من از گوگل پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو استفاده کردم. در اینجا این است که چرا باید به آنها اهمیت دهید

من از گوگل پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو استفاده کردم.  در اینجا این است که چرا باید به آنها اهمیت دهید
جو مارینگ / روندهای دیجیتال

گوگل اعلام کرده است پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو – دو گوشی جدید اندرویدی آن. میدونی چیه؟ من در واقع نسبت به آنها بسیار امیدوار هستم. شاید حتی کمی هیجان زده باشد.

با توجه به سابقه من با گوشی های هوشمند گوگل در سال گذشته، این موضوع مرا غافلگیر کرد. چرا؟ من یک داشتم وحشتناک تجربه با Google Pixel 7 Pro. این یک تلفن بود که انجام داد بنابراین بسیار بنابراین فوق العاده خوب، و من شدیداً می خواستم آن را دوست داشته باشم. با این حال، مجموعه ای از مشکلات عملکرد، اشکالات نرم افزاری و سایر مشکلات، استفاده از آن را دشوار – حتی غیرممکن – می کرد.

اکنون به سراغ سری پیکسل ۸ بروید. گوگل فرمول جدیدترین پیکسل های خود را دوباره اختراع نمی کند. اما برخی ارتقاءهای شگفت انگیز و غیرمنتظره را ایجاد کرده است. من مجبور شدم از Pixel 8 و Pixel 8 Pro برای مدت کوتاهی قبل از انتشار آنها استفاده کنم و به طور غیر منتظره ای خوش بینانه بیرون آمدم. در واقع، من نمی توانم صبر کنم تا نوشتن این مقاله را متوقف کنم تا بتوانم بیشتر از آنها استفاده کنم.

پیکسل ۸ پرو بهترین گوشی پیکسل است

جو مارینگ / روندهای دیجیتال

بیایید ابتدا درباره رویداد اصلی صحبت کنیم: Google Pixel 8 Pro. این قدرتمندترین در میان این دو است و قرار است مستقیماً با چنین گوشی هایی رقابت کند آیفون ۱۵ پرو مکس و Samsung Galaxy S23 Ultra. و من فکر می کنم که در واقع می تواند خود را در برابر آنها نگه دارد.

چیزی که گوگل امسال کاملاً به آن اشاره کرد، طراحی است. Pixel 8 Pro در جلو و پشت با شیشه پوشانده شده است، اما پنل شیشه ای پشتی دارای روکش مات عالی است. وقتی آن را لمس می کنید تقریباً شبیه ساتن است و به راحتی یکی از تغییرات مورد علاقه من برای گوشی های امسال است. نرم، راحت است، و (حداقل در مدت کوتاهی که با گوشی کار می‌کنم) به‌نظر می‌رسد که اثر انگشت به سختی باقی می‌ماند. و با وجود صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی، برای نگه داشتن آن خیلی حجیم یا دست و پا گیر به نظر نمی رسید. گوگل تقریباً تمام جنبه های طراحی را در مقایسه با آن گرد و نرم کرد گوگل پیکسل ۷ پروو نتیجه نهایی بسیار چشمگیر است.

صحبت از صفحه نمایش، تمام مشخصات لازم برای اینکه یکی از بهترین های سال باشد را دارد. نرخ تازه‌سازی اکنون از ۱۲۰ هرتز به ۱ هرتز تغییر می‌کند، به ۲۴۰۰ نیت روشنایی در فضای باز می‌رسد، و “نمایشگر Super Actua” جدید گوگل قرار است رنگ‌های دقیق‌تر و واقعی‌تری را نمایش دهد. من به زمان زیادی با تلفن نیاز دارم تا به درستی قضاوت کنم که این بسته واقعاً چقدر خوب است، اما حداقل در زمان اولیه کارم، اولین تأثیر فوق العاده ای را ایجاد کرد.

جو مارینگ / روندهای دیجیتال

در نهایت، در مد معمولی گوگل، یک وجود دارد مقدار زیادی برای تجربه دوربین هیجان زده باشید. یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی جدید با دیافراگم بزرگتر f/1.68 وجود دارد، دوربین فوق عریض از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی به یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی ارتقا یافته است، و دوربین تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی – در حالی که هنوز روی زوم اپتیکال ۵ برابری قرار دارد – میدان دید تنگ تری را ارائه می دهد و دیافراگم بزرگتر برای (از لحاظ نظری) بهبود عکاسی در نور کم.

این یک بسته واقعاً چشمگیر بر روی کاغذ است، و اگرچه قیمت آن از ۸۹۹ دلار به ۹۹۹ دلار در سال جاری افزایش یافته است، من فکر می کنم گوگل هنوز هم ارزش پیشنهادی مناسبی را در اختیار دارد. این ارزان‌تر از قدرتمندترین آیفون و پرچم‌دار رده بالای سامسونگ است و تقریباً از هر نظر می‌تواند با آن‌ها پا به پا شود.

همچنین، آیا می‌توانیم برای تحسین کردن رنگ آبی خلیج جدید، لطفاً یک لحظه وقت بگذاریم؟ این فوق العاده است. من با آن وسواس دارم. گوگل! سایر شرکت های تلفن! لطفا رنگ های بیشتر از این قبیل.

اما پیکسل ۸ کوچکتر حتی بهتر به نظر می رسد

جو مارینگ / روندهای دیجیتال

Pixel 8 Pro بدون شک هیجان‌انگیزترین گوشی در بین دو پیکسل جدید است. اما اگر از من بپرسید، پیکسل ۸ کوچکتر است که من در واقع کمی بیشتر منتظر آن هستم. برای یک چیز، گوگل کاری را انجام داده است که به نظر می رسد اکثر شرکت های تلفن دیگر علاقه ای به آن ندارند: این گوشی جدیدترین گوشی خود را ساخته است. کوچکتر. چه مفهومی!

این گوگل پیکسل ۷ و صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی آن هرگز احساس ناخوشایندی نداشت، اما پیکسل ۸ همه چیز را به صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی کوچک می کند. در حالی که ۱۰/۱۰ اینچ تغییر بزرگی به نظر نمی‌رسد، اما وقتی آن را با بدنه گردتر گوشی ترکیب می‌کنید، باعث می‌شود پیکسل ۸ در نگه‌داشتن آن فوق‌العاده باشد. شبیه به نظر می رسد، اما تقریباً احساس یک سنگریزه نرم و فرسوده را از خود نشان می دهد. برداشتن آن آسان است، دست زدن به آن راحت است و مانند تلفنی است که می توانم ساعت ها بدون هیچ گونه ناراحتی از آن استفاده کنم. در دنیایی که به نظر می‌رسد گوشی‌های بسیاری از شرکت‌های دیگر فقط بزرگ‌تر و بزرگ‌تر می‌شوند، دیدن Google در جهت مخالف این تغییر واقعاً خوشایند است.

اندرو مارتونیک / روندهای دیجیتال

تنها شکایت من از طراحی؟ گوگل از پشت شیشه ای براق برای پیکسل ۸ معمولی استفاده می کند. ظاهری ندارد بد، اما همچنین حس منحصر به فردی مانند شیشه مات پیکسل ۸ پرو را ندارد. این یک تغییر قابل درک برای حفظ مقداری جدایی بین دو تلفن است، اما من همچنان از آن شکایت خواهم کرد.

فراتر از آن، پیکسل ۸ معمولی همان تجربه‌ای را که در پیکسل ۸ پرو پیدا می‌کنید، حفظ می‌کند. اکنون صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی (از ۹۰ هرتز در پیکسل ۷)، همان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی جدید و ویژگی های یکسان دارید. مانند رتبه IP68باز کردن قفل با چهره (که برای صفحه قفل کار می کند و برنامه ها)، شارژ بی سیم معکوس، و موارد دیگر. شما یک دوربین تله فوتو اختصاصی ندارید و دوربین فوق عریض به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی تنزل یافته است، اما دلیلی وجود ندارد که باور کنیم پیکسل ۸ حتی با سخت‌افزار کمتری که دارد، همچنان قادر به گرفتن عکس‌های برجسته نیست.

جو مارینگ / روندهای دیجیتال

بهترین بخش این همه؟ قیمت. گوگل پیکسل ۸ از ۶۹۹ دلار شروع می شود، و در حالی که این قیمت نیز نسبت به قیمت ۵۹۹ دلاری سال گذشته افزایش یافته است، اما همچنان ارزشی باورنکردنی به نظر می رسد. که آن را در برابر تلفن هایی مانند وان پلاس ۱۱ و سامسونگ گلکسی اس ۲۳و اگر گوگل به وعده های خود عمل کند (که مسلماً اگر بزرگی است)، می تواند آن را به یکی از بهترین ارزش های گوشی هوشمند سال تبدیل کند. دستها پایین.

بله، Google Pixel 8 Pro مشخصات بیشتری دارد و در اطراف چشمگیرتر است. اما گوشی با مشخصات (بیشتر) پرچمدار، بدنه جمع و جور، طراحی چشمگیر و قیمتی کمتر از ۷۰۰ دلار؟ این یک بسته واقعا وسوسه انگیز است و من فکر می کنم می تواند موفقیت بزرگی برای گوگل باشد.

یک هشدار بزرگ برای سری پیکسل ۸

اندرو مارتونیک / روندهای دیجیتال

حالا به قسمتی از مقاله می رسیم که باید کلاه بدبینانه ام را بر سر بگذارم. بله، من مشتاقانه منتظر این پیکسل‌های جدید هستم، اما همیشه از این موضوع آگاه هستم که همه این‌ها چقدر راحت می‌توانند از بین بروند. و همه اینها به Tensor G3 بستگی دارد.

مانند سری پیکسل ۶ و پیکسل ۷، خط تولید پیکسل ۸ از چیپست سفارشی طراحی شده توسط گوگل پشتیبانی می شود. این سومین تلاش این شرکت برای ایجاد تراشه تلفن هوشمند خود است و وعده‌های بزرگ – و بسیار مبهم – در مورد آن می‌دهد. ما می دانیم که CPU یک کلاستر جدید ARM V9 است و “به روز رسانی GPU” وجود داشته است. گوگل می گوید که “همه زیرسیستم های اصلی برای این Tensor G3 جدید ارتقا یافته اند.” و این… اساساً تمام چیزی است که ما می دانیم!

گوگل

من شک ندارم که Tensor G3 قادر به اجرای همه برنامه های من و مدیریت بازی های من خواهد بود – چه اینطور باشد. مارول اسنپ یا Call of Duty: Mobile. اما این اسب بخار خام نیست که من نگران آن هستم. آنچه من می خواهم بدانم این است که هر چیز دیگری در مورد تراشه چگونه کار می کند. آیا Tensor G3 همچنان پس از چند دقیقه استفاده، همانطور که در تلفن‌های Tensor و Tensor G2 دیده‌ایم، پیکسل ۸ را داغ می‌کند؟ آیا بازده برق آن بهتر خواهد شد یا هنوز یک روز استفاده از آن را پشت سر نمی گذارد؟ آیا می‌تواند اندروید ۱۴ را بدون مشکل اجرا کند یا همینطور خواهد بود مملو از اشکالات و اشکالات تصادفی مانند آنچه در دو تلاش اخیر گوگل دیده ایم؟

اینها سوالاتی نیستند، تا زمانی که زمان بیشتری را با Pixel 8 و Pixel 8 Pro سپری کنم، پاسخ‌ها را خواهم داشت و بر اساس تجربیات گذشته من با تلفن‌های Google، این جایی است که نگران می‌شوم. تراشه های تانسور ثابت کرده اند بطور باور نکردنی در دو سال گذشته ناسازگار است. برخی افراد تجربیات بسیار خوبی با آنها دارنددر حالی که دیگران – مثل من – به نظر می رسد نمی توانند از مشکلات تنسور فرار کنند، مهم نیست چقدر تلاش می کنیم.

من به شدت امیدوارم که Tensor G3 این مشکلات را برطرف کند. مهم نیست که بقیه بسته‌های پیکسل ۸ چقدر خوب به نظر می‌رسند، اگر نتوانید به تکه‌ای سیلیکونی که باعث می‌شود اعتماد کنید، هیچ کدام مهم نیست.

آیا هشتمین بار برای گوگل جذابیت دارد؟

اندرو مارتونیک / روندهای دیجیتال

بنابراین، آیا امسال سالی است که گوگل در نهایت با پیکسل شروع به کار می کند؟ من مطمئنا امیدوارم. من اساساً همه چیزهایی را که در پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو می بینم دوست دارم، و استفاده از تلفن ها – اگر به طور خلاصه – فقط این هیجان را افزایش داد. آیا این احساس موجه است، یا یک سال دیگر درگیر مشکلات و سردرد هستم؟ من مطمئنم امیدوارم که اولی باشد.

گوگل با سری پیکسل ۸ تصمیمات هوشمندانه زیادی گرفت. آنها عالی به نظر می رسند، احساس باورنکردنی دارند و برگه های مشخصاتی دارند که بیش از قیمت های جدید آنها را تضمین می کند. اکنون زمان آن رسیده که بررسی این گوشی ها را آغاز کنیم تا ببینیم آیا واقعاً می توانند انتظارات بالایی را که گوگل از آنها در نظر گرفته است برآورده کنند. اگر آنها بتوانند، ما درگیر چیز خاصی خواهیم بود. اگر نه خب… شما از قبل می دانید که اگر دوباره توسط سری پیکسل سوختم چه انتظاری از من داشته باشید.

گوگل پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو هر دو اکنون برای پیش خرید در دسترس هستند و در ۱۲ اکتبر به فروش می رسند.


توصیه های سردبیران







اکنون به سراغ سری پیکسل ۸ بروید. گوگل فرمول جدیدترین پیکسل های خود را دوباره اختراع نمی کند. اما برخی ارتقاءهای شگفت انگیز و غیرمنتظره را ایجاد کرده است. من مجبور شدم از Pixel 8 و Pixel 8 Pro برای مدت کوتاهی قبل از انتشار آنها استفاده کنم و به طور غیر منتظره ای خوش بینانه بیرون آمدم. در واقع، من نمی توانم صبر کنم تا نوشتن این مقاله را متوقف کنم تا بتوانم بیشتر از آنها استفاده کنم.


منبع: https://www.digitaltrends.com/mobile/i-used-the-google-pixel-8-pro-why-you-should-care-about-it/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *