ویژگی های iOS 17: راهنمای مگا نهایی

در طول iOS 17 فرآیند آزمایش بتا از ژوئن تا سپتامبر، MacRumors مجموعه‌ای از راهنمای ویژگی‌های عمیق نوشت که هر افزوده جدید مهم را برجسته می‌کند، به‌علاوه روش‌هایی که شما را با استفاده از ویژگی‌های جدید راهنمایی می‌کند.

ویژگی های iOS 17: راهنمای مگا نهایی
این راهنمای جامع همه پوشش ما را جمع‌آوری می‌کند و آن را به یک منبع عالی برای کاربران معمولی تبدیل می‌کند که فرصتی برای آزمایش iOS 17 نداشته‌اند و کسانی که ممکن است همه ویژگی‌های جدید را به خاطر نداشته باشند. همه چیز بر اساس برنامه یا ویژگی سازماندهی شده است تا پیدا کردن آنچه ممکن است به دنبال آن باشید آسان شود.

به روز رسانی صفحه قفل

اپل به‌روزرسانی‌های بیشتری را برای صفحه قفل در iOS 17 با StandBy انجام داد، قابلیتی که تبدیل به یک آیفون به یک هاب خانه در هنگام شارژ شدن و قرار گرفتن در جهت افقی. این به روز رسانی همچنین ویجت های تعاملی و ویژگی های دیگر را به ارمغان می آورد.

هر ویژگی جدید برای صفحه قفل است در راهنمای صفحه نمایش قفل iOS 17 ما مشخص شده است.

پیام ها

برنامه Messages یک طراحی مجدد دارد که باعث می‌شود کمتر به هم ریخته‌تر و استفاده از آن ساده‌تر شود، به علاوه عملکرد برچسب‌ها را اصلاح کرده است. ایموجی ها اکنون برچسب هستند و می توانند در هر جایی از iMessage قرار بگیرند و حتی می توانید استیکرهای خود را از روی عکس ها ایجاد کنید. یک ویژگی جدید Check In با اجازه دادن به دوستان و خانواده برای ردیابی سفرهای شما در زمانی که تنها هستید، شما را ایمن نگه می دارد.

بیش از ۱۰ ویژگی جدید در برنامه Messages وجود دارد که همه آنها می توانند باشند در راهنمای پیام‌های iOS 17 ما یافت می‌شود.

حریم خصوصی و امنیت

چندین بهبود حریم خصوصی و امنیتی در iOS 17 وجود دارد، از جمله دسترسی محدود به برگه مرور خصوصی، حذف URL های ردیابی، راه های امن برای اشتراک گذاری رمزهای عبور و موارد دیگر.

تمام پیشرفت‌های حریم خصوصی و امنیت در iOS 17 هستند در راهنمای حریم خصوصی و امنیت ما ذکر شده است.

ایمنی

ویژگی‌های جدید مرتبط با ایمنی در iOS 17 از هشدارهای محتوای حساس که عکس‌های برهنه ناخواسته را مسدود می‌کند تا نقشه‌های آفلاین و یادآورهای مهم برای داروها را شامل می‌شود.

تمام ویژگی های ایمنی به روز شده در iOS 17 در ما گنجانده شده است راهنمای ایمنی اختصاصی iOS 17.

CarPlay

اپل پیش نمایش نسل بعدی وعده داده شده را انجام نداد CarPlay تجربه، اما CarPlay به SharePlay اجازه می دهد تا همه افراد داخل ماشین در موسیقی مشارکت کنند، به علاوه شامل بهبودهایی برای مکان یابی ایستگاه های شارژ EV است.


همه چیز جدید در CarPlay می تواند باشد در راهنمای اختصاصی CarPlay ما یافت می شود.

سیری

در iOS 17، دیگر نیازی به گفتن «Hey سیریبرای فعال کردن Siri، و در عوض می توانید فقط بگویید “Siri.” سیری همچنین می تواند مقالات وب را بخواند و درخواست های پشت سر هم را تشخیص دهد.

برای اطلاعات بیشتر درباره چیزهای جدید سیری (و Spotlight)، ما یک راهنمای اختصاصی iOS 17 داریم

سافاری

سافاری از نمایه‌هایی برای جداسازی مرور کار و مرور خانگی (یا هر نوع مروری که می‌خواهید جدا کنید) پشتیبانی می‌کند، به علاوه اکنون یک پنجره مرور خصوصی قفل شده است که نمی‌توانید بدون آن باز کنید. زمان رویارویی یا شناسه را لمس کنید احراز هویت.

اپل همچنین ویژگی‌های ضد ردیابی، عملکرد رمز عبور تقویت شده و موارد دیگر را با جزئیات کامل در دسترس بهبود داده است. راهنمای سافاری iOS 17.

تلفن و فیس تایم

برنامه تلفن و برنامه‌های FaceTime برخی از قابل‌توجه‌ترین تغییرات را در iOS 17 دارند. می‌توانید پوستر تماسی را تنظیم کنید که افراد هنگام تماس با آنها ببینند، و می‌توانید پیام‌های صوتی را که افراد می‌گذارند در زمان واقعی مشاهده کنید تا بتوانید آن را دریافت کنید. اگر مهم است FaceTime از پیام‌های صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند تا بتوانید پست‌های صوتی FaceTime را نیز ترک کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد چیزهای جدید FaceTime و برنامه تلفن، ما یک راهنمای ارتباطات اختصاصی iOS 17.

تصحیح خودکار و صفحه کلید

اپل از یک الگوریتم یادگیری ماشینی جدید برای تصحیح خودکار استفاده می کند، بنابراین هوشمندتر از قبل است، به علاوه تصحیح اشتباهاتی که انجام می دهد آسان تر است. تکمیل خودکار سریع‌تر است و برچسب‌ها اکنون در همان مکان شکلک یافت می‌شوند تا بتوانید در همه جای سیستم عامل از آنها استفاده کنید.

مروری دقیق‌تر از موارد جدید تصحیح خودکار را می‌توانید در ما پیدا کنید راهنمای تصحیح خودکار iOS 17.

استراق سمع کردن

AirDrop یک گزینه NameDrop جدید برای به اشتراک گذاشتن سریع اطلاعات تماس با کسی با لمس دو گوشی با هم دارد، به علاوه گزینه های جدیدی برای اشتراک گذاری نزدیکی وجود دارد.

چند ویژگی جدید دیگر در AirDrop موجود است که می تواند باشد در راهنمای AirDrop ما یافت می شود.

AirPlay

وجود دارد چند ویژگی جدید در AirPlayاز جمله اتوماتیک AirPlay عملکرد با تلویزیون‌ها و عملکرد هوشمندتر AirPlay که دستگاهی را که AirPlay با آن انجام می‌دهید اغلب در بالای رابط AirPlay قرار می‌دهد.

قابلیت AirPlay iOS 17
اواخر امسال، اپل همچنین قصد دارد قابلیت AirPlay را به تلویزیون‌های هتل بیاورد تا بتوانید محتوای خود را بدون نیاز به ورود به سرویس‌های پخش خود در سفر تماشا کنید.

آب و هوا

در اپلیکیشن Weather، اپل یک ویجت جدید برای مشاهده مراحل ماه اضافه کرده است، به علاوه گزینه ای برای مشاهده آب و هوای دیروز در پیش بینی ۱۰ روزه. چندین تغییر کوچک اما مفید دیگر نیز وجود دارد که همه آنها هستند در راهنمای هواشناسی iOS 17 ما توضیح داده شده است.

برنامه هواشناسی ios 17 ماه

سلامتی

در برنامه Health، ویژگی جدید اصلی ردیابی خلق و خو است که به شما کمک می‌کند تا احساسات خود را در طول روز و در مدت زمان طولانی فهرست‌بندی کنید، و تعیین کنید چه چیزی بر احساس شما تأثیر می‌گذارد و چگونه فعالیت‌هایی مانند ورزش بر خلق و خوی شما تأثیر می‌گذارد. اپلیکیشن Health نیز گسترش یافته است آی پدو چند ویژگی جدید دیگر وجود دارد.

ویژگی سلامت iOS 17

همه چیز جدید در برنامه Health است در راهنمای سلامت iOS 17 ما توضیح داده شده است.

نقشه ها

در اپلیکیشن Maps، اپل برای اولین بار نقشه‌های آفلاین را اضافه کرده است، بنابراین می‌توانید نقشه‌های منطقه‌ای را که در آن هستید یا بازدید می‌کنید دانلود کنید و حتی بدون اتصال تلفن همراه یا WiFi به آن دسترسی داشته باشید.

ویژگی نقشه های عمومی iOS 17

همچنین تغییراتی در رابط Maps و چند ترفند دیگر وجود دارد که جزئیات آن در ما موجود است راهنمای نقشه های iOS 17.

عکس و دوربین

iOS 17 عکس ها این اپلیکیشن علاوه بر افراد، حیوانات خانگی را نیز می‌شناسد و گربه‌ها و سگ‌های مختلف را به درستی شناسایی می‌کند. Visual Look Up با دستور العمل ها، نمادهای لباسشویی، و موارد دیگر کار می کند، به علاوه می توان از آن در ویدیوها استفاده کرد. برنامه دوربین دارای یک رابط بهبود یافته برای کدهای QR و ابزارهای تراز جدید است.

ویژگی برنامه عکس های عمومی iOS 17

مروری بر تمام ویژگی‌های جدید در برنامه‌های عکس‌ها و دوربین iOS 17 را می توان در راهنمای اختصاصی ما یافت.

اپل موزیک

در iOS 17، اپل ویژگی های طولانی درخواستی مانند لیست های پخش مشترک و crossfade را برای یک تجربه موسیقی بی وقفه اضافه کرده است. همچنین ابزارهای جدید به اشتراک گذاری CarPlay، اعتبار آهنگ و موارد دیگر وجود دارد.

ویژگی iOS 17 Apple Music
یک لیست کامل از همه چیز جدید در اپل موزیک را می توان در ما یافت راهنمای iOS 17 اپل موزیک.

یادداشت ها و یادآوری ها

برنامه Notes and Reminders در iOS 17 دارای تعدادی ویژگی جدید مفید است. می‌توانید برای اولین بار یک یادداشت را به یادداشت دیگری پیوند دهید، بنابراین می‌توانید اسنادی به سبک ویکی ایجاد کنید، و در Reminders، مرتب‌سازی خواربار، بخش‌های سفارشی و گزینه نمای ستونی وجود دارد.

ویژگی یادداشت های عمومی iOS 17

خلاصه ای کامل از موارد جدید یادداشت ها و یادآوری ها را می توانید در راهنمای ما پیدا کنید.

دیگر چگونه Tos

ادامه مطلب

ما یک نمای کلی از همه ویژگی های جدید iOS 17 در یک مکان مفید داریم خلاصه iOS 17 ماکه همچنین ارزش بررسی تمام جزئیات کوچکی را دارد که در راهنماهای ما قرار نگرفته است و چگونگی انجام آن.

جمع بندی های مرتبط: iOS 17، iPadOS 17
انجمن های مرتبط: iOS 17، iPadOS 17


منبع: https://www.macrumors.com/guide/ios-17-ultimate-guide/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *