چرا می خواهید فروشگاه Google Play را روی تبلت جدید آمازون فایر خود نصب کنید؟

چرا می خواهید فروشگاه Google Play را روی تبلت جدید آمازون فایر خود نصب کنید؟

در مقایسه با فروشگاه برنامه آمازون، فروشگاه Google Play دارای مزایای مشخصی است. برای مثال، به شما این امکان را می‌دهد که همه برنامه‌های رسمی Google را که احتمالاً بیشتر آنها را روزانه استفاده می‌کنید، بدون زحمت دانلود کنید. اینها عبارتند از YouTube، Google Maps، Google Docs، Drive، Keep و Gmail. در حالی که می‌توانید برنامه‌های جایگزین برای این برنامه‌ها را در اپ استور آمازون پیدا کنید، آنها در واقع فقط شما را به نسخه وب‌سایت متصل می‌کنند. به عنوان مثال، برنامه Google Drive در Appstore اساساً وب سایت drive.google.com است اما از طریق برنامه مشاهده می شود. این بدان معناست که از طیف کاملی از ویژگی ها و امکاناتی که با برنامه های رسمی ارائه می شود، لذت نخواهید برد.

مزیت دیگر Google Play Store نسبت به Amazon Appstore، انتخاب گسترده برنامه آن است. از ژوئن ۲۰۲۳، دولتمرد گزارش می دهد که فروشگاه Google Play نزدیک به ۲٫۶ میلیون برنامه دارد. از سوی دیگر، با توجه به ۴۲ موضوعاپ استور آمازون با کمتر از یک میلیون کوتاهی می کند. این کاتالوگ برنامه گسترده تر در فروشگاه Play گزینه های بهتر و بیشتری را به شما ارائه می دهد.

در نهایت، چیزی که فروشگاه Google Play را به یک فروشگاه ضروری تبدیل می کند، تطبیق پذیری آن است. برخلاف اپ استور آمازون، شما می توانید چیزی بیش از برنامه ها و بازی ها را دانلود کنید. شما همچنین می توانید کتاب، کمیک و کتاب صوتی را از اینجا خریداری کنید که یکی از آنها رایگان است. این عملکرد چند وجهی، فروشگاه Google Play را به یک افزونه خوب برای تبلت Fire شما تبدیل می کند.


منبع: https://www.slashgear.com/1404374/install-google-play-store-amazon-fire-tablet/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *