طرح Visible+ شما خیلی بهتر شد

قابل رویت این هفته بهبودهایی را برای پلن Visible+ خود معرفی کرده است. تمامی مشتریان این طرح موارد زیر را دریافت خواهند کرد اما از همه مهمتر قیمت به هیچ وجه تغییر نمی کند. این طرح همچنان برای شما ۴۵ دلار در ماه هزینه خواهد داشت (با احتساب مالیات و هزینه ها)، که بسیار قابل تامل است.

اضافه شده است کارت جهانی برای سفرهای بین المللیویژگی ای که خدمات بین المللی را در ۱۴۰ کشور با نرخ ثابت ۱۰ دلار در روز به مشتریان ارائه می دهد. این نرخ به شما امکان مکالمه نامحدود، متن و ۲ گیگابایت داده با سرعت بالا را می دهد. با این حال، به عنوان یک مزیت خودکار، مشتریان Visible+ در هر ماه یک روز رایگان Global Pass دریافت می‌کنند.

همچنین جدید است قابلیت اتصال به ساعت هوشمند. درست است، سرویس ساعت هوشمند اکنون بدون هزینه اضافی در طرح Visible+ گنجانده شده است. اگر ساعت هوشمند خود را به مهمانی بیاورید، ۱۰ دلار در ماه پس انداز می کنید. نکته مهم دیگر بهبود سرعت هات اسپات WiFi است. سرعت ها قبلاً ۵ مگابیت بر ثانیه بود، اما این سرعت ها دو برابر شده و به ۱۰ مگابیت در ثانیه رسیده است. این باید برای مشتریان بسیار مفیدتر باشد.

همه موارد اضافه شده جدید را در زیر مشاهده کنید.

چه چیزی برای Visible+ جدید است

  • کارت جهانی برای سفرهای بین المللی. این ویژگی جدید خدمات بین‌المللی Visible+ را در ۱۴۰ کشور با نرخ ثابت ۱۰ دلار در روز برای مکالمه و متن نامحدود و ۲ گیگابایت داده با سرعت بالا ارائه می‌کند. به عنوان یک مزیت انحصاری برای اعضای Visible+، یک روز استفاده از Global Pass در ماه گنجانده شده است. کاربران می توانند به راحتی از طریق برنامه Visible، Global Pass را فعال کنند.
  • Hotspot تلفن همراه Premium (استفاده از تلفن به عنوان اتصال WiFi). اعضای طرح جدید Visible+ می‌توانند افزایش سرعت نقطه اتصال تلفن همراه را تا ۱۰ مگابیت در ثانیه، تا ۲ برابر سریع‌تر از قبل تجربه کنند. این همچنین به اعضا امکان می دهد در هنگام اتصال بیش از یک دستگاه، تجربه بهتری داشته باشند.
  • قابلیت اتصال به ساعت هوشمند: سرویس ساعت هوشمند اکنون در طرح Visible+ گنجانده شده است و بدون هزینه اضافی، راحتی و ارزش بیشتری را برای اعضا ارائه می دهد.
  • داده نامحدود هنگام رومینگ در کانادا و مکزیک. اعضای Visible+ داده‌های رومینگ با سرعت کامل را در کانادا و مکزیک افزایش داده‌اند، از ۵/۰ گیگابایت به ۲ گیگابایت در روز. پس از ۲ گیگابایت، اطلاعات نامحدود در بقیه روز با سرعت ۳G است.
  • حفاظت از اتصال پس از یک سال اول بسیار موفق، حفاظت از اتصال اکنون یک ویژگی استاندارد برای همه اعضای Visible است. این برنامه منحصر به فرد تضمین می کند که اعضایی که با اخراج مواجه می شوند، اعتبارات خدماتی ۲۵ دلاری در ماه را حداکثر تا سه ماه دریافت خواهند کرد. Visible مفتخر است که این پشتیبانی ارزشمند را در این دوران چالش برانگیز ارائه می دهد.

ما آن را دوست داریم که مشتریان چیزهایی دریافت کنند و مجبور نباشند هزینه بیشتری برای آن بپردازند. انشالله یه کم اینجوری بمونه

پلان های قابل مشاهده


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/27/visible-plan-gets-list-of-new-things-keeps-same-45-mo-price/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *