندی که دارای سیستم‌عامل Wear OS است علاقه‌مندید، این افزودنی Watch 6 سخت است.

با پایان دادن به این رویداد Discover، ما ۱۳۲۰ دلار در یک Fold 5 پس انداز خواهیم کرد و این بسیار خوب است.

لینک معامله سامسونگ


منبع: https://www.droid-life.com/2023/09/17/last-chance-for-samsungs-1320-discount-on-the-galaxy-z-fold-5/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *