مایکروسافت آفیس را مادام العمر با کمتر از ۲۵ پوند دریافت کنید

TL;DR: اشتراک مایکروسافت آفیس مادام العمر با قیمت کمتر از ۲۵ پوند به فروش می رسد.


اشتراک نرم افزار ممکن است آنقدر که به نظر می رسد ارزان نباشد. اگر قصد دارید از این برنامه ها برای مدت طولانی استفاده کنید، این قیمت ماهانه به سرعت افزایش می یابد.

یک جایگزین ارزان‌تر ممکن است دریافت مجوز مادام‌العمر برای برنامه‌هایی باشد که بیشتر به آن نیاز دارید تا مجبور نباشید هزینه آن‌ها را ادامه دهید. برای مایکروسافت آفیس ۲۰۲۱ می توانید مجوز مادام العمر دریافت کنید مک یا پنجره ها فقط با ۲۴ پوند بدون نیاز به کوپن

چه مایکروسافت آفیس را برای مک یا ویندوز دریافت کنید، همچنان بسیاری از برنامه های مشابه را دریافت خواهید کرد. مجوز مک شامل Word، Excel، PowerPoint، Outlook، Teams (Basic) و OneNote است.

نسخه ویندوز با همه برنامه‌های مشابه ارائه می‌شود، اما Publisher و Access را نیز دریافت می‌کنید. با هر یک از مجوزهای مادام العمر، می توانید مایکروسافت آفیس خود را فقط بر روی یک رایانه نصب کنید.

مجوزهای Microsoft Office Home و Business برای Mac 2021 نیاز دارند که مشتریان سیستم عامل خود را به نسخه ۱۱ Big Sur به روز کنند و مجوزهای Microsoft Office 2021 Professional برای ویندوز از مشتریان می خواهند که سیستم عامل خود را به ویندوز ۱۰، ۱۱ به روز کنند.

هر ماه برای برنامه‌هایی که سال‌ها در خانه، محل کار یا مدرسه استفاده می‌کنید، پولی پرداخت نکنید. یکی از مجوزهای مایکروسافت آفیس زیر را در فروش دریافت کنید:

موضوعات
مایکروسافت

برای معاملات Mashable ثبت نام کنید
محصولات و پیشنهادات عالی، روزانه به صندوق پستی شما ارسال می شود.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!


منبع: https://mashable.com/uk/deals/microsoft-office-lifetime-license-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *