پخش زنده پیتسبورگ استیلرز مقابل سان فرانسیسکو ۴۹ers: هفته ۱ فصل NFL را به صورت رایگان تماشا کنید

پس از یک فصل طولانی، فصل عادی NFL 2023 سرانجام با هفته ۱ آغاز شد، که در ۷ سپتامبر آغاز شد و دیترویت لینز باعث ناراحتی رئیسان شهر کانزاس شد.

در میان بازی های زیادی که در هفته ۱ انجام می شود، مسابقه بین پیتسبورگ استیلرز و سانفرانسیسکو ۴۹رز است. چگونه می توان آن را تماشا کرد و چه زمانی پخش می شود؟ Digital Trends همه پاسخ ها را در زیر برای شما دارد.

در مورد بلیط یکشنبه NFL کنجکاو هستید؟ در راهنمای Digital Trends بیشتر بیاموزید بلیط یکشنبه NFL 2023: هر آنچه که باید بدانید.

پخش زنده پیتسبورگ استیلرز مقابل سان فرانسیسکو ۴۹رز را در فاکس تماشا کنید

پخش زنده پیتسبورگ استیلرز مقابل سان فرانسیسکو ۴۹ers: هفته ۱ فصل NFL را به صورت رایگان تماشا کنید
n/a

شروع بین فولاد و ۴۹ers در آغاز می شود ساعت ۱ بعد از ظهر به وقت شرقی یکشنبه، ۱۰ سپتامبر. بازی پخش خواهد شد روباه.

Steelers vs 49ers را در فاکس تماشا کنید

پخش زنده پیتسبورگ استیلرز و سان فرانسیسکو ۴۹رز را در Hulu با تلویزیون زنده تماشا کنید

هولو

Steelers در مقابل ۴۹ers را با اشتراک در فاکس تماشا کنید Hulu با تلویزیون زنده. از ۸۵ کانال زنده و درخواستی، از جمله NBC، ESPN، TNT، Fox و CBS لذت ببرید. مانند Peacock، دو طرح اشتراک پولی وجود دارد. طرح ۷۰ دلاری در ماه دارای Hulu (با تبلیغات) + تلویزیون زنده، دیزنی + (با تبلیغات) و ESPN + (با تبلیغات) است. طرح ۸۳ دلاری در ماه شامل Hulu (بدون تبلیغات) + تلویزیون زنده، دیزنی + (بدون تبلیغات) و ESPN + (با تبلیغات) است.

پخش زنده پیتسبورگ استیلرز مقابل سان فرانسیسکو ۴۹رز را در تلویزیون اسلینگ تماشا کنید

Sling TV

اگر چه Sling TV دارای سه طرح پولی است، مشترکین برای دسترسی به NBC به Sling Blue یا Sling Orange + Blue نیاز دارند. Sling Orange NBC را شامل نمی شود. Sling Blue در کنار کانال های دیگر مانند Bravo، FX، Fox و ABC دارای NBC است. Sling Blue 45 دلار در ماه قیمت دارد و Sling Orange + Blue 60 دلار در ماه هزینه دارد. مشتریان جدید برای ماه اول ۵۰ درصد تخفیف دریافت خواهند کرد.

پخش زنده پیتسبورگ استیلرز مقابل سان فرانسیسکو ۴۹رز را در FuboTV تماشا کنید

فیل نیکینسون/روندهای دیجیتال

Steelers در مقابل ۴۹ers و بقیه برنامه NFL NBC را در ادامه تماشا کنید FuboTV. برنامه های اصلی FuboTV حداقل ۱۷۲ کانال دارد که از شبکه NFL و MTV گرفته تا Comedy Central، ESPN و بسیاری دیگر را شامل می شود. از سه طرح انتخاب کنید: Pro با ۷۵ دلار در ماه، Elite با ۸۵ دلار در ماه و Ultimate با ۱۰۰ دلار در ماه. مشترکین جدید همچنین می توانند برای یک ثبت نام کنند امتحان رایگان.

پخش جریانی زنده پیتسبورگ استیلرز مقابل سانفرانسیسکو ۴۹رز را در تلویزیون YouTube تماشا کنید

جو مارینگ / روندهای دیجیتال

طرفداران NFL که به دنبال تماشای بیشتر فوتبال هستند باید به دنبال خرید اشتراک باشند YouTube TV. NBC با YouTube TV همراه است. به علاوه، بلیط NFL یکشنبه و NFL Redzone برای اولین بار از طریق YouTube TV ارائه می شوند. برای اشتراک در YouTube TV، مشتریان جدید ۶۵ دلار در ماه در سه ماه اول قبل از افزایش آن به ۷۳ دلار در ماه پرداخت می کنند. یک آزمایش رایگان ارائه شده است. بلیط یکشنبه NFL با قیمت اضافی در دسترس خواهد بود.

Steelers vs. 49ers را در YouTube TV تماشا کنید

پخش زنده Pittsburgh Steelers vs San Francisco 49ers را از خارج از کشور با VPN تماشا کنید

NordVPN

اگر می‌خواهید بازی بین Steelers و ۴۹ers را در خارج از ایالات متحده تماشا کنید، یک سرویس VPN را دانلود کنید. این VPN ها سرورها را فریب می دهند تا فکر کنند شما در حال پخش بازی از ایالات متحده هستید و محدودیت های پخش منطقه ای را دور می زنید. NordVPN یکی از بهترین VPN های موجود در بازار است و این سرویس ۳۰ روز ضمانت بازگشت وجه را برای کاربران جدید ارائه می دهد.

توصیه های سردبیران







در مورد بلیط یکشنبه NFL کنجکاو هستید؟ در راهنمای Digital Trends بیشتر بیاموزید بلیط یکشنبه NFL 2023: هر آنچه که باید بدانید.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/watch-steelers-49ers-nfl-week-1-live-stream-online-free/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *