چرا موتورسیکلت های آرچ اینقدر گران هستند؟

چرا موتورسیکلت های آرچ اینقدر گران هستند؟

دلیل اصلی اینکه موتورسیکلت‌های آرچ بسیار گران‌تر از سایر دوچرخه‌ها هستند این است که برخلاف موتورسیکلت‌های معمولی که می‌توانید از هر جایی خریداری کنید، همه موتورسیکلت‌های آرچ صد در صد سفارشی هستند. وقتی موتورسیکلت آرچ را سفارش می‌دهید، فقط نمی‌نشینید و منتظر تحویل آن هستید، بلکه باید در کنار همه طراحان و صنعتگران این کار را انجام دهید.

به گفته وب سایت Arch، هر دارنده دوچرخه Arch جدید از همان ابتدا درگیر فرآیند خلاقانه است و با طراحان در مورد اینکه می خواهند سواری جدید خود به نظر برسد و چه احساسی داشته باشد، مشورت می کند. این شامل نشستن روی دوچرخه های مدل برای تطبیق ارگونومی با قاب و سیلوئت شخصی شما، انتخاب رنگ های سفارشی، گرافیک، حکاکی ها و سایر جزئیات ظریف و نشستن بر روی ایجاد یک ماکت مجازی سه بعدی از محصول نهایی است.

پس از اتمام فرآیند مشاوره، صنعتگران آرچ دست به کار می شوند تا چشم انداز شما را زنده کنند. از آنجایی که دوچرخه شما سفارشی است، آنها باید هم قطعات خاص و گهگاهی مبهم را از تامین کنندگان در سراسر جهان تهیه کنند، و هم قطعات و فریم های موجود را اصلاح کنند تا دقیقاً مطابق با دیدگاه شما باشد. بدیهی است که تهیه بهترین قطعات در کمترین ابعاد فرآیندی فوق العاده پرهزینه و زمان بر است.

بنابراین، دوچرخه‌های آرچ بسیار گران هستند، زیرا کمتر شبیه دوچرخه هستند و بیشتر شبیه آثار هنری هستند. هیچ کس هرگز نگفته است سفارش دادن به هنرهای زیبا ارزان است، اما نتایج مطمئناً خودشان صحبت می کنند.


منبع: https://www.slashgear.com/1403341/arch-motorcycles-expensive/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *