ستوان سابق ایلان ماسک که زمانی در دفتر توییتر روی زمین می‌خوابید، امسال در Burning Man شرکت کرد – و می‌گوید تلاش برای بیرون رفتن «کاملاً دلخراش» بود.

استر کرافورد گفت که امسال در Burning Man شرکت کرده است.

استر کرافورد گفت که امسال در Burning Man شرکت کرد، جایی که سیل خروج از کمپ را به ویژه دشوار کرد.

دیوید کرین/تصویر اتحاد از طریق گتی ایماژ و رابرت کاوهرد توسط استر کرافورد



  • استر کرافورد گفت که از گل و لای که بسیاری را در Burning Man گرفتار کرده بود، “یک خروجی کاملاً دلخراش” داشت.
  • مدیر سابق توییتر گفت با وجود باران، این رویداد “دقیقا همان چیزی بود که من به آن نیاز داشتم.”
  • کرافورد سال گذشته به دلیل خوابیدن در دفتر مرکزی توییتر در فضای مجازی منتشر شد تصاحب ایلان ماسک.
تبلیغات

تبلیغات

استر کرافورد، ایلان ماسک ستوان سابق توییترگفت که توانسته به طور موقت از باران و گل فرار کند بسیاری از مردم در Burning Man گیر افتاده بودند درآخر هفنه.

ما موفق شدیم در میان تعداد کمی از وسایل نقلیه باشیم که قبل از باز شدن رسمی دروازه (که یک خروجی کاملاً مضطرب بود) حرکت می‌کردند، اما به لطف اردوگاه ما برای حمله زودهنگام، توانستیم با گروه بزرگی از آن‌ها فرار کنیم. کرافورد در مصاحبه ای گفت که کمپ ما را تشویق می کرد پست در اینستاگرام. “این یک پایان کاملا دیوانه کننده برای یک سوختگی کامل بود.”

او در کامنتی در اینستاگرام جدایی خود را با یک بازی ویدیویی مقایسه کرد.

سازمان‌دهندگان Burning Man بعد از ظهر دوشنبه بعد از ظهر به شرکت‌کنندگان اجازه دادند که محل را ترک کنند، پس از آن که به تماشاگران جشنواره گفت: سرپناه در محل و منابع را به دنبال سیل در بیابان حفظ کنید.

تبلیغات

تبلیغات

کرافورد یکی از چندین شرکت کننده بود که سعی کرد قبل از لغو دستور پناهگاه، مراسم را ترک کند. برخی از تماشاگران جشنواره سعی کردند با پای پیاده از آنجا خارج شوند گل تا قوزک پا

کارگردان سابق توییتر، که برای خوابیدن در دفتر مرکزی شرکت در زمان تصاحب ماسک، گفت که این نهمین بار است که در جشنواره ای شرکت می کند که شناخته شده است نخبگان سیلیکون ولی را بکشیداز جمله ماسک و مارک زاکربرگ. امسال، سرگئی برین، بنیانگذار گوگل و برادر ماسک، کیمبال ماسک، بودند در جشنواره آتش مشاهده شد.

کرافورد در اینستاگرام گفت که او هر سال در این رویداد شرکت می کند زیرا “پر از افراط” است که روابط عمیق را ایجاد می کند.

کرافورد در اینستاگرام خود گفت: «من به شهروندان بلک راک سیتی به خاطر تحمل سختی های اضافی که باران و گل ایجاد کرده بود، افتخار می کنم. “مطابق معمول این سوختگی نبود که من برای آن برنامه ریزی کرده بودم یا درخواست می کردم، بلکه همان چیزی بود که گرفتم – و بنابراین، دقیقاً همان چیزی بود که نیاز داشتم.”

تبلیغات

تبلیغات

Burning Man یکی از ماجراجویی‌هایی است که کرافورد از زمان اخراجش در توییتر، که از آن زمان به X تغییر نام داده است، پست کرده است. اوایل امسال، او اعلام کرد که در حال وقفه شغلی است. به دور دنیا سفر کنید

کرافورد قبل از انتشار به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

بر اساس صفحه لینکدین او، مدیر توییتر پس از تصاحب استارتاپ او Squad در سال ۲۰۲۰، بیش از دو سال در این شرکت کار کرد.

پس از اینکه ماسک توییتر را در ماه اکتبر خریداری کرد، او به عنوان یکی از او شناسایی شد ستوان های برتر. او پست کرد عکسی از خودش که روی زمین دفتر توییتر خوابیده است و قبل از اینکه در ماه فوریه اخراج شود، مسئول سرویس اشتراک جدید شرکت، توییتر بلو، شد.

در ماه جولای، مدیر سابق مدیریت محصول در توییتر در مورد تجربه خود با ماسک صحبت کرد در یک ویدیوی ۱۴ دقیقه ای که در آن او برخی از مزایای مدیریت میلیاردر و همچنین آنچه که به گفته خودش برخی از ایرادات ماسک است را به اشتراک گذاشت.

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

در ادامه بخوانید

الون ماسک
توییتر
مشک
تبلیغات

نماد بستن دو خط متقاطع که “X” را تشکیل می دهند. راهی برای بستن یک تعامل یا رد کردن یک اعلان را نشان می دهد.



منبع: https://www.businessinsider.com/elon-musk-lieutenant-esther-crawford-slept-floor-burning-man-exit-2023-9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *