مینی بازی Starfield’s digipick اکنون به عنوان یک بازی مرورگر ساخته شده توسط طرفداران در دسترس است

وسواس – یا نیاز به تمرین بیشتر در – استارفیلدآیا مینی بازی را قفل می کند؟ سپس من یک خبر خوب دارم – شما هم اکنون می توانید به لطف یک بازی مرورگر شبیه ساز جدید Digipick به دلخواه خود بپردازید.

“بازآفرینی منبع باز از مینی گیم پیک/لاک پیک از Bethesda’s Starfield” شبیه ساز دیجی پیک به شما امکان می دهد “هر زمان که می خواهید قفل های مجازی را انتخاب کنید” از راحتی مرورگر اینترنت خود.


STARFIELD Stealth: How To Make It Really *WORK* – STARFIELD XBOX SERIES X STEALTH GAMEPLAY TIPS.

توسعه‌دهنده توضیح می‌دهد: «این بازسازی مینی‌بازی «digipick» از Bethesda’s Starfield است. BB-Dev. “بازی‌های Bethesda همیشه به دلایلی دارای مینی‌بازی‌های عالی برای قفل کردن هستند، و Starfield نیز از این قاعده مستثنی نیست” (با تشکر، چند ضلعی).

اگر به دانش علاقه مند هستید (یا فقط نگران هستید که کد حاوی چیز مخربی نباشد)، می توانید کد و عملکرد داخلی را در این آدرس ببینید GitHub.

کاوش در سیارات استارفیلد قبلاً بسیار دشوارتر بود قبل از اینکه توسعه دهنده تصمیم بگیرد برخی از اثرات اتمسفر “بسیار تنبیهی” را شماره گیری کند.

این را تاد هاوارد، رئیس Bethesda می‌گوید که اخیراً چگونگی تغییر بازی در طول توسعه، از جمله چالش‌های ایجاد سیارات جالب و نبردهای فضایی سرگرم‌کننده را فاش کرد.

بسیاری از سیارات RPG فضایی بتسدا هنوز دارای مخاطرات زیست محیطی مانند دما و تشعشعات شدید هستند. اما تأثیری که اینها روی شخصیت شما می‌گذارند اکنون نسبتاً کم است – در حالی که قبلاً این سیستم بازیکنان را مجبور می‌کرد لباس‌های فضایی را برای برآورده کردن شرایط محلی عوض کنند.


منبع: https://www.eurogamer.net/starfields-digipick-mini-game-is-now-available-as-a-fan-made-browser-game

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *