نمایش MacRumors: مارک گورمن در مورد انتظارات نهایی رویداد آیفون ۱۵ صحبت می کند

جلوتر از اپل آیفون ۱۵تعجبرویداد بلومبرگ‘s مارک گورمن به ما می پیوندد تا در مورد همه چیزهایی که در قسمت این هفته انتظار داریم صحبت کنیم نمایش MacRumors.

در کانال YouTube MacRumors مشترک شوید برای ویدیوهای بیشتر

مارک به دلیل اطلاعات دقیق خود در مورد برنامه های اپل شناخته شده است و او پشت بسیاری از گزارش های مهمی است که در اینجا به آن پرداخته شده است MacRumors. او اوایل امروز یک مطلب را منتشر کرد گزارش تفصیلی به تشریح انتظارات خود از رویداد “Wonderlust” اپل، طیف وسیعی از جزئیات جدید درباره دستگاه هایی که اپل قرار است رونمایی کند.

به عنوان مثال آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس ظاهراً دارای بهبود عمر باتری، افزایش مگاپیکسل برای دوربین های تله فوتو و فوق عریض و تراشه کاملاً جدید U2 خواهند بود، در حالی که مارک پیشینه ای در مورد تغییر به یک شاسی تیتانیومی به اشتراک گذاشته است.

از سوی دیگر، اپل واچ سری ۹ و نسل دوم اپل واچ اولترا پردازنده بسیار سریعتری خواهد داشت، سنسورهای دقیق تر مانند نسل بعدی مانیتور ضربان قلب نوری، گزینه های رنگی جدید، و تغییرات تولیدی مانند مواد بازیافتی اضافی و چاپ سه بعدی.

مارک همچنین چند نکته مربوط به سایر برنامه های محصول اپل از جمله به روز رسانی را به اشتراک می گذارد آیپد ایر در حال کار، لوازم جانبی جدید USB-C و موارد دیگر.

به طور کلی، انتظار می‌رود رویداد Wonderlust اپل شاهد رونمایی از اپل واچ سری ۹، نسل دوم اپل واچ اولترا، آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو، آیفون ۱۵ پرو مکس، قاب‌های ممتاز جدید باشد که دیگر وجود ندارند. ساخته شده است. از چرم، تازه شده AirPods Pro با USB-C MagSafe جعبه شارژ و احتمالاً برخی لوازم جانبی جدید USB-C. این رویداد قرار است روز سه شنبه ۱۲ سپتامبر ساعت ۱۰ صبح به وقت اقیانوس آرام برگزار شود.

گوش دادن به نمایش MacRumors که در پادکست های اپل، Spotify، ابری، قالب های جیبی، کاسترو، پادکست گوگلیا برنامه پادکست دلخواه شما. شما همچنین می توانید فید RSS ما را کپی کنید مستقیماً به پخش کننده پادکست شما. نسخه ویدیویی این نمایش را تماشا کنید بر روی MacRumors کانال یوتیوب.

اگر قبلاً به آن گوش نداده اید قسمت قبلی نمایش MacRumorsمطمئن باشید که با بحث های اخیر در مورد اپل آشنا شوید اعلام کرد رویداد “Wonderlust” و برخی از آخرین اخبار در مورد انتظارات.

برای قسمت‌های بیشتر، در نمایش MacRumors مشترک شوید، جایی که ما در مورد برخی از اخبار موضوعی که در اینجا در حال پخش است صحبت می‌کنیم MacRumorsاغلب با مهمانان هیجان انگیز مانند جان رتینگر، اندرو ادواردز، کوین نتر، آرنولد کیم، بن سالینز، مارک گورمن، مارکوس کین، کریستوفر لاولی، فرانک مک شین، دیوید لوئیس، تایلر استالمن، جان پروسر، سام کهل، کوین نلسون، جان گروبر، فدریکو ویتیچی، سارا دیتسچی، لوک میانی، توماس فرانک، جاناتان موریسون، آی جاستین، راس یانگ، ایان زلبوو رنی ریچی. شما همچنین می توانید به نمایش MacRumors تاپیک فروم برای ارتباط مستقیم با ما. به یاد داشته باشید که نمایش را رتبه بندی و مرور کنید و به ما بگویید که دوست دارید پادکست در آینده چه موضوعاتی را پوشش دهد.


منبع: https://www.macrumors.com/2023/09/08/the-macrumors-show-mark-gurman-iphone-15-event-expectations/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *