کتابخانه PS5 خود را با یک بازی رایگان (برای مدت زمان محدود) ارتقا دهید

یک کنسول بخرید، یک بازی رایگان دریافت کنید: با خرید یک بازی رایگان PS5 امتیاز بگیرید کنسول PS5 قبل از ۲۰ اکتبر. اگر بعد از ۲۳ سپتامبر یک PS5 خریداری کرده اید، واجد شرایط دریافت یک بازی رایگان نیز هستید.


را پلی استیشن ۵ نوعی معما است که از زمان اعلام آن در انتظار و هیجان پوشیده شده است. بسیاری از مردم حتی نمی توانستند دست خود را روی یک کنسول بیاورند سال ها پس از انتشار آن اما اکنون، PS5 به راحتی در چندین خرده فروش از جمله در دسترس است آمازون، هدف، بهترین خریدو والمارت.

اگر هنوز PS5 خریداری نکرده اید، اکنون زمان آن رسیده است که تنظیمات بازی خود را ارتقا دهید و یک بازی رایگان در این فرآیند دریافت کنید. برای مدت محدودی، سونی مجموعه‌ای از بازی‌های رایگان PS5 (نسخه‌های دیجیتال) را به هرکسی که از هم‌اکنون تا اکتبر یک کنسول جدید PS5 خریداری کند، ارائه می‌کند. ۲۰٫

بازی های محبوب برای این تبلیغات عبارتند از روح شیطان، God of War: Ragnarok, The Last of Us: Part 1, Marvel’s Spider-Man: Miles Moralesو Ratchet & Clank: Rift Apart. این بازی ها در صورت خرید جداگانه هر کدام حدود ۶۹ تا ۷۹ دلار ارزش دارند.

در اینجا نحوه دریافت بازی رایگان خود آورده شده است:

  1. یک کنسول PS5 جدید را از هر خرده فروشی خریداری کنید.

  2. به Settings > Users and Accounts > Console Sharing و Offline Play بروید و اشتراک گذاری کنسول را فعال کنید.

  3. بازی‌های رایگان واجد شرایط را در فروشگاه پلی‌استیشن مرور کنید و یکی را برای دانلود انتخاب کنید. توجه: برای بازخرید بازی خود به یک حساب شبکه پلی استیشن (PSN) نیاز دارید.

خودشه! اکنون یک بازی جدید PS5 برای لذت بردن، رایگان خواهید داشت.

این پیشنهاد برای هر کسی که از الان تا ۲۰ اکتبر PS5 خریداری کند در دسترس است. اگر PS5 را بعد از ۲۳ سپتامبر خریداری کرده باشید، واجد شرایط دریافت یک بازی رایگان نیز هستید.

موضوعات
بازی
پلی استیشن


منبع: https://mashable.com/article/sept-27-free-playstation-game-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *