فیلم‌های جدید دیزنی پلاس: هر فیلم جدیدی که در اکتبر ۲۰۲۳ پخش می‌شود

فیلم های جدید دیزنی پلاس: به روز رسانی ۲۷ اکتبر ۲۰۲۳

تام پاور، خبرنگار ارشد سرگرمی

به روز رسانی این هفته شاهد یک فیلم ترسناک است زائده، که در ابتدا در Hulu در اوایل اکتبر راه اندازی شد، به راهنمای ما اضافه شد زیرا اخیراً در Disney Plus در بریتانیا فرود آمد. ما همچنین بخش “به زودی” خود را با آخرین اخبار درباره فیلم هایی که به زودی روی پلتفرم منتشر می شوند به روز کرده ایم. در نهایت، هر ورودی اوت را حذف کرده‌ایم زیرا دیگر جدید در نظر گرفته نمی‌شوند.

به دنبال همه فیلم‌های جدید دیزنی پلاس برای پیوستن به سرویس پخش از ابتدای سپتامبر هستید؟ شما جای درست آمده اید.

در این راهنما، فهرستی از جدیدترین ها را خواهید دید فیلم های جدید برای پیوستن به یکی از جهان بهترین خدمات پخش. بنابراین، اگر به دنبال جدیدترین ها هستید مارول فیلم را پخش کنید، یا اگر دنبال یک فیلم ترسناک هستید تا قبل از فرا رسیدن هالووین خود را احمقانه بترسانید، نیازی نیست جای دیگری را نگاه کنید.

دیزنی پلاس«انتخاب فیلم جدید ممکن است کمی مورد توجه قرار گیرد و از دست برود، چرا که پلتفرم گاهی اوقات هفته‌ها را بدون نمایش فیلم جدید در آستانش می‌گذراند. با این حال، در چند وقت اخیر، وضعیت بهبود یافته است، به این معنی که ما توانسته ایم این مقاله را به طور مرتب به روز کنیم و بهترین پیشنهادات جدید را به خود اضافه کنیم. بهترین فیلم های دیزنی پلاس راهنما هم

بازدیدکنندگان ایالات متحده باید توجه داشته باشند که تعدادی از ورودی های زیر فقط در قابل مشاهده هستند هولو ایالتی برای راحتی کار، یادداشتی را به فیلم‌هایی اضافه کرده‌ایم که برای آنها کاربرد دارد. اما ما منحرف می‌شویم – همه فیلم‌های جدید دیزنی پلاس را هم اکنون برای پخش جریانی کم کنید.

فیلم‌های جدید دیزنی پلاس: اکتبر ۲۰۲۳

زائده

تاریخ انتشار: ۲۷ اکتبر (در دسترس در Hulu در ایالات متحده)

این فیلم به کارگردانی آنا زلوکوویچ – او همچنین فیلمنامه را نوشت – می‌توانست یکی دیگر از فیلم‌های ترسناک Hulu باشد که در ابتدا در Hulu عرضه شد. با این حال، استقبال انتقادی و تجاری از آن به اندازه‌ای که برخی انتظار داشتند، وحشتناک نبوده است، بنابراین ممکن است برای خیلی‌ها فیلمی غیرقابل چشم پوشی به نظر نرسد.

که گفت، زائده چیزهایی برای آن پیش می رود داستان هانا (هدلی رابینسون)، یک طراح مد را روایت می کند که دائماً به دلیل شک و تردید به خود فلج می شود. هنگامی که شیاطین درونی او در نهایت به سطح فوران می کنند و به رشد عجیبی روی بدن او تبدیل می شوند – زائده عنوانی – سلامت هانا به سرعت رو به وخامت می رود. اما امید ابدی به وجود می آید زیرا او به زودی متوجه می شود که او تنها کسی نیست که دارای یک تومور ناتوان کننده و به ظاهر حساس است.

با فرضیه ترسناک بدنی غیرمعمول و گاهی اوقات تمایلات کمیک، زائده ممکن است به اندازه کافی در مورد آن (به هر حال برای برخی از بینندگان) ارزش زمان پخش ۹۳ دقیقه ای آن را داشته باشد. با این حال، برای دیگرانی که به دنبال چیزی مهم‌تر و ترسناک‌تر از لحاظ موضوعی هستند، کمک چندانی به رفع خارش وحشتناک سبک فیلم نمی‌کند.

بوگیمن

تاریخ انتشار: ۱۱ اکتبر (در Hulu در ایالات متحده موجود است)

بر اساس داستان کوتاه استیون کینگ به همین نام، بوگیمن هنگامی که در اواسط سال ۲۰۲۳ در سینماها اکران شد، چند ترس ایجاد کرد.

این داستان سادی و سایر هارپر (سوفی تاچر و ویوین لایرا بلر) را دنبال می‌کند، خواهرانی که تلاش می‌کنند تا از مرگ اخیر مادرشان عبور کنند و پدر درمانگر غمگینشان ویل (کریس مسینا) آنها را در این روند از خود دور کرده است. با این حال، وقتی یکی از بیماران ویل به طور غیرمنتظره ای یک روز به خانه آنها می آید و یک موجود ماوراء طبیعی شیطانی را پشت سر می گذارد که شروع به شکار ضربه روحی آنها می کند، همه چیز آسان تر نمی شود.

بوگیمن پس از انتشار با بازخوردهای متفاوتی مواجه شد و بسیاری از ترس‌های پرش گاه و بی‌گاه و فضای ترسناک آن را ستایش کردند، اما از کلی بودن آن انتقاد کردند. مطمئناً یکی برای پخش جریانی، اما ممکن است شما را بیشتر بخواهید.

خانم دوبت فایر

تاریخ انتشار: ۶ اکتبر

یکی از محبوب ترین فیلم های رابین ویلیامز فقید، خانم دوبت فایر با هدف ایجاد شادی برای نسل جدید به کاتالوگ پشتی دیزنی پلاس پیوست.

ویلیامز نقش دنیل هیلیارد، صداپیشه مستقل و طلاق گرفته اخیر را بازی می کند که خود را به عنوان یک پیرزن بریتانیایی (شخصیت نامدار) در می آورد تا همسر سابق میراندا (سالی فیلد) را متقاعد کند که او را به عنوان پرستار بچه جدیدشان استخدام کند. دنیل که در ابتدا از فرصتی برای برقراری ارتباط مجدد با فرزندانش برخوردار بود، به زودی متوجه می‌شود که حفظ ظاهر آنطور که او پیش‌بینی می‌کرد آسان نیست.

با تشکر از نمایش جذاب و بزرگ ویلیامز، خانم دوبت فایر یک کمدی-درام کلاسیک است، هرچند این روزها کمی قدیمی شده است. بچه ها ممکن است آن را به طور کامل درک نکنند، اما کسانی که به دنبال نوستالژی ویلیامز هستند، از آن خسته نخواهند شد.

کاخ جن زده

تاریخ انتشار: ۴ اکتبر

دیزنی به آرامی در حال ساخت گوشه ای از مجموعه فیلم های خود با فیلم هایی است که بر اساس برخی از محبوب ترین پارک های تفریحی اش ساخته شده اند. ما قبلاً با اقتباس‌های لایو اکشن رفتار شده‌ایم دزدان دریایی کارائیب، سرزمین فرداو کروز جنگلهر یک از آنها به خوبی (و یا در برخی موارد) توسط مخاطبان در سراسر جهان دریافت می شود.

در حال حاضر، آن است کاخ جن زدهنوبت به درمان فیلم تبدیل شده است. ستاره های کمدی ترسناک ماوراء طبیعی روزاریو داوسون (جنگ ستارگان: آهسوکا) در نقش گابی، یک پزشک بیوه که با پسرش تراویس (چیز دبلیو دیلون) به گریسی مانور نقل مکان می کند، اما متوجه می شود که این خانه تسخیر شده است. گابی که مصمم است توسط ارواح ترسناک ساکن در دیوارهای آن از خانه جدیدشان اخراج نشود، از متخصصان ارواح متعددی مانند بن ماتیاس اخترفیزیکدان (لاکیت استنفیلد)، پدر کنت (اوون ویلسون)، پروفسور ماوراء طبیعی بروس دیویس (دنی دویتو) کمک می گیرد. و هریت روانی (تیفانی هدیش) – برای جن گیری او و اقامتگاه جدید تراویس.

فیلمی که با بینندگان عمومی به مراتب بهتر از منتقدان عمل کرد. کاخ جن زده به نظر می‌رسد یک ماجراجویی پر از شبه‌ها و تا حدودی خانوادگی دوستانه باشد تا شما را در حال و هوای هالووین قرار دهد.

فیلم‌های جدید دیزنی پلاس: سپتامبر ۲۰۲۳

هیچ کس شما را نجات نخواهد داد

تاریخ انتشار: ۲۲ سپتامبر (در Hulu در ایالات متحده موجود است)

استودیوی قرن بیستم یک ترس پیش از هالووین را با یک یک فیلم علمی تخیلی ترسناک و مهیج وحشتناک که یک ساعت ترسناک و جذاب را در آخر هفته می سازد از سال.

هیچ کس شما را نجات نخواهد داد کیتلین دیور در نقش برین، یک طرد شده اجتماعی در زادگاهش در ایالات متحده، بازی می کند. با این حال، هنگامی که نژادی از فرازمینی‌های کنترل ذهن ناگهان به مردم محلی حمله می‌کنند و کنترل آن را در دست می‌گیرند، قهرمان ما مجبور می‌شود برای بقا و آزادی خود بجنگد – و در این فرآیند با گذشته‌اش مقابله کند.

فیلمها تریلر رسمی به لطف موجودات فضایی وحشتناکش حال و هوای نگران کننده و ترسناکی به ما داد. زمانی که در اوایل سپتامبر رسید. و با توجه به استقبال بسیار مثبتی که از آن زمان دریافت شده است (باور کنید پایان آن شما را به یک حلقه می اندازد) هیچ کس شما را نجات نخواهد داد ارزش دارد اجازه دهید به صفحه تلویزیون شما حمله کند.

عنصری

تاریخ انتشار: ۱۳ سپتامبر

عنصری به نظر می‌رسید که با همان مسائلی که اخیراً با آن مواجه شده‌اند مواجه خواهد شد پیکسار فیلم ها. بله، از نظر بصری دیدنی به نظر می‌رسد و احتمالاً می‌تواند ریسمان‌های قلب را جذب کند، اما به نظر می‌رسد فاقد محتوای داستانی و طنز هوشمندانه و جذابی است که از زیرمجموعه دیزنی انتظار داریم.

با این حال، پس از بررسی‌های مشکوک بر اساس منتقدان و شروع ضعیف نمایش آن، عنصری ثابت کرد که یک شکست کامل نیست. به لطف تبلیغات شفاهی مثبت، ۴۸۴ میلیون دلار در سراسر جهان به دست آورد و ۹۳ درصد امتیاز مخاطبان مثبت را کسب کرد. گوجه فرنگی پوسیده. حتی بهتر عنصری خرد شد پری دریایی کوچکرکورد فیلم دیزنی پلاس در پنج روز اول روی سکو.

در دنیایی می گذرد که در آن عناصر انسانی طبیعت زندگی می کنند، عنصری ستاره‌های Ember کوتاه و بر پایه آتش و آب جریان آزاد وید. پس از یک برخورد تصادفی، آنها به هم نزدیک می شوند و شروع به به چالش کشیدن مثبت جهان بینی یکدیگر و موضوع کلی می کنند که عناصر نمی توانند با هم ترکیب شوند. پیدا کردن کجا عنصری رتبه های ما بهترین فیلم های پیکسار وقتی اینجا هستید لیست کنید

پری دریایی کوچک

تاریخ انتشار: ۶ سپتامبر

بیش از سه ماه پس از نمایش آن در سینماها، پری دریایی کوچکبازگویی اکشن زنده از زیر امواج ظاهر شد تا به کتابخانه فیلم دیزنی پلاس بپیوندد. تنها پنج روز پس از پخش جریانی آن، این فیلم به پربیننده ترین فیلم دیزنی پلاس در تمام دوران تبدیل شد (هر چند که توسط عنصری از آنجا که).

خوشبختانه، آخرین اقتباس دیزنی از داستان نمادین هانس کریستین اندرسن اکنون برای تماشا در دسترس است. این فیلم کمدی-درام موزیکال، که در نهایت تلاش آریل وسواس انسان را دنبال می‌کند تا از تبدیل شدن اورسولا جادوگر دریایی به ارباب جدید اقیانوس‌ها جلوگیری کند، با فروش نزدیک به ۵۷۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی موفق شد. ما انتظار داریم که در پخش کننده اصلی دیزنی محبوبیت بیشتری داشته باشد، به خصوص با وجود کمی در راه تماشای فیلم های جدید دیزنی پلاس در حال حاضر.

قبل از اینکه آن را آپلود کنید، حتما ما را بخوانید بررسی از پری دریایی کوچک. بعد، پیدا کنید چرا فیلم از دیوید آتنبرو الهام گرفته است، نه آواتار ۲سپس کدام یک از آهنگ های آن آهنگ مورد علاقه آهنگسازش بود و در نهایت، جایی که در رتبه ما قرار دارد بهترین فیلم های لایو اکشن دیزنی فهرست

فیلم های جدید دیزنی پلاس: به زودی

ادی با بابانوئل در اتاق نشیمنش در Dashing Through the Snow ملاقات می کند

دویدن از طریق برف هدف این است که شما را از اواسط نوامبر وارد روحیه تعطیلات کند. (اعتبار تصویر: Walt Disney Pictures)

تعداد زیادی فیلم جدید دیزنی پلاس در ماه نوامبر اکران می‌شوند، از جمله مجموعه‌ای از فیلم‌های جدید و مورد علاقه طرفداران کریسمس تا حال و هوای شما را در جشن‌ترین زمان سال ایجاد کنند. آنچه در راه است را در زیر بررسی کنید:

  • آزمون خانم – ۳ نوامبر (فقط انگلستان)
  • مرد عنکبوتی: دور از خانه – ۳ نوامبر (فقط ایالات متحده)
  • تعطیلات قاتل – ۸ نوامبر (فقط انگلستان)
  • جرنگ جرنگ تمام راه ۲ – ۱۰ نوامبر
  • دویدن از طریق برف – ۱۷ نوامبر
  • نه شیطان – ۲۳ نوامبر
  • عرشه سالن ها – ۲۴ نوامبر

برای یک فیلم حاضر نیستید؟ انتخاب ما را امتحان کنید بهترین نمایش های دیزنی پلاسیاد بگیرید اگر وجود دارد آزمایشی رایگان دیزنی پلاس موجود است، یا ما را بخوانید بررسی دیزنی پلاس تا ببینم بهتر از نتفلیکس.


منبع: https://www.techradar.com/news/new-disney-plus-movies

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *