معتبرترین برندهای لوازم خانگی، رتبه بندی شده

معتبرترین برندهای لوازم خانگی، رتبه بندی شده

جنرال الکتریک یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین شرکت ها در جهان است. این شرکت لوازم خانگی تولید می کند اما مجموعه ای از محصولات دیگر از جمله موتورهای جت نظامی، تجهیزات تشخیصی دارویی و تعداد زیادی از محصولات مصرفی غیر لوازم خانگی. به طور کلی، جنرال الکتریک داستان سه برند است. برند پایه جنرال الکتریک وجود دارد که در فضای اصلی رقابت می کند. همچنین نمایه جنرال الکتریک، که مجموعه لوازم لوکس جنرال الکتریک است، به همراه Café، مجموعه حتی بالاتر و قابل تنظیم تر آن نیز وجود دارد.

تفاوت بین محصولات جنرال الکتریک از نظر قابلیت اطمینان چندان متفاوت نیست. خط تولید پایه جنرال الکتریک نسبتاً متوسط ​​است. از نظر فرکانس تعمیر که توسط شرکت‌های تعمیر لوازم خانگی مانند Yale Appliance اندازه‌گیری می‌شود، نزدیک به KitchenAid است. با این حال، خط مشخصات جنرال الکتریک نسبت به بسیاری از رقبای خود امتیازات کمی بهتر کسب می کند. مجموعه کافه ها نیز از نظر استحکام بالاتر از حد متوسط ​​هستند. بنابراین، اگر پول بیشتری را برای محصولات گران‌تر جنرال الکتریک خرج کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که مشکل عمده‌ای را مشاهده نکنید.

دوره گارانتی جنرال الکتریک ضمانت یک ساله استاندارد برای تمام لوازم خانگی آن است، صرف نظر از اینکه چقدر سطح بالا باشد. این در مقایسه با سایرین مانند Ikea عالی نیست، اما حداقل جنرال الکتریک وجود دارد تا در بیشتر موارد در صورت وجود نقص آشکار در تولید کمک کند. قرار گرفتن جنرال الکتریک در این لیست بر اساس خط تولید اصلی آن است زیرا ارزان ترین و در دسترس ترین در کل مجموعه است. شما می توانید بدتر انجام دهید، اما می توانید بهتر نیز انجام دهید.


منبع: https://www.slashgear.com/1385155/most-reliable-home-appliance-brands-ranked/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *