چگونه Amazon Freevee را به صورت رایگان از هر کجای دنیا تماشا کنیم

TL;DR: با استفاده از آن، Amazon Freevee را از هر کجای دنیا انسداد کنید ExpressVPN. این VPN پرسرعت بهترین سرویس برای دسترسی به سیستم عامل های پخش رایگان است.


پلتفرم‌های پخش جریانی زیادی وجود دارد که طیف گسترده‌ای از نمایش‌ها و نمایش‌ها را ارائه می‌دهند فیلم ها. انتخاب های زیادی وجود دارد، اما اکثر مردم نمی توانند مشترک همه چیز شوند. به همین دلیل است که وقتی یک سرویس پخش به صورت رایگان در دسترس است بسیار عالی است. شما می توانید از محتوای اضافی لذت ببرید، بدون اینکه چیزی اضافی خرج کنید.

وارد آمازون فریوی: یک سرویس پخش رایگان که چیزی برای همه دارد.

Amazon Freevee چیست؟

Amazon Freevee یک سرویس پخش رایگان است که هزاران فیلم و نمایش را ارائه می دهد، از جمله کانال های پخش اصلی و تبلیغاتی. Freevee است ویدیوهای پرایم سرویس پخش خواهر، و در حال حاضر در ایالات متحده، بریتانیا، آلمان و اتریش در دسترس است.

نحوه رفع انسداد Amazon Freevee به صورت رایگان

اگر در کشوری با دسترسی به Amazon Freevee مستقر نیستید، ممکن است تعجب کنید که چگونه می توانید در این پلتفرم رایگان پخش جریانی داشته باشید. خوشبختانه امکان رفع انسداد Amazon Freevee در هر نقطه از جهان با VPN وجود دارد.

VPN ها می تواند موقعیت دیجیتالی شما را پنهان کند و شما را به یک سرور امن در کشور دیگری متصل کند. این اقدام سریع و آسان، سایت‌های پخش جریانی مانند Amazon Freevee را فریب می‌دهد تا از مکان‌های پشتیبانی‌نشده به شما دسترسی داشته باشند. این ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما این روند در واقع واقعاً ساده است.

با دنبال کردن این مراحل ساده، Amazon Freevee را از هر کجای دنیا تماشا کنید:

  1. برای یک VPN ثبت نام کنید (مانند ExpressVPN)

  2. برنامه را در دستگاه مورد نظر خود بارگیری کنید (بهترین VPN ها برنامه هایی برای Windows، Mac، iOS، Android، Linux و موارد دیگر دارند)

  3. برنامه را باز کنید و به سروری در مکانی متصل شوید که از دسترسی به Amazon Freevee پشتیبانی می کند

  4. از هر کجای دنیا در Amazon Freevee پخش جریانی کنید

ExpressVPN (اشتراک ۱ ساله + ۳ ماه رایگان)

۸۲٫۸۲ پوند فقط در ExpressVPN (با ضمانت بازگشت پول)



گرفتار این است که بهترین VPN ها برای پخش رایگان نیستند. همه چیز از دست رفته نیست، زیرا بسیاری از بهترین VPN ها آزمایشات رایگان یا ضمانت بازگشت پول را ارائه دهید. با استفاده از این پیشنهادات، می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای، Amazon Freevee را انسداد کنید. واضح است که این یک راه‌حل بلندمدت نیست، اما به این معنی است که می‌توانید هر چیزی را که می‌خواهید به صورت رایگان پخش کنید.

اگر می خواهید دسترسی دائمی به Amazon Freevee را از هر کجای دنیا حفظ کنید، به اشتراک نیاز دارید. خوشبختانه، بهترین VPN برای پخش برای مدت زمان محدودی در فروش است.

بهترین VPN برای SBS on Demand چیست؟

تعدادی VPN سازگار با جریان وجود دارد، اما شکست دادن آن دشوار است ExpressVPN. این VPN ممتاز بهترین گزینه برای رفع انسداد سایت های پخش رایگان است، به دلایلی:

  • سرورها در ۹۴ کشور

  • برنامه کاربردی آسان در همه دستگاه های اصلی از جمله آیفون، اندروید، ویندوز، مک و غیره موجود است

  • سیاست عدم ورود به سیستم را جدی بگیرید تا داده های شما همیشه ایمن باشند

  • سرعت پخش سریع

  • حداکثر پنج اتصال همزمان

  • با ضمانت برگشت ۳۰ روزه پول

اشتراک یک ساله برای ExpressVPN به قیمت ۸۲٫۸۲ پوند به فروش می رسد و شامل سه ماه اضافی به صورت رایگان — ۴۹ درصد تخفیف برای مدت زمان محدود است. این طرح تخفیف دار همچنین شامل یک سال پشتیبان گیری رایگان ابری نامحدود و ۳۰ روز ضمانت بازگشت وجه است.

Amazon Freevee را از هر کجای دنیا با ExpressVPN تماشا کنید.

موضوعات
آمازون پرایم ویدئو
امنیت سایبری
جریان

برای معاملات Mashable ثبت نام کنید
محصولات و پیشنهادات عالی، روزانه به صندوق پستی شما ارسال می شود.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!


منبع: https://mashable.com/uk/deals/watch-amazon-freevee-for-free

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *