چگونه امروز Meta Connect 2023 را تماشا کنیم

مشتاق دریافت بینش های داغ در مورد نسل بعدی متا باشید هدست Quest 3? ما هم همینطور این در حالی است که به محض پخش زنده، در جریان پخش زنده Meta Connect 2023 قرار خواهیم گرفت. اگر می خواهید به ما بپیوندید، بیشتر از شما خوش آمدید. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، این برنامه به صورت زنده در فیس بوک پخش می شود، اما اگر می خواهید واقعاً به آینده قدم بگذارید، می توانید آن را در هدست Quest یا Quest 2 خود در برنامه Horizon World تماشا کنید. شاید کمی تنها باشی تعداد بازیکنان فعال در ۱۰ ثانیه است.

در طول این رویداد دو روزه، که از ۲۷ تا ۲۸ سپتامبر برگزار می‌شود، اعلامیه‌ها و نمایش‌های زیادی وجود خواهد داشت و با سخنرانی بزرگ مارک زاکربرگ در روز ۲۷ آغاز می‌شود.

چگونه امروز Meta Connect 2023 را تماشا کنیم
متا

نحوه تماشای Meta Connect 2023

می‌توانید کل رویداد Meta Connect 2023 را نیز تماشا کنید در فیس بوک / متا یا از طریق برنامه Horizon’s World در هدست Quest یا Quest 2 خود. برای مورد دوم به یک حساب فیس بوک نیاز دارید، بنابراین اگر قبلاً ثبت نام نکرده اید، همین حالا ثبت نام کنید. متا همچنین گفته است که آن را در «کانال‌های اجتماعی مختلف» پخش خواهد کرد، بنابراین احتمالاً می‌توانید یک جریان در آن پیدا کنید. فید توییتر/Xو آن کانال یوتیوب.

متناوبا، شما می توانید در وب سایت رسمی ثبت نام کنید و برای دیدن زنده و حضوری این رویداد در ستاد متا حضور پیدا کنید. این اولین بار از سال ۲۰۱۹ است که متا یک برنامه زنده مانند این دارد.

قرار بود این رویداد در ساعت ۱۰ صبح PT/1 بعد از ظهر به وقت شرقی در ۲۷ سپتامبر با سخنرانی مارک زاکربرگ آغاز شود. با این حال، ۳۰ دقیقه تاخیر وجود داشته است. این جریان در حال حاضر در صفحه فیس بوک متا به صورت زنده است، اما جریان ها هنوز در یوتیوب یا توییتر/X زنده نیستند. ما جریان بالا را جاسازی کرده ایم.

متا

از Meta Connect 2023 چه انتظاری داریم؟

اعلامیه بزرگی که همه را هیجان زده می کند، اما باعث تعجب کمی می شود، Meta Quest 3 است. این نسل جدید هدست واقعیت مجازی برای مدتی طولانی مورد آزمایش قرار گرفته است و مارک زاکربرگ نیز در چند هفته گذشته جزئیات وسوسه انگیزی را در مورد دستگاه VR فاش کرده است. . ، از جمله اینکه به طور قابل توجهی نازک تر و سبک تر از نمونه های هم عصر خود خواهد بود Quest Proو اپل برنامه ریزی کرده است هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو.

انتظار می‌رود که Quest 3 واقعیت ترکیبی را نیز با تمرکز بر عبور دوربین با کیفیت بالا ارائه دهد. این دستگاه دارای کنترل‌های بازطراحی‌شده، پردازش بسیار سریع‌تر و جلوه‌های بصری بهبود یافته از طریق وضوح صفحه نمایش است. برچسب قیمت ۵۰۰ دلار در نظر گرفته شده است، اگرچه ممکن است برخی از نسخه های اختیاری با فضای ذخیره سازی بیشتر و برچسب قیمت بالاتر را ببینیم.

متا همچنین مشتاق توسعه نرم افزارهای خود است و برخی از بازی های قابل توجه و تجربیات واقعیت ترکیبی را برجسته می کند که امیدوار است به انتقال Quest 3 به نسل جدیدی از کاربران واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی کمک کند. همچنین در مورد هوش مصنوعی (AI) با خود زاکربرگ صحبت خواهد کرد که مشتاق برجسته کردن پیشرفت های مداوم هوش مصنوعی در متا است و اینکه چگونه به تقویت تجربیات واقعیت مجازی کمک می کند. از زمان OpenAI راه اندازی ChatGPTمتا روی هوش مصنوعی مدل زبان بزرگ خود و برنامه های کاربردی مبتنی بر هوش مصنوعی کار کرده است، بنابراین ممکن است آنها را در Connect 2023 به نمایش بگذارد.

دیگر صحبت‌ها و سخنرانی‌های اعلام‌شده Meta Connect شامل نگاهی به آواتارهای واقعی‌تر، رابط‌های عصبی و بحث‌هایی برای توسعه‌دهندگان در مورد چگونگی بهبود بازی‌ها و تجربیات واقعیت مجازی است.

توصیه های سردبیران








منبع: https://www.digitaltrends.com/computing/how-watch-meta-connect-2023/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *