چگونه از Nintendo Switch Joy-Cons برای کنترل دوربین گوشی خود استفاده کنید

زمانی که بسیاری از دستگاه های قابل حملی که روزانه استفاده می کنیم با یکدیگر تعامل داشته باشند و مکمل یکدیگر باشند، همیشه راحت است. به عنوان مثال، برنامه های تناسب اندام در تلفن هوشمند و ساعت هوشمند، تنها یک جفت بسیار منطقی و طبیعی هستند. با این حال عجیب تر، نینتندو سوییچ کوچک اما قدرتمند است کنترلر Joy-Con می تواند به عنوان کنترل کننده چیز دیگری باشد: دوربین گوشی هوشمند شما.

اگر تا به حال سعی کرده اید ویژگی تایمر دوربین خود را به پایان برسانید، و سپس در یک عکس گروهی به نتایج مشکوک برسید، مطمئناً از این عملکرد نسبتا مبهم Joy-Con قدردانی می کنید. در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است.

صدای بلوتوث، به منظور اتصال هدفون، در سپتامبر ۲۰۲۱ به نینتندو سوییچ اضافه شد. البته چند ماه قبل از آن، کاربر Reddit با نام Byotan عملکرد بلوتوثی را که سیستم قبلاً داشت نشان می داد. این نسبتاً جذاب تر است، اما با این وجود چشمگیر است.

در کلیپ ارائه شده توسط بیوتان، از یک Joy-Con (از طریق دکمه A) برای فعال کردن شاتر دوربین گوشی اندرویدی که در فاصله کمی روی پایه قرار دارد استفاده شده است. تنظیم آن برای خودتان نیز سریع و آسان است.

تطبیق پذیری اندروید و بلوتوث دوباره به چشم می خورد

در اینجا نحوه تنظیم Joy-Cons برای عکاسی از راه دور اندروید آمده است:

  1. تنظیمات بلوتوث گوشی هوشمند اندرویدی خود را باز کنید.

  2. دکمه Sync را در Joy-Con خود فشار دهید (این دکمه دایره ای کوچک بین دکمه های SL و SR است). نشانگر به سرعت بین موقعیت‌های بازیکن اول تا بازیکن چهار اجرا می‌شود و تکرار می‌کند، که نشان می‌دهد Joy-Con در جستجوی یک دستگاه بلوتوث برای جفت شدن است.

  3. در تلفن هوشمند شما، Joy-Con R یا Joy-Con L (بسته به اینکه با Joy-Con راست یا چپ کار می کنید) باید در لیست دستگاه های موجود ظاهر شود. روی آن ضربه بزنید تا اندروید شما به طور خودکار با Joy-Con جفت شود. اگر هر دو Joy-Con را وصل می کنید، این روند را برای دومی دوباره تکرار کنید.

  4. دوربین گوشی هوشمند خود را باز کنید.

هنگامی که اتصال به این شکل تنظیم شده است، با فشار دادن روی D-Pad (سمت چپ Joy-Con) یا دکمه های A یا B (سمت راست Joy-Con) از گوشی هوشمند Samsung Galaxy عکس می گیریم، در حالی که روی D-Pad پایین است. (سمت چپ Joy-Con) یا دکمه X (راست Joy-Con) برنامه دوربین را می بندد.

این عملکرد بسته به دستگاهی که از آن استفاده می کنید متفاوت خواهد بود (A در سمت راست Joy-Con عکسی روی پیکسل می گیرد)، و ساده ترین راه برای استفاده از آن این است که تنظیمات عکس را بر اساس تنظیمات برگزیده خود با استفاده از برنامه به عنوان پیکربندی کنید. ابتدا معمول است – سپس دکمه های Joy-Con را آزمایش کنید. با امثال قابلیت ردیابی حرکت آنها نیزJoy-Cons کنترلرهای کوچک بسیار توانمندی هستند.


منبع: https://www.slashgear.com/1408416/how-to-control-phone-camera-with-nintendo-switch-joy-con/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *