ویژن پرو اپل با مشکلات تولیدی انبوهی روبرو است، نسخه بودجه احتمالاً لغو خواهد شد

به گفته مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، تولید ویژن پرو توسط اپل ممکن است کمتر از انتظارات بازار باشد. تخمین زده می شود که در سال ۲۰۲۴، اپل ممکن است تنها بین ۴۰۰،۰۰۰ تا ۶۰۰،۰۰۰ دستگاه عرضه کند که به میزان قابل توجهی کمتر از یک میلیون دستگاه پیش بینی شده است. علیرغم اطمینان مدیر عامل تیم کوک مبنی بر عرضه اوایل سال ۲۰۲۴، ممکن است در دسترس بودن دستگاه، حتی در ایالات متحده، محدود باشد.

Kuo حدس می‌زند که اپل می‌تواند برنامه‌های مدل مقرون‌به‌صرفه‌تر Vision Pro را که برای عرضه در سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده بود، کنار بگذارد. او هشدار می دهد که بدون کاهش قابل توجه قیمت، افزایش مورد انتظار در محموله ها از سال ۲۰۲۵ به بعد ممکن است محقق نشود.

بعلاوه، بعید به نظر می رسد که نسل دوم اپل ویژن پرو قبل از نیمه اول سال ۲۰۲۷ وارد تولید انبوه شود. این نشان می دهد که هیچ به روز رسانی سخت افزاری قریب الوقوعی برای دستگاه وجود نخواهد داشت. Kuo پتانسیل این محصول برای ارائه یک تجربه کاربری برجسته را تشخیص می دهد، اما سوالاتی را در مورد موقعیت آن در بازار و اینکه آیا می تواند محصول برجسته بعدی در خط تولید اپل باشد، ایجاد می کند.

بر اساس برآوردهای حداکثر ظرفیت تولید ارائه شده توسط تامین کنندگان قطعات خاص، به نظر می رسد که محموله های Vision Pro اپل برای سال ۲۰۲۴ احتمالا محدود خواهد بود و از ۴۰۰,۰۰۰ تا ۶۰۰,۰۰۰ واحد متغیر است. این کمتر از انتظار خوش بینانه بازار برای فروش بیش از ۱ میلیون دستگاه است.

گمانه زنی هایی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل ممکن است برنامه های خود را برای نسخه مقرون به صرفه ویژن پرو که در ابتدا برای عرضه در سال ۲۰۲۵ پیش بینی شده بود، کنار گذاشته باشد. اگر اپل گام‌های مهمی برای کاهش قیمت ویژن پرو بردارد، رشد قابل توجهی در فروش پیش‌بینی‌شده برای ویژن پرو که از سال ۲۰۲۵ شروع می‌شود، مشکوک است.

علاوه بر این، بعید به نظر می رسد که نسل دوم ویژن پرو، معروف به ویژن پرو ۲، تا قبل از نیمه اول سال ۲۰۲۷ وارد تولید انبوه شود. آینده. در حالی که Vision Pro پتانسیل ارائه یک تجربه کاربری استثنایی را دارد، سوالاتی در مورد موقعیت آن در بازار و اینکه آیا این محصول پرچمدار بعدی در خط تولید اپل خواهد شد، وجود دارد.


منبع: https://www.firstpost.com/tech/news-analysis/apples-vision-pro-is-facing-some-massive-production-issues-budget-version-likely-to-be-cancelled-13181392.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *