پلتفرم پخش صوتی زنده آمازون Amp فروشگاه را بسته است

آمازون برنامه صوتی کوتاه مدت خود را که با نام نامیده می شود را تعطیل می کند آمپرکه قبلاً یک کتابخانه موسیقی برای کاربران برای ایجاد و پخش مجموعه‌های دی‌جی سفارشی ارائه می‌کرد گزارش های توسط بلومبرگ. آمازون آمپ در اندروید و iOS در دسترس بود و از آن زمان تنها به صورت زنده منتشر شده است مارس ۲۰۲۲. در حالی که یک حباب همه گیر ممکن است کمی به آن توجه کرده باشد، اما واقعاً هرگز از بین نرفت. این ابزار به گونه ای طراحی شده است که به سازندگان اجازه می دهد محتوای سفارشی را به عنوان میزبان دی جی مدرن تولید کنند. در این برنامه انتقال موبایل، کاربران می‌توانند مکالمه‌ها و چت‌های چت را با موسیقی زنده همپوشانی کنند، شبیه آنچه در ایستگاه‌های رادیویی سنتی می‌شنوید.

اما همانطور که همه ما می دانیم، رادیو همان طور که هست در حال مرگ است. و این شکی نیست رقابت در فضای استریم داغ است. بسیاری از سازندگان در زیرمجموعه تخصصی دیجی آنلاین ممکن است قبلاً در سیستم عامل های اصلی مانند YouTube و TikTok یا در سیستم عامل های متمرکز بر موسیقی مانند سر ایستگاه یا جزر و مد. برنامه یکنواخت بود در ابتدا گزارش شد به عنوان “چیزی از یک رقیب Clubhouse.” با این حال، آمازون به صراحت اشاره نکرد که چرا تصمیم به کشتن Amp به طور کلی گرفتند، یا اینکه چقدر با ذخیره کردن آن فاصله داشت. در یک یادداشت به بلومبرگاستیو بوم، مدیر آمپ در آمازون گفت که این تصمیم “به سرعت یا به راحتی گرفته نشده است.”

ممکن است ارتباطی با این واقعیت داشته باشد که هرگز آنطور که آمازون دوست داشت در جریان اصلی قرار نگرفت. زمانی که خودمان است جیمز ترو آن را آزمایش کرداو گفت که برای جذب شنوندگان مشکل دارد. پلتفرم موبایل اول محدودیت‌های غیرمعمولی برای نحوه ایجاد محتوا و گوش دادن به آن داشت – در مجموع، احتمالاً در حال سقوط است. به عنوان مثال، شما فقط می توانید دو آهنگ از یک آلبوم را در مدت سه ساعت پخش کنید، که زمان قابل توجهی برای جلوگیری از ایجاد یک مجموعه واقعا سفارشی توسط دی جی است.

تبر از آمپر به دنبال یک سری از برش های خرده فروش جعبه بزرگ، یعنی آن است تقسیم هاله که در آوریل منحل شد و پیشاهنگ آمازون، یک سرویس تحویل رباتی که قبل از شروع آن، در همین زمان سال گذشته کشته شد. این می تواند نشان دهد که برخی از بازسازی های داخلی هنوز در آمازون به خوبی در حال انجام است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/amazons-live-audio-streaming-platform-amp-closes-up-shop-214652658.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/amazons-live-audio-streaming-platform-amp-closes-up-shop-214652658.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *