نحوه دانلود فیلم از X، قبلا توییتر

X، شبکه اجتماعی که قبلاً با نام توییتر شناخته می شد، به کاربران اجازه می دهد ویدیوها را از وب سایت خود دانلود کنند. این ویژگی از آگوست ۲۰۲۳، زمانی که مالک توییتر شخصاً ایلان ماسک بود، فعال شده است اعلام کرد ویژگی از طریق – چگونه دیگر؟ – یک پست X قبل از اینکه بخواهید اولین ویدیویی را که در فید خود می بینید دانلود کنید، بدانید که چند محدودیت وجود دارد. ابتدا، سازنده باید صریحاً اجازه دانلود برای محتوایی که پست می‌کند را بدهد. (این بدان معناست که تا حد ممکن سعی کنید، نمی توانید ویدیوهای Engadget را دانلود کنید. متأسفیم.)

همچنین، همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، با توجه به فشار ایلان ماسک برای مشترکین پولی، امکان ذخیره ویدیوها از وب سایت فقط برای کاربران تأیید شده در دسترس است – یعنی عمدتاً افرادی که برای اشتراک آبی پرداخت می کنند.

یک کاربر تایید شده می تواند محتوا را دانلود کند روی منوی بیضی (…) ضربه بزنید در گوشه سمت راست بالای صفحه هنگامی که یک ویدیو در حالت تمام صفحه است. ماسک همچنین گفت که X به زودی دانلود ویدیوها را در موبایل به سادگی با ضربه زدن و نگه داشتن محتوای روی صفحه آسان می کند.

پیش از این، مردم مجبور بودند از وب سایت ها و برنامه های شخص ثالث استفاده کنند تا بتوانند ویدیوها را ذخیره کنند. البته، کاربرانی که پولی پرداخت نمی‌کنند، اگر بخواهند محتوا را از X دانلود کنند، همچنان باید از این ابزارها استفاده کنند. . برای بقیه پایگاه کاربری آن. در ماه جولای اعلام کرد که این کار را انجام خواهد داد تعداد DM ها را محدود کنید کاربرانی که پرداخت نمی‌کنند می‌توانند برای رفع مشکلات هرزنامه ارسال کنند، و همچنین قبلاً تعداد پست‌ها را محدود می‌کرد کاربران غیر تایید شده می توانند ببینند به ۶۰۰ در روز.

در همین حال، X به کاربران تایید شده امکان انتشار پست هایی با حداکثر ۲۵۰۰۰ کاراکتر را داد و به آنها اجازه داد تا ویدئوهایی به مدت سه ساعت ارسال کنند. اخیراً به مشترکین Blue نیز این امکان را داده است علامت آبی خود را پنهان کنید در صورتی که نمی خواهند آشکار کنند که در حال پرداخت هزینه خدمات هستند. برای کسانی که علاقه مند هستند ببینند X از زمانی که ایلان ماسک مدیریت توییتر را به دست گرفت، چگونه تکامل یافته است، لیندا یاکارینو، مدیر عامل شرکت، لیست تغییراتی را که اعمال کرده است را منتشر کرده است. درست همین جا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/x-blue-subscribers-can-now-download-videos-from-the-website-065336710.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/x-blue-subscribers-can-now-download-videos-from-the-website-065336710.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *