همه چیزهایی که تاکنون درباره کنسول جدید لو رفته Xbox Series X می دانیم

همه چیزهایی که تاکنون درباره کنسول جدید لو رفته Xbox Series X می دانیم

شاید جالب‌ترین خبر فاش شدن کنترلر Xbox Universal باشد. این یک گیم پد کاملاً جدید است که مایکروسافت قصد دارد در مرکز برند بازی خود در حال حرکت رو به جلو قرار دهد، با قابلیت استفاده در دستگاه های مختلف. اگرچه طراحی مشابهی با کنترلرهای فعلی موجود برای Xbox Series X|S دارد، اما چندین تغییر قابل توجه دارد.

این شامل طراحی دو رنگ است که بلافاصله در مقایسه با طرح استاندارد موجود در حال حاضر متمایز است. همچنین دارای پشتیبانی داخلی از Xbox Wireless 2 و پشتیبانی بلوتوث ۵٫۲ خواهد بود. اسناد فاش شده نشان می دهد که Xbox Universal Controller دارای بازخورد لمسی است – مشابه با کنترلر DualSense پلی استیشن ۵ – چوب شست مدولار و بسته باتری قابل شارژ.

یک شتاب‌سنج به کنترل‌کننده اجازه می‌دهد تا حرکت را حس کند و به آن این امکان را می‌دهد که به‌طور خودکار هنگام برداشتن آن روشن شود. در همین حال، طراحی ماژولار باید امکان تعمیر و جداسازی آسان‌تر را فراهم کند و آن را به یک کنترل‌کننده با دوام‌تر تبدیل کند. یک برنامه ویژه همچنین باید به بازیکنان این فرصت را بدهد که به سرعت لوازم جانبی را با تعدادی دستگاه اضافی که می‌تواند بین آنها جابه‌جا شود جفت و همگام‌سازی کنند.


منبع: https://www.slashgear.com/1401073/new-xbox-series-x-console-leak-details/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *